Uitgeleverd aan de plaatselijke chineesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef YazooW het volgende:
Misschien wel allemaal heel lief enzo, maar het veld betreden in Engeland is zwaar strafbaar. Waarschijnlijk ligt die miauw miauw nu in de frituur.
Zou een goeie zijn voor de NSquote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo gaat Kenny snel door zijn wissels heen.
Leek me geen opzet ?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:27 schreef YazooW het volgende:
Die trap van Suarez![]()
Wat een idioot is het toch ook.
Klopt, maar dat soort dingen heb je altijd. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef YazooW het volgende:
En hoezo geef je daar geel voor... geef dan meteen rood.
Een kaart geven betekent dat je het hebt gezien...
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Uruguay is het heel normaal dat je iemand in z'n ribben trapt, dat is een teken van genegenheid. Raar dat ze bij Tottenham dan appeleren voor een rode kaart
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
In Uruguay is het heel normaal dat je iemand in z'n ribben trapt, dat is een teken van genegenheid. Raar dat ze bij Tottenham dan appeleren voor een rode kaart
Chelsea is geïnteresseerd.quote:
---------Carrol--Torres----quote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Caroll is echt rampzalig, misschien begrijpt hij alleen voorzetten van een speler van zijn niveau. Ik zeg Ebecilio voor 17 miljoen naar Liverpool
Ik wou hem ook maken, maar vond hem bij nader inzien toch echt te slecht.quote:
Ik had plezier ermee.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou hem ook maken, maar vond hem bij nader inzien toch echt te slecht.
Hij had geen eens meer in het veld mogen staan.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef J2T het volgende:
Wat een held die Suarez. Kuijt kan weer banken de komende maanden.
Helemaal gek worden omdat je zelf hands maakt vind jij een held?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef J2T het volgende:
Wat een held die Suarez. Kuijt kan weer banken de komende maanden.
Klopt, maar met Luis is Liverpool echt vele malen gevaarlijk dan met een Kuijt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij had geen eens meer in het veld mogen staan.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
He was bale-ing on his teammates
Wie zegt dat ik het over dat moment heb? Ik vind Luis gewoon een held.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helemaal gek worden omdat je zelf hands maakt vind jij een held?
Omdat je daarna dat post.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef J2T het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over dat moment heb? Ik vind Luis gewoon een held.
Toen had je geen sport1?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Suarez heeft weer bevestiging gegeven waarom ik hem al die weken niet heb gemist.
Oh dat is nou vervelend, want hij heeft laatst nog aangegeven dat hij jou wel heeft gemist.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Suarez heeft weer bevestiging gegeven waarom ik hem al die weken niet heb gemist.
Hij komt erin en Suarez domineert de wedstrijd ineens? Een gek blijft het wel ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef kilozout het volgende:
Niet echt om over naar huis te schrijven nee, maar heb het ondanks alles toch met gemak uit kunnen kijken.quote:
Domineerde Suarez de wedstrijd?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij komt erin en Suarez domineert de wedstrijd ineens? Een gek blijft het wel ja.
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij komt erin en Suarez domineert de wedstrijd ineens? Een gek blijft het wel ja.
Mensen alleen maar op Balotelli haten, maar vindt Suarez paar niveau's erger.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Terugkomen van een flinke schorsing en dan binnen 5 minuten iemand in z'n maag schoppen.
Dan zit er geen steekje los, dan heb je gewoon een chromosoompje teveel.
Z'n hele gedrag is gewoon fucked up.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen alleen maar op Balotelli haten, maar vindt Suarez paar niveau's erger.
-Incident van net
-Racisme
-Bakkal bijten
-Actie tegen Reis
en ga zo maar door.
Iemand die het snapt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
Tottenham kwam voor 1 punt denk ik terwijl Liverpool ook niet echt aanvallend bezig was, 0-0 dus. Hoop wel dat Skrtel en Suarez nog een schorsing krijgen, zoals Balotelli laatst.
ParkerMotM.
Al bestraft etc.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
Tottenham kwam voor 1 punt denk ik terwijl Liverpool ook niet echt aanvallend bezig was, 0-0 dus. Hoop wel dat Skrtel en Suarez nog een schorsing krijgen, zoals Balotelli laatst.
ParkerMotM.
PSV-supporters deden precies hetzelfde tegen Reis.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen alleen maar op Balotelli haten, maar vindt Suarez paar niveau's erger.
-Incident van net
-Racisme
-Bakkal bijten
-Actie tegen Reis
en ga zo maar door.
Hitler vermoorde heel veel joden, dus als wij het doen maakt het niets uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
PSV-supporters deden precies hetzelfde tegen Reis.
Ik denk dat Hitler er niet één vermoord heeft, liet 'ie waarschijnlijk doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hitler vermoorde heel veel joden, dus als wij het doen maakt het niets uit?
Fout=fout.
Inderdaad, hoopte al op een gelijkspel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik ben iig niet rouwig om deze uitslag. Meteen geel voor Suarez na z'n schorsing, dat zegt ook wel genoeg..
[ afbeelding ]
Even je foto's in beeld brengen met imgur.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik ben iig niet rouwig om deze uitslag. Meteen geel voor Suarez na z'n schorsing, dat zegt ook wel genoeg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook weleens, dan doe ik het maar via imgur even die foto opslaan en uploaden. Gedoe!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef sylvietjoo het volgende:
Thanks... wist niet zeker of ze alleen hier niet werkten. Het zal wel door die rare Twitter-links komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |