Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ook, ik heb nog een Hefeweizen dunkel van Paulaner klaarliggen voor mogen. Kijken of die anders smaakt dan de "normale'.
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik beschouw daar alles onder behalve pils eigenlijk. En dit is een Hefeweizen uit Rusland dus ja dan mag het
.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:23 schreef Felagund het volgende:
Ik ook, ik heb nog een Hefeweizen dunkel van Paulaner klaarliggen voor mogen. Kijken of die anders smaakt dan de "normale'.
Mooie lijstquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:33 schreef muzas het volgende:
Zo nieuwe aanwinsten;
- Achel bruin*
- Zeezuiper tripel*
- Jopen Jacobus RPA
- Karmeliet tripel*
- Brew Dog Rip Tide*
- Brew Dog Punk IPA*
- Flying Dog Snake Dog IPA*
*Nog nooit eerder gedronken.
Ben benieuwd.
Ja, dan wel. Maar vind je hem lekker?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:43 schreef muzas het volgende:
Ik heb die Punk IPA maar opengetrokken voor bij het voetbal. Wat een aparte geur en smaak als je voornamelijk stouts, trippels en dubbels drinkt.
Zeker! Fruitig, bijna fris... en dan, zoals de geur al doet beloven, een sterk bittere nasmaak, erg lekker!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar vind je hem lekker?
Vind 'm niet zo denderend. En ze hebben nogal een rommeltje gemaakt van die lijst. Maar misschien ben ik gewoon verwend bij 2D2Dspuma: bierlijst januariquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:55 schreef FrankRicard het volgende:
De kaart staat ook hier: http://www.bierprofessor.nl/bierlijst
Natuurlijk zijn er speciaalbiercafe's met een groter assortiment, maar niet op het Stratumseind, en ik denk ook nergens anders in zuid-oost Brabant.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:39 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Vind 'm niet zo denderend. En ze hebben nogal een rommeltje gemaakt van die lijst. Maar misschien ben ik gewoon verwend bij 2D2Dspuma: bierlijst januari
Zulke lijsten zijn altijd leuk, maar wat hebben ze ervan op voorraad. Het Deliriumcafe in Brussel heeft er 2000 op de menukaart staan, maar veel zijn er gewoon niet te krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:39 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Vind 'm niet zo denderend. En ze hebben nogal een rommeltje gemaakt van die lijst. Maar misschien ben ik gewoon verwend bij 2D2Dspuma: bierlijst januari
Voornamelijk de bieren met een P ervoor willen nog wel eens nog niet aanwezig zijn en soms zijn die uiteindelijk nooit leverbaar. Maar de rest komt heel goed overeen met de lijst.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulke lijsten zijn altijd leuk, maar wat hebben ze ervan op voorraad. Het Deliriumcafe in Brussel heeft er 2000 op de menukaart staan, maar veel zijn er gewoon niet te krijgen.
Wauw, de prijzen zijn wel schappelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:39 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Moet die nog steeds drinken. De Tequila was errrug lekker in ieder geval. De Peated en de "gewone" heb ik nog liggen, alhoewel ik ook erg benieuwd ben naar de "rum". Maar die weet ik alleen in Bodegraven te kopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Iets specifieker: Mikkeller Black Hole Barrel Aged Edition Peat Whiskey
Ik ben erg benieuwd. Was de laatste in de winkel. Ik koop nooit dit soort dure bieren. En het is ook nog een tijdje houdbaar dus even aankijken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet die nog steeds drinken. De Tequila was errrug lekker in ieder geval. De Peated en de "gewone" heb ik nog liggen, alhoewel ik ook erg benieuwd ben naar de "rum". Maar die weet ik alleen in Bodegraven te kopen.
Aparte lijst. Aardig was whisky-bieren. Sowieso aardig wat bieren die je hier amper ziet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:22 schreef Curchulain het volgende:
Komende maand de eerste editie van het Barcelona Beer Festival, met de volgende Nederlandse bieren:
De Hemel Helse Engel
De Hemel Nieuw Ligt
De Hemel Nieuw Ligt Grand Cru
Jopen Hoppenbier
Jopen Johannieter
Eem Xtreem Rosebud
Eem Xtreem Spring Warrior
Duits & Lauret Houtgerijpte Rook Dubbelbock
Duits & Lauret Winterstout
Emelisse Black & Tan Jack Daniels BA
Emelisse Black & Tan Laphroaig BA
Emelisse Black IPA
Emelisse Double IPA
Emelisse Rauchbier
Emelisse White Label Imperial Russian Stout (Ardberg BA)
De Molen Hel & Verdoemenis (Bordeaux)
De Molen Hemel & Aarde Bruichladdich Barrel
De Molen Mooi & Machtig
De Molen Weer & Wind
Aanbevelingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |