Uitgeleverd aan de plaatselijke chineesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef YazooW het volgende:
Misschien wel allemaal heel lief enzo, maar het veld betreden in Engeland is zwaar strafbaar. Waarschijnlijk ligt die miauw miauw nu in de frituur.
Zou een goeie zijn voor de NSquote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo gaat Kenny snel door zijn wissels heen.
Leek me geen opzet ?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:27 schreef YazooW het volgende:
Die trap van Suarez![]()
Wat een idioot is het toch ook.
Klopt, maar dat soort dingen heb je altijd. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef YazooW het volgende:
En hoezo geef je daar geel voor... geef dan meteen rood.
Een kaart geven betekent dat je het hebt gezien...
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Uruguay is het heel normaal dat je iemand in z'n ribben trapt, dat is een teken van genegenheid. Raar dat ze bij Tottenham dan appeleren voor een rode kaart
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Uruguay is het heel normaal dat je iemand in z'n ribben trapt, dat is een teken van genegenheid. Raar dat ze bij Tottenham dan appeleren voor een rode kaart
Chelsea is geïnteresseerd.quote:
---------Carrol--Torres----quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Caroll is echt rampzalig, misschien begrijpt hij alleen voorzetten van een speler van zijn niveau. Ik zeg Ebecilio voor 17 miljoen naar Liverpool
Ik wou hem ook maken, maar vond hem bij nader inzien toch echt te slecht.quote:
Ik had plezier ermee.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou hem ook maken, maar vond hem bij nader inzien toch echt te slecht.
Hij had geen eens meer in het veld mogen staan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef J2T het volgende:
Wat een held die Suarez. Kuijt kan weer banken de komende maanden.
Helemaal gek worden omdat je zelf hands maakt vind jij een held?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef J2T het volgende:
Wat een held die Suarez. Kuijt kan weer banken de komende maanden.
Klopt, maar met Luis is Liverpool echt vele malen gevaarlijk dan met een Kuijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij had geen eens meer in het veld mogen staan.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
He was bale-ing on his teammates
Wie zegt dat ik het over dat moment heb? Ik vind Luis gewoon een held.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helemaal gek worden omdat je zelf hands maakt vind jij een held?
Omdat je daarna dat post.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef J2T het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over dat moment heb? Ik vind Luis gewoon een held.
Toen had je geen sport1?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Suarez heeft weer bevestiging gegeven waarom ik hem al die weken niet heb gemist.
Oh dat is nou vervelend, want hij heeft laatst nog aangegeven dat hij jou wel heeft gemist.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Suarez heeft weer bevestiging gegeven waarom ik hem al die weken niet heb gemist.
Hij komt erin en Suarez domineert de wedstrijd ineens? Een gek blijft het wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Niet echt om over naar huis te schrijven nee, maar heb het ondanks alles toch met gemak uit kunnen kijken.quote:
Domineerde Suarez de wedstrijd?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij komt erin en Suarez domineert de wedstrijd ineens? Een gek blijft het wel ja.
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij komt erin en Suarez domineert de wedstrijd ineens? Een gek blijft het wel ja.
Mensen alleen maar op Balotelli haten, maar vindt Suarez paar niveau's erger.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Terugkomen van een flinke schorsing en dan binnen 5 minuten iemand in z'n maag schoppen.
Dan zit er geen steekje los, dan heb je gewoon een chromosoompje teveel.
Z'n hele gedrag is gewoon fucked up.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen alleen maar op Balotelli haten, maar vindt Suarez paar niveau's erger.
-Incident van net
-Racisme
-Bakkal bijten
-Actie tegen Reis
en ga zo maar door.
Iemand die het snapt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
Tottenham kwam voor 1 punt denk ik terwijl Liverpool ook niet echt aanvallend bezig was, 0-0 dus. Hoop wel dat Skrtel en Suarez nog een schorsing krijgen, zoals Balotelli laatst.
ParkerMotM.
Al bestraft etc.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
Tottenham kwam voor 1 punt denk ik terwijl Liverpool ook niet echt aanvallend bezig was, 0-0 dus. Hoop wel dat Skrtel en Suarez nog een schorsing krijgen, zoals Balotelli laatst.
ParkerMotM.
PSV-supporters deden precies hetzelfde tegen Reis.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen alleen maar op Balotelli haten, maar vindt Suarez paar niveau's erger.
-Incident van net
-Racisme
-Bakkal bijten
-Actie tegen Reis
en ga zo maar door.
Hitler vermoorde heel veel joden, dus als wij het doen maakt het niets uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
PSV-supporters deden precies hetzelfde tegen Reis.
Ik denk dat Hitler er niet één vermoord heeft, liet 'ie waarschijnlijk doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hitler vermoorde heel veel joden, dus als wij het doen maakt het niets uit?
Fout=fout.
Inderdaad, hoopte al op een gelijkspel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik ben iig niet rouwig om deze uitslag. Meteen geel voor Suarez na z'n schorsing, dat zegt ook wel genoeg..
[ afbeelding ]
Even je foto's in beeld brengen met imgur.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik ben iig niet rouwig om deze uitslag. Meteen geel voor Suarez na z'n schorsing, dat zegt ook wel genoeg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook weleens, dan doe ik het maar via imgur even die foto opslaan en uploaden. Gedoe!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef sylvietjoo het volgende:
Thanks... wist niet zeker of ze alleen hier niet werkten. Het zal wel door die rare Twitter-links komen
Dat was op het einde? Met die vrije trap / corner?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
Die Skrtel ging daarna ook nog eens lelijk met gestrekt been erin bij de keeper.
Ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:31 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat was op het einde? Met die vrije trap / corner?
Smerig inderdaad.quote:
Naast dit voorval was het echt een verschrikkelijk saaie wedstrijd. Zonder Rafa is Tottenham echt niks.quote:
Haha echt he, gaat hij zelf nog duwen en verontwaardigd doen. Ik dacht dat Liverpool ook geel kreeg, maar de scheids loste het perfect op. De zo geroemde Bale was trouwens ook onzichtbaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef sylvietjoo het volgende:
Die fopduik van Bale! Werd hij ook nog zelf boos om
Kijkt dat nou ook lastig door zo'n oranje bril?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zonder Rafa is Tottenham echt niks.
Net als Suarez die de bal op z'n hand krijgt en dan gaat roepen om een handsbal...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Naast dit voorval was het echt een verschrikkelijk saaie wedstrijd. Zonder Rafa is Tottenham echt niks.
[..]
Haha echt he, gaat hij zelf nog duwen en verontwaardigd doen. Ik dacht dat Liverpool ook geel kreeg, maar de scheids loste het perfect op. De zo geroemde Bale was trouwens ook onzichtbaar.
Kijkplezier wordt wel verhoogd als er meer Nederlanders mee doen natuurlijk. Maar jij vindt dat Tottenham er niet op achteruit gaat als Rafa niet meedoet?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:18 schreef tech4u het volgende:
[..]
Kijkt dat nou ook lastig door zo'n oranje bril?
Ja, belachelijk. Maar Suarez is sowiesoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:01 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Net als Suarez die de bal op z'n hand krijgt en dan gaat roepen om een handsbal...
De commentator zei trouwens iets dergelijks als Kuyt die ingezet was om passjes naar Bale te onderscheppen. Dat is aardig gelukt eigenlijk, maar het maakt het er niet interessanter op
Jij zei: " Zonder rafa is Tottenham niks." Toch wel raar dan dat ze 3e staan in de PL terwijl rafa weinig heeft gespeeld dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kijkplezier wordt wel verhoogd als er meer Nederlanders mee doen natuurlijk. Maar jij vindt dat Tottenham er niet op achteruit gaat als Rafa niet meedoet?
[..]
Rafa heeft weinig gespeeld dit seizoen? Hij heeft toch echt 16 wedstrijden in de basis gestaan, hij wordt er inderdaad vaak uitgehaald, maar is zeker van waarde voor de ploeg. Ik merkte gisteren gewoon dat Tottenham veel minder kwaliteit had rondlopen. Het was gewoon bar slecht van beide kanten. Ik overschat helemaal niemand, maar het had leuker geweest als beide teams op volle sterkte waren geweest (voor het kijkplezier).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:19 schreef tech4u het volgende:
[..]
Jij zei: " Zonder rafa is Tottenham niks." Toch wel raar dan dat ze 3e staan in de PL terwijl rafa weinig heeft gespeeld dit seizoen.
Verder vind ik het ook wel leuk hoor als er meer Nederlanders meedoen, maar ik word er soms wel een beetje moe dat al die Nederlanders constant worden overschat.
quote:2011/12 Tottenham Hotspur FC 16 7 2 Premier League
16 basisplekken en dan ook nog vaak gewisseld vind ik weinig ja in 24 wedstrijden. Hele goede speler hoor, maar om te stellen dat Tottenham niks is zonder Rafa gaat er bij mij niet in. Zo'n wedstrijd als gisteren kan gebeuren. Ik heb ze ook hele goede wedstrijden zien spelen zonder vdv.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rafa heeft weinig gespeeld dit seizoen? Hij heeft toch echt 16 wedstrijden in de basis gestaan, hij wordt er inderdaad vaak uitgehaald, maar is zeker van waarde voor de ploeg. Ik merkte gisteren gewoon dat Tottenham veel minder kwaliteit had rondlopen. Het was gewoon bar slecht van beide kanten. Ik overschat helemaal niemand, maar het had leuker geweest als beide teams op volle sterkte waren geweest (voor het kijkplezier).
[..]
Volgens de BBC wel, en Smalling ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:20 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht dat Chelsea en Arsenal het moeilijk gaan krijgen tegen Everton en Sunderland, hopelijk wint Tottenham thuis van Newcastle. United moet ook gewoon winnen van Liverpool, weet iemand of Cleverley er weer bij is?
Basis, '32 geel. 45+1 de 0-1. '67 schopt Evra hem lachend doormidden. Manchester wint uiteindelijk met 2-1 door 2 penalty's in de laatste 5 minuten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef Littlerabbit1 het volgende:
Wanneer zal Suarez invallen + geel halen?
Carroll op de bankquote:
Nice vandaag weer wat geld op mijn Bwin account gestort ik ga er direct mee aan de slag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Basis, '32 geel. 45+1 de 0-1. '67 schopt Evra hem lachend doormidden. Manchester wint uiteindelijk met 2-1 door 2 penalty's in de laatste 5 minuten.
Ik heb in de toto 5 euro op (onder andere) United gezetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Littlerabbit1 het volgende:
[..]
Nice vandaag weer wat geld op mijn Bwin account gestort ik ga er direct mee aan de slag.
Bellamy is een baas. Carroll is 1 grote grap.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Carroll op de bankOnbegrijpelijk!
![]()
Duhquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Bellamy is een baas. Carroll is 1 grote grap.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop op een doelpuntenregen. Boeit me geen flikker wie er wint.
Geloof ik nietquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb in de toto 5 euro op (onder andere) United gezet
Het is maar 5 euro kerel. Ben jij supporter van elke club waar je op wedt? Als Liverpool met 4-5 wint, heb ik genotenquote:
Ik wed sowieso niet op clubs die ik een warm hart toedraag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is maar 5 euro kerel. Ben jij supporter van elke club waar je op wedt? Als Liverpool met 4-5 wint, heb ik genoten
Sinds wanneer hebben we forum.fok.dequote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Was haben ihr gegen Suarez?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wed sowieso niet op clubs die ik een warm hart toedraag.
Fok.de? Wo ist das?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we forum.fok.de
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Was haben Sie gegen Suarez?
Doe maar, Ik houd je niet tegen.quote:
wijgert?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Evra doe niet zo zielig zeg. Jij moet zelf niet zo janken in de media en dan raar op kijken als Luis je de hand wijgert
10 maanden ban!quote:
Weigert.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Evra doe niet zo zielig zeg. Jij moet zelf niet zo janken in de media en dan raar op kijken als Luis je de hand wijgert
Het is toch een neger ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:49 schreef Confetti het volgende:
Al die racisten hier die het normaal vinden dat hij uitgescholden wordt voor neger.
Absoluut. Evra heeft niets fout gedaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:49 schreef mrstylo het volgende:
Nederlandse maatschappij is echt verkankert als ik reacties hier lees.
Oké, je moet je niet zo laten gaan in het veld. Maar niet de zielepiet lopen spelen in de media die alles duizend keer uitvergrootquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:49 schreef Confetti het volgende:
Al die racisten hier die het normaal vinden dat hij uitgescholden wordt voor neger.
Neger betekent niet iemand die donker is.quote:
Bleekscheet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neger betekent niet iemand die donker is.
Dan moet je bleekscheet zeggen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neger betekent niet iemand die donker is.
Dan moet je bleekscheet zeggen.
Neger is een scheldwoord naar iemand die donker is.
Dit dus.quote:
Jij kijkt vanuit een Nederlands oogpunt, maar doe dat vanuit iemand uit USA, Engeland en Frankrijk. Daar is het gewoon anders. In Nederland is dat geaccepteerd en daar niet.quote:
Tegen mijn donkere vrienden zeg ik af en toe ook: "hey neger"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus.
Negers zijn gewoon negers, net als dat blanken blank zijn. Niks geen scheldwoord aan.
Daar noemen de negers elkaar ook gewoon nigger maar zodra een blanke het zegt is het racisme.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij kijkt vanuit een Nederlands oogpunt, maar doe dat vanuit iemand uit USA, Engeland en Frankrijk. Daar is het gewoon anders. In Nederland is dat geaccepteerd en daar niet.
Doet Toivonen wel altijd inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Suarez kijkt ze niet eens aan met zijn chagrijnige konijnenkop
Zeg! Discrimineer die konijnen niet zoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Suarez kijkt ze niet eens aan met zijn chagrijnige konijnenkop
Modelprofquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Doet Toivonen wel altijd inderdaad.
Gast, gramulanion begint tochquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met je PSVgekanker. Kan in het psvtopic
Die smeert zijn ellebogen nog even in voordat de wedstrijd begintquote:
ManU is dus een echte team .quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:00 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het idee dat alle United spelers het op Suarez gemunt heeft
Yupquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft alleen een voorbeeld van een speler die ook zo kan zijn als suarez
Under the beltquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mag nog wel een vliegtuigje van neerstorten
Geintje
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geintje
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geintje
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Hahaha! Blijf lekker happen jongens!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Je bent gewoon hapbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Benen breken is iets heel erg anders als een vliegtuig dat neerstort waar meerdere mensen aan dood gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
Grappig! Wel eerst roepen dat er poten gebroken moeten worden en dan zo reageren op een totaal niet serieuze opmerking. Wie is hier nou de kneus?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Benen breken is iets heel erg anders als een vliegtuig dat neerstort waar meerdere mensen aan dood gaan.
Smakeloos. Zelfs voor mijn standaardenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geintje
Evra verdient ook een beenbreukquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef Blistering het volgende:
Tevens verdient Suarez het, de mensen in het stadion niet.
Waar woon je? Kom ik even langs om je benen te brekenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Benen breken is iets heel erg anders als een vliegtuig dat neerstort waar meerdere mensen aan dood gaan.
Waarom? Wat doe ik verkeerd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik even langs om je benen te breken
KAPPEN!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik even langs om je benen te breken
Niet meer op reageren aub.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat benen breken oke is?
quote:
Zo spannend is de wedstrijd nou ook weer nietquote:
Kut, mijn stream loopt 2 minuten achterquote:
Jij hebt geen sport1?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut, mijn stream loopt 2 minuten achter
Jawel. Mijn huisgenoot heeft de kaart meegenomenquote:
Sla die miet neer dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel. Mijn huisgenoot heeft de kaart meegenomen
Dat verlies ikquote:
Fan van Man Utd, maar geen sport1? weird...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:21 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb geen sport1
Maar ik zie net dat ik nu eerste 3 maanden voor 5 euro per maand kan krijgen, dus ik ga het er maar weer is even over hebben met m'n vader
Kanaal 1 is zelfs gratis deze maand.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:21 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb geen sport1
Maar ik zie net dat ik nu eerste 3 maanden voor 5 euro per maand kan krijgen, dus ik ga het er maar weer is even over hebben met m'n vader
2 meter, 90 kilo, dagelijks in de sportschoolquote:
Geen geldquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fan van Man Utd, maar geen sport1? weird...
Teletekst supporters hè?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fan van Man Utd, maar geen sport1? weird...
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 meter, 90 kilo, dagelijks in de sportschool![]()
Ik weeg amper 65 kilo
Niet paar euro per maand maar wel een wedstrijdkaartje kunnen betalen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Geen geldIk kijk alle wedstrijden via streams, en soms een Dutch Mancunian meeting
Ben 4 weken geleden nog bij United - Bolton geweest
quote:
Dutch Mancunians reis voor m'n verjaardag gekregen van m'n oudersquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet paar euro per maand maar wel een wedstrijdkaartje kunnen betalen?
Hij heeft wel een Fok! pimp abo, maar geen sport1quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet paar euro per maand maar wel een wedstrijdkaartje kunnen betalen?
FOK! is veel goedkoperquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Fok! pimp abo, maar geen sport1
Voor de meeste wel jaquote:
Serieus ga mee sporten man.quote:
Ik train 2x per week met voetbal, en 2x per week in de sportschoolquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus ga mee sporten man.
Dit kan echt niet.
Ja nu 5 euro ja, daarom zeg ik net dat ik het nu wel wil kopen. Normaal is het 15 euroquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
pimp account 4 euro
sport1 5 euro
Meer vreten dan....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik train 2x per week met voetbal, en 2x per week in de sportschoolIk heb een vetpercentage van 0,000001
Damn, dat is een weeksalarisquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja nu 5 euro ja, daarom zeg ik net dat ik het nu wel wil kopen. Normaal is het 15 euro
Damn, ik heb geen baanquote:
... wat binnen 10 minuten weer in de wc ligt. Mijn spijsvertering is sneller dan een Ferrariquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |