Nog zo'n categorie waar ik helemaal niet in thuis ben.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef Felagund het volgende:
Ik zit nu aan Diebels Alt, niet echt lekker. Ik moet nog even zien dat ik hier ook Dusselsdorfs altbier kan vinden, hopelijk is dat beter dan dit.
Mooi, dan ga ik je even een vragenlijstje PM-en.quote:
Heb ik ooit een half kratje van gekocht, eentje gedronken de rest staat al een paar jaar in m'n schuurquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef Felagund het volgende:
Ik zit nu aan Diebels Alt, niet echt lekker. Ik moet nog even zien dat ik hier ook Dusselsdorfs altbier kan vinden, hopelijk is dat beter dan dit.
Die lijkt me wel interessantquote:
die gingen ineens hard toen hij ze aanbood hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die lijkt me wel interessant
Ik heb ook een fles Mikkeler Kerstporter weten te bemachtigen. Ik ben benieuwd.
Ja nou kijk, hij had er onlangs één meegenomen en blijkbaar heeft de halve kroeg geproefd, behalve ik(ik was er niet). Dus ja, er zijn mensen erg enthousiast en dan gaat het rapquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die gingen ineens hard toen hij ze aanbood he
Gewoon een 'ik kies bewust' sticker erop zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zouden stickers op bier moeten plakken met "dit is lekker" en "dit is niet lekker"
dan weet je waar je aan toe bent
Heb weleens Venloosch alt gedronken, vond ik niet slecht smaken, weet niet of dat hetzelfde smaakt als Diebels Alt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef Felagund het volgende:
Ik vind dat jij eens met een auto vol bier deze kant op moet komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:53 schreef Curchulain het volgende:
Vandaag een en ander ingeslagen:
Internationaal:
To Øl Final Frontier DIPA
Victory Storm King Imperial Stout
Weyerbacher Double Simcoe IPA
Spaans:
Humalabeer Columbus IPA
Marina Mas Cremat (stout)
Gisberga Reina de Aragón Porter
Had effe trek in IPA en donker
Als we stadgenoten zijn (R'dam) dan is een bakfiets vol bier is zeker een optiequote:Op zondag 26 februari 2012 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind dat jij dat eens bij mij moet doen. Volgens mij zijn wij stadsgenoten, is een bakfiets vol bier ook een optie
Gewoon bij jou thuis een Speciaalbieren-meet organiseren.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we stadgenoten zijn (R'dam) dan is een bakfiets vol bier is zeker een optie
Dan is mijn stamkroeg daar veel geschikter voorquote:Op zondag 26 februari 2012 00:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Gewoon bij jou thuis een Speciaalbieren-meet organiseren.
Dan ben ik ook wel van de partij
Yup, kom ook uit R'dam.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als we stadgenoten zijn (R'dam) dan is een bakfiets vol bier is zeker een optie
Locus Publicus?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is mijn stamkroeg daar veel geschikter voor
Want dat is een ABT-cafe met een grote selectie, goede gelegenheid, bereikbaar met OV, muziek, eten etc.
quote:
Oporto, Maasluis.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Yup, kom ook uit R'dam.
[..]
Locus Publicus?
Christus, wat heb ik dáár een paar keer van genotenquote:Op zondag 26 februari 2012 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
De Locus is wel een top cafe
vooral als de stoelen bij de open haard onbezet zijn en het vuur aan is
Waarschijnlijk hebben we elkaar zelfs al vaak/vaker gezien in Oporto, toen je daar nog kwamquote:Op zondag 26 februari 2012 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind het wel intrigerend dat we notabene in de zelfde stoel gezeten hebben, maar elkaar nog nooit zijn tegen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |