Direct bestellen bij hun is veel goedkoper, plus de levenslange aandeelhouderskorting helpt ookquote:
Dan ga je hun Hardcore IPA ook wel lekker vinden, denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:36 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit nu aan een Brewdog Punk IPA, sowieso m'n eerste IPA. Maar verdomd lekker biertje
Ga ik binnenkort halen, thnxquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dan ga je hun Hardcore IPA ook wel lekker vinden, denk ik.
Graag gedaan.quote:
Ik ken het probleem met bieren die je niet kent. Altijd weer afvragen van hoeveel flessen je moet halen, teveel is niet goed als je het niet lekker vindt, te weinig is niet goed als je het wel lekker vindt.quote:Ik had helaas maar 1 flesje
Ja ik had gewoon op de gok wat flesjes gekocht, voornamelijk IPA, puur omdat de beschrijving van ipa me wel lekker leekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Ik ken het probleem met bieren die je niet kent. Altijd weer afvragen van hoeveel flessen je moet halen, teveel is niet goed als je het niet lekker vindt, te weinig is niet goed als je het wel lekker vindt.
Meestal haal ik van bier dat ik niet ken 2 flessen in huis, mits normale flessen (dus geen 75cl oid).
Die Winterhop is echt geweldig! (Niet dat de Flying Dog dat niet is overigens)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon op de gok wat flesjes gekocht, voornamelijk IPA, puur omdat de beschrijving van ipa me wel lekker leek
Verder nog:
Anderson Valley Imperial
Raven Black IPA
De Molen Winterhop
Flying Dog Raging Bitch ipa
En Zeeland is bijna net zo ver weg als Barcelonaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
Wow, een Ardbeg BA, die moet ik hebben!
Ik heb nog steeds die mail daarover liggen maar kan nergens vinden om ze te kopen. Zijn ze op of...?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Direct bestellen bij hun is veel goedkoper, plus de levenslange aandeelhouderskorting helpt ook
www.debierschuur.euquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef Oidipous het volgende:
Weet iemand of er een bierwinkel te vinden is in de omgeving Den Bosch/Eindhoven/Tilburg?
De aandelen? Ja, er was een beperkt aantal beschikbaar en ze waren vrij snel uitverkochtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die mail daarover liggen maar kan nergens vinden om ze te kopen. Zijn ze op of...?
Ja ik kreeg dus een mail dat er nog over warenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De aandelen? Ja, er was een beperkt aantal beschikbaar en ze waren vrij snel uitverkocht
Haha, apartquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik kreeg dus een mail dat er nog over waren
Nu kan ik alleen de prospectus downloaden. Dat schiet niet op
Hoezo? Misschien zijn ze wel uitverkochtquote:
Rare site. Ziet eruit als een geparkeerd domein.quote:probeer anders de britse afdeling van computershare even te mailen www.computershare.com
whehehe, ja he, maar het is wel de goede sitequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rare site. Ziet eruit als een geparkeerd domein.
Ja echt vaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, ja he, maar het is wel de goede site
Damn, waarom kom ik die nou nooit tegen als ik een keertje in een Lidl ben...quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de Lidl verkopen ze regelmatig andere goede bieren, heb Gulden Draak en Corsendonck Pater/Agnus gezien
Nee, vage website. In Nederland heb je Bier en Co, http://www.bierenco.nlquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:30 schreef bas-beest het volgende:
Ik ben over een maand of twee in de buurt van Nijmegen...
Weet iemand of je bij Bier & Co Nijmegen zo naar binnen kan om bieren te kopen? Kan het zo gauw op internet niet vinden (of ik kijk er straal overheen).
Morgen een porterproeverij en 3 eigen gebrouwen bieren erbijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
Zo aan de Anderson Valley Imperial IPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |