SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat hoeven ze ook nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik houdt al helemaal niet van economische wiksunde, liefje. Doe mij maar gewoon lineaire algebra![]()
Economen kunnen niet wiskundenen.
Een voortvloeiende opmerking uit "Economische wiskunde". Je zegt ook niet: Economisch wetboeklezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook nietEconomen kunnen ook geen wetboek lezen.
EN WAAROM MAG JIJ MR LIEFJE NOEMEN EN GAAT ZE KOTSEN OP MIJ?
Bij economie krijg je weldegelijk wiskunde en vooral de beta-mensen kunnen dat niet verkroppen en noemen het dan geen wiskunde maar rekenen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een voortvloeiende opmerking uit "Economische wiskunde". Je zegt ook niet: Economisch wetboeklezen.
En ik noemde haar liefje, jij schatje. Ik denk dat dat het was.
Ja zoals Fed z'n droom FTS te scoren.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]_!!!! Alles kan kapot Fedje.
Econoom telt op:quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij economie krijg je weldegelijk wiskunde en vooral de beta-mensen kunnen dat niet verkroppen en noemen het dan geen wiskunde maar rekenen ofzo![]()
En dat laatste: nee, ze mag me gewoon niet
Zij onderschat Fed zijn baas zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja zoals Fed z'n hoop FTS te scoren.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]_!!!! Alles kan kapot Fedje.
julliequote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja zoals Fed z'n droom FTS te scoren.
Ja dit was dus wat ik dacht. Ik ga er niet eens over in discussie want dan krijg ik weer zo'n discussie waarvan ik weet waarover ik praat en de ander nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Econoom telt op:
Ik zet alles onder elkaar![]()
Ik gebruik minnetjes als herhalingsteken![]()
Ik gebruik rode letters voor negatieve getallen
dat is wel waarquote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zij onderschat Fed zijn baas zijn.
Ikquote:
Nu klink je als een PVDA'erquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dit was dus wat ik dacht. Ik ga er niet eens over in discussie want dan krijg ik weer zo'n discussie waarvan ik weet waarover ik praat en de ander niet
Nee, een PvdA'er weet niet waar die over praat, in casu: jij. Ik ben degene die wel weet waar die over praat maar die het niet uit wil leggen omdat dat dan de 100ste keer zou zijn en hij geen leraar/studievoorlichter is.quote:
Waarom geloof ik dit nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, ik regel die chick, jwz
Dan voeren we er geen discussie overquote:Op maandag 6 februari 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, een PvdA'er weet niet waar die over praat, in casu: jij. Ik ben degene die wel weet waar die over praat maar die het niet uit wil leggen omdat dat dan de 100ste keer zou zijn en hij geen leraar/studievoorlichter is.
Klinkt me als muziek in de orenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan voeren we er geen discussie over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |