quote:Op zondag 26 februari 2012 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Wtf momentje, bij de online drogist verkopen ze 1 bier en dat is deze:
[ afbeelding ]
Vraag me af waarom ze daar wijn en bier verkopen en waarom nou deze?
Er zijn zoveel biologische bieren. Het heeft geen speciaal medicinaal effect tov andere bieren?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk omdat het aangeprijst is als biologisch?
Ja, is 'ie goed?quote:
Nee, helemaal niet zelf. Maar marketingtechnisch is biologisch SUPERinteressant.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er zijn zoveel biologische bieren. Het heeft geen speciaal medicinaal effect tov andere bieren?![]()
Ik zal em op z'n vingers tikkenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, is 'ie goed?
Het roodborstje heeft het bier niet meegenomen uit het nest
Dat komt wel goed maar misschien moet je wat druk zetten
Nee, ik bedoel 't IJ Columbus heeft qua imago niks gezonds ofzoiets tov andere 't IJ bieren of andere bieren.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet zelf. Maar marketingtechnisch is biologisch SUPERinteressant.
Want het KLINKT gezond.
Chimay Bruinquote:Op zondag 26 februari 2012 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
Vanmiddag ga ik wederom aan het bier, met de hand in de broek want er is koers op tv.
Ik heb Chimay bruin en triple, Straffe Hendrik 9 en St Feuillion grand cru.
kaasje erbij
Dan heb je te weinig referentiepuntenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
Hij is best lekker trouwens, geroosterd, koffie, klein beetje rokerig, beetje fruit
Ik vind het nog steeds heel moeilijk om beschrijvingen te geven van de smaak
Oh zo..tja...wellicht vond een medewerker het lekker?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 't IJ Columbus heeft qua imago niks gezonds ofzoiets tov andere 't IJ bieren of andere bieren.Dat marketinggedoe ken ik natuurlijk wel
quote:
hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je te weinig referentiepunten
"Ik vind het nog steeds heel moeilijk om beschrijvingen te geven van de smaak "quote:
Bang dat men het niet eens is met je conclusie? Tja, dat blijf je houden. Soms roepen mensen compleet het tegenovergestelde.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
Het is voor een gedeelte ook wel onzekerheid denk ik
Ja, er is nog 1 shipment gekomen en wat er nu is, is het.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, zijn ze al gestopt? Wist wel dat het op de planing stond, jammer, deze week nog eens even kijken of ik wat in kan slaan
Hij is wel lekker. Had er twee jaar terug een krat van in mijn kerstpakketquote:Op zondag 26 februari 2012 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 't IJ Columbus heeft qua imago niks gezonds ofzoiets tov andere 't IJ bieren of andere bieren.Dat marketinggedoe ken ik natuurlijk wel
Ik en een maat hadden de laatste paar Yetis opgedronken in ons stamcafé en de glazen mee naar huis gekregen. Kregen ze vorige week nog een doos binnen van een slijter die het niet meer kwijt konquote:Op zondag 26 februari 2012 22:24 schreef bas-beest het volgende:
Eerder vanavond in m'n stampub weer eens een GDBC Yeti Imperial Stout op.
Het is echt serieus jammer dat GDBC niet meer exporteert.
Ha, bonus!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hij is wel lekker. Had er twee jaar terug een krat van in mijn kerstpakket.
[..]
Ik en een maat hadden de laatste paar Yetis opgedronken in ons stamcafé en de glazen mee naar huis gekregen. Kregen ze vorige week nog een doos binnen van een slijter die het niet meer kwijt kon. Wordt nu wel in glazen van Flying Dog geserveerd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |