SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- indaha
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-02-2012 21:28:39 ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan wil ik naast jou want dan kan mijn TV appearance alleen maar meevallen.
En dus geen kledingstress!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je het beste bv tussen mij en Cat of Gb in komen zitten, want die hebben ook dat jurkie
Dat mag.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger schminck en dingen die er op lijken.
Hoe word je danquote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger schminck en dingen die er op lijken.
Smeer die troep op mijn gezicht en ik geef je een buts op je glazen oog.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dus geen kledingstress!![]()
Ik neem rood-wit-blauw make-up mee voor eenieder die naar mijn mening te weinig vaderlandslievend is gekleed.
Catfightquote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Smeer die troep op mijn gezicht en ik geef je een buts op je glazen oog.
Ik wil graag achter Greys , mag dat ookquote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan zijn de plaatsen naast Grees bij deze vergeven.
Goeie keusquote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wil graag achter Greys , mag dat ook
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeie keuswie voor haar zit maakt goeie kans op een bilspleetfoto.
Whoehoeheoeeeequote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als het een kort shirt is en jij voor me gaat zitten, jaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
Zal ik mijn Nederlands Elftal shirt dan maar aan doen?
Je wil blind auditionsquote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het een kort shirt is en jij voor me gaat zitten, ja
oh dan ken je greys nog niet. Die heeft een heel album voor derrièristische decolletés.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je bovenstaande van mij op de foto wilt hebben
Ik die aan die andere kant!quote:
Ho ho.quote:
Oh Erik, dit is wel een inkoppertje hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik nu ergens een verloren bilspleet zie moet ik altijd aan Greys denken en overweeg ik ook een foto te maken en die haar te sturen.
Dat zijn geen verloren bilspletenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh Erik, dit is wel een inkoppertje hoor![]()
![]()
Alleen als je wat verbandlenzen meebrengt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Smeer die troep op mijn gezicht en ik geef je een buts op je glazen oog.
Nee, ik moet ze voor mezelf bewaren van de oogarts.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alleen als je wat verbandlenzen meebrengt.
Hebbert.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze voor mezelf bewaren van de oogarts.
Nou ja, ondertussen ben ik wel die ene bilspleet verlorenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zijn geen verloren bilspleten.
Nee hoor....wrom ben je Mr.Bilspleet verloren?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ondertussen ben ik wel die ene bilspleet verloren. Maar da's offtopic.
Kusjes op hun bolle kantjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik zal ze vanavond welterusten kussen en de groetjes van jou doen.
Whut? Jouw luvver?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ondertussen ben ik wel die ene bilspleet verloren. Maar da's offtopic.
Hij wilde me niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee hoor....wrom ben je Mr.Bilspleet verloren?
Noh wat een pannenkoek! Hij weet niet wat ie mist.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij wilde me niet.
Dus als we de 26ste een leuke vrijgezelle homojongen kunnen vinden...
Muizel! We hebben een missie!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij wilde me niet.
Dus als we de 26ste een leuke vrijgezelle homojongen kunnen vinden...
Ik stof mijn gaydar morgen vast af.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel! We hebben een missie!![]()
Envoor Erik.
Ik schijn mannen te kunnen ontgayen, eens kijken hoe het aanbod is en anders zet ik die powaaaah op reverse.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik stof mijn gaydar morgen vast af.
Nooooquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar goed, ondertussen is dat alweer twee weken geleden gebeurd, en ondertussen ben ik ook al voor niets naar Nijmegen gegaan om iemand te ontmoeten die niet op kwam dagen () dus ik ben weer helemaal back on the horse
.
Ja. Die wilde met me afspreken maar kwam toen dus niet opdagen, reageerde nergens meer op, gesms't gebeld, na drie kwartier wachten maar weer naar huis gegaan. Niks meer van gehoord. Twee dagen daarna postte hij gewoon op facebook normale dingen (nog altijd geen excuus naar mij). Dus toen maar ontvriend. Eikel.quote:
Contradictio in terminis.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan wat leuks voor je zoeken in Hilversum
Heel Nederland Limburg komt daar. Komt goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Contradictio in terminis.
Maar wie weet.
Whehehe...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus Dirk, heupbroekie aan met een laag stringetje, of gewoon commando en bukken voor Greysquote:
Toch zo ontzettend jammer dat mijn jurrekie te lang is voor Den Bilspleet.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus Dirk, heupbroekie aan met een laag stringetje, of gewoon commando en bukken voor Greys![]()
Dan beland je zo in haar persoonlijk Hall of Bilspleet![]()
Eigenlijk zouden we het allemaal moeten doen, kijken of ze helemaal gek wordt en schuimbekkend met haar camera in de rondte zwaait
JAAAAAAAAAAAA.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus Dirk, heupbroekie aan met een laag stringetje, of gewoon commando en bukken voor Greys![]()
Eigenlijk zouden we het allemaal moeten doen, kijken of ze helemaal gek wordt en schuimbekkend met haar camera in de rondte zwaait
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Of in goed Nederlands: Reet de Spleet.quote:
Dan kunnen we heel gemakkelijk fixen Catquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch zo ontzettend jammer dat mijn jurrekie te lang is voor Den Bilspleet.
Dan moet je gewoon thuisblijven dusquote:Op maandag 6 februari 2012 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet direct achter denk ik, gewoon uit de line of fire.
Challenge accepted.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch zo ontzettend jammer dat mijn jurrekie te lang is voor Den Bilspleet.
Ik hoef niet gefixt, senkjoeverriemuts.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan kunnen we heel gemakkelijk fixen Cat
Zou ik m'n eigen herkennen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA.
En dan plaats ik ze daarna hier zonder hoofd en dan moeten jullie Raad de Spleet doen
Whehehe, dan herkennen we allemaal die van jou met gemakquote:
Vrouwen hebben twee kansen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou ik m'n eigen herkennen?
Ik zet er wel een stip op ofzo, want ik wil Raad de Spleet wel winnen natuurlijk
Je hebt nog tijd zat voor een tramp stamp.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zou ik m'n eigen herkennen?
Ik zet er wel een stip op ofzo, want ik wil Raad de Spleet wel winnen natuurlijk
Ik zou een carrotspleet maken als ik jou was. Kan Greys vast waarderen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe wel mijn mooiste slipperdepip aan, voor de zekerheid.
Oeh, laat ook ff een gewei op je onderrug tatoeeren, dan herken je je eigen wat makkelijker op de fotoquote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Muis006 het volgende:
Ik doe wel mijn mooiste slipperdepip aan, voor de zekerheid.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij krijgen we binnenkort een TT change: met 29 20 15 10 Fok!kers Greys naar het Nat. Songfestival 2012
We gaan het controleren.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog wel een string met tekst![]()
![]()
Wil ik weten wat er op staat?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog wel een string met tekst![]()
![]()
"als je nog dichterbij komt laat ik een scheet"quote:
En in heel kleine lettertjes: told ya!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"als je nog dichterbij komt laat ik een scheet"
Niet TE natquote:Op maandag 6 februari 2012 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij krijgen we binnenkort een TT change: met 29 20 15 10 Fok!kers naar het Nat. Songfestival 2012
Nu wil ik het wetenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
nee iets veel ergers![]()
Maar goed, die doe ik nooit meer aan
We komen er wel achter.quote:
Ja, nou ja, het ging over een grote spin, dus ik MOEST even reageren hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, zit je nou gewoon op Joans facebook te beppen met Joan?
Ow ja, die cursus, hoe staat het ermee?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het ging over een grote spin, dus ik MOEST even reageren hoor
*voelde verwantschap*
Dan ga ik je een wedgie geven de 26equote:
Dan ga ik "commando"quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga ik je een wedgie geven de 26e
Dan wedgie ik je wel aan wat andersquote:
Wat dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan wedgie ik je wel aan wat anders
Dat merk je dan welquote:
Ik doe gewoon alleen mn jurkje aanquote:
En dan a la Monroe op een ventilatierooster gaan staan? Ik zeg we hebben de perfecte act voor Chocolatte.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alleen mn jurkje aan
Ik moet voor die tijd nog maar ff naar Delete.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel ff een paar dagen van te voren, anders loop je het risico om als Baviaan in de Hall of Bilspleets te eindigenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moet voor die tijd nog maar ff naar Delete.
Krijg jij ook beelden?quote:
Ik wel.quote:
Tsss, krijg je een zalfje voorquote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel ff een paar dagen van te voren, anders loop je het risico om als Baviaan in de Hall of Bilspleets te eindigen
Nou.. ik dacht ooit een dag voordat ik naar de sauna ging dat het handig zijn als ik mijn benen eens zou epileren ipv scheren. Trust me, daar hielpen geen zes zalfjes meer aanquote:
Als je dat zalfje dan aan greys geeft kan ze na de foto je ook meteen even insmeren.quote:
Ah! Dus Dirk is die witte, plakkerige bilspleet.quote:
Met zalfje bedoelt ie huidskleurige verf.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou.. ik dacht ooit een dag voordat ik naar de sauna ging dat het handig zijn als ik mijn benen eens zou epileren ipv scheren. Trust me, daar hielpen geen zes zalfjes meer aanOf hielp hun zalfje echt zo goed?
Dat ie de kwast niet vergeet eruit te halen, anders weten we direct van wie de foto isquote:Op maandag 6 februari 2012 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met zalfje bedoelt ie huidskleurige verf.
Da's een talent, er wel mee kunnen omgaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, jij ook altijd met je bilspleten, daar kan ik toch niet mee omgaan
Ja, zalfje was een wondermiddel. Heb er zelfs rode wijnvlekken mee uit de kleding gekregen. Gewoon weer wit he!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou.. ik dacht ooit een dag voordat ik naar de sauna ging dat het handig zijn als ik mijn benen eens zou epileren ipv scheren. Trust me, daar hielpen geen zes zalfjes meer aanOf hielp hun zalfje echt zo goed?
Eh bij mij was het zalf, of dat bij Erik ook het geval was...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Dus Dirk is die witte, plakkerige bilspleet.
Of was dat nou die van Erik?
oke nu vind ik het te ver gaanquote:Op maandag 6 februari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah! Dus Dirk is die witte, plakkerige bilspleet.
Of was dat nou die van Erik?
Zolang jij mij pest met mijn verlegen zachte karakter en mijn amstel malt, puh! Met een dikke U.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
oke nu vind ik het te ver gaan. Nu ik opeens het onderwerp van de spot ben
. Ik ben wel je moderator hoor
.
Ik zei het ook niet tegen jou, maar tegen Ing. Jij bent tof, getuige de Yvonne-awards-nominatie.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang jij mij pest met mijn verlegen zachte karakter en mijn amstel malt, puh! Met een dikke U.
Kom dan ook niet aan Inge.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zei het ook niet tegen jou, maar tegen Ing. Jij bent tof, getuige de Yvonne-awards-nominatie.
Sinds wanneer zijn jullie zo'n twee-eenheidquote:
Ja ja, en jij hebt zeker geen bilspleet! Ha, iedereen wil achter jou zitten... denk daar maar eens over na!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga wel aan d'r komen
Met mijn camera. In haar bilspleet
Het is tijdelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie zo'n twee-eenheid?
Nee mijn rug loopt gewoon ineens door in mijn benen!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, en jij hebt zeker geen bilspleet! Ha, iedereen wil achter jou zitten... denk daar maar eens over na!
Je bent een koppoterquote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mijn rug loopt gewoon ineens door in mijn benen!
Dan maak ik wel foto's van je knallers.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mijn rug loopt gewoon ineens door in mijn benen!
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks gaan mensen zich echt aanafmelden.
Ik had hem nog voor je mee toen!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag van de week nog de foto's van vorig jaar, met ons blije glimhoofd met al die vlaggetjesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Amsel het volgende:
Ik weet dat ik niet enorm actief ben in dit topic, maar ik heb er echt zo'n zin in
heel goed!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Amsel het volgende:
Ik weet dat ik niet enorm actief ben in dit topic, maar ik heb er echt zo'n zin in
Zoeen snakecam op een slangetje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja, camera meenemen. En de geheim bilspleetcam natuurlijk.
En met mijn oma en oomquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Deelt Puck een verjaardag met Erik?![]()
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
+1. Maar ik heb geeeeen idee wie wie is. Ik merk het de 26e allemaal wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:00 schreef Amsel het volgende:
In je jurrekie!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
Ik ben me heel druk geestelijk aan het voorbereiden op dit festijn!
Zodat jullie me niet vloekend, tierend en spartelend hoeven afvoeren als Raffaela wint...
Ik zie het al voor mequote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In je jurrekie!![]()
Dat zou nog eens mooie tievie maken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:18 schreef Greys het volgende:
Ik schuimbek al sinds gisteren, sinds ik las dat de oom van Raffaela (Ruth Jacott) de loting gaat doen wie er tegen wie moet battlen op het NSF
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Als die muts me publiekelijk oom zou noemen, dan kwam ze niet al te gunstig uit mijn loting![]()
Cool! Waar zit je?quote:
quote:
Hebben ze nog een Zweed nodig??quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:36 schreef BOPE het volgende:
Jaa. Ik kom oorspronkelijk uit Baku. Vandaar dat telefoontje denk ik. Lijkt me superleuk dit.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:43 schreef BOPE het volgende:
Alleen Romenie waren ze nog op zoek. Voor de rest hadden ze alles al.
Ja dat denk ik ook dusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:32 schreef BOPE het volgende:
Het zal wel iets afwijken.. Maar voor een volledig ingeburgerde buitenlander zal er idd niet al te sterke afwijking zijn. Denk ik dan
Ja inderdaad, hoe zijn ze bij jou uitgekomen dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook dus![]()
Ik vraag me stiekem wel af hoe ze aan je gegevens zijn gekomen :@
Maarrrrrrr hoe dan ook, voor jou vind ik het geweldig!
Doe gwoon je ding en HELP ons!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:32 schreef BOPE het volgende:
Het zal wel iets afwijken.. Maar voor een volledig ingeburgerde buitenlander zal er idd niet al te sterke afwijking zijn. Denk ik dan
Dat is niet zomaar in te zien nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
En John maar roepen dat ie die mensen zou laten overvliegen uit die landen
Uhuh
Maar ik zou dat idd ook nog even navragen denk ik.
Want het lijkt me stug dat ze gewoon bij gemeentes konden aankloppen met 'zeg doe ons even een lijstje met al uw inwoners die oorspronkelijk niet uit Nederland komen'. Zou best een kwalijke zaak zijn denk ik. Of is het bevolkingsregister sowieso voor iedereen in te zien en staan daar ook gewoon contactgegevens en telefoonnrs bij?
Nee dat dacht ik alquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar in te zien nee..
Facebook, Hyves, Twitter, Google etc. Die weten alles van je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook dus![]()
Ik vraag me stiekem wel af hoe ze aan je gegevens zijn gekomen![]()
Maarrrrrrr hoe dan ook, voor jou vind ik het geweldig!
Ze hebben flink zitten speuren danquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Facebook, Hyves, Twitter, Google etc. Die weten alles van je..
Joan Joan Joanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:01 schreef BOPE het volgende:
Ik ga me best doen.
Eerlijk gezegd vraag ik mezelf ook af hoe ze aan mijn gegevens komen. Dat ga ik ook stiekem even navragen aan Talpa.
Niet tegen de chauffeurquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik had het gezien. Maar ik ben wel zo bang om met het NSF teleurgesteld te worden
. En dan ga ik wel zeiken en zuchten en vloeken
.
Leuk BOPEquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef BOPE het volgende:
Sorry voor geen reactie. Ik was jarig vandaag dus vandaar.
Ik heb het even nagevraagd via talpa hoe ze aan mijn gegevens kwamen. Het blijkt dus dat ze eerder aan een kennis gevraagd hebben en die kon niet omdat ie op vakantie ging. En hij heeft dus mijn nummer doorgegeven.
Toen was alles duidelijk.
Ah duidelijk!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:06 schreef BOPE het volgende:
Sorry voor geen reactie. Ik was jarig vandaag dus vandaar.
Ik heb het even nagevraagd via talpa hoe ze aan mijn gegevens kwamen. Het blijkt dus dat ze eerder aan een kennis gevraagd hebben en die kon niet omdat ie op vakantie ging. En hij heeft dus mijn nummer doorgegeven.
Toen was alles duidelijk.
Heb je gezien dat Afrojack en AliB in de jury zittenquote:
Kan je d'r een kopje koffie geven en zeggen 'Careful, that's hot!'quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Afrojack en AliB in de jury zitten![]()
Misschien komt Paris Hilton wel
Had ik al gezien, ja!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gezien dat Afrojack en AliB in de jury zitten![]()
Misschien komt Paris Hilton wel
Carefull Hotty en Bjoetifull Hope...tadaaaaaaa!quote:
Oh dat is geloof ik omdat jullie de repetities moeten zien om daar vast je oordeel te maken over de kandidaten en de liedjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:55 schreef BOPE het volgende:
Ik moet om 12:00 aanwezig zijn in studio 24.
Ik ben er vroeg bij iig.
Takkedingesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:08 schreef Greys het volgende:
Vlaggetjes waren er al geloof ik, wie had die ook alweer gekocht?
Jurrekie!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:52 schreef Andromache het volgende:
Hebben we ook vlaggetjes?Ik heb een oranje jurkje met witte stippen, ik denk dat ik die maar aantrek.
Helaas is het I love Eurovision-t-shirt niet meer verkrijgbaar.
Zo heel hard gaat het toch niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen tijd om dit topic helemaal te volgen dan wel bij te lezen.
Zal wel een nee worden denk ikquote:Gaan we nu wel of niet van tevoren iets eten?
Ik wil wel graag meerijden!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb geen tijd om dit topic helemaal te volgen dan wel bij te lezen.
Gaan we nu wel of niet van tevoren iets eten?
Ik haal GB op thuis en breng haar weer weg.
Amsel en HenkPietKlaasWim willen jullie ook nog steeds meerijden?
Nee maar ik zit of op mijn werk of kind begint te piepen zodra ik ook maar in de richting van de computer kijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo heel hard gaat het toch niet?
Nog geen 2 blz's in 5 dagen
[..]
Zal wel een nee worden denk iker is gewoon niets in de buurt daar waar we met zijn allen goed terecht kunnen, dat goed parkeren heeft en waar de OV mensen ook nog goed kunnen komen.
Dus daar is dat 30e fanclub kaartje naartoe gegaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
Paris Hilton ereplek op tribune Nat. Songfestival
OMFGquote:
Paris zou willen dat jij aan haar jurrekie zat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, dan hou ik der jurrukie omhoog en gil " ROKKENTIP!" en dan maak jij je befaamde buttpicc![]()
(let op de dubbele c, ik ben al helemaal op de hoogte van het wel en wee)
quote:
Nou ja, als ze het lief vraagt mag ze mss wel ff met me op de foto, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paris zou willen dat jij aan haar jurrekie zat.Die komt nooit langs jouw securitymensen.
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:35 schreef Muis006 het volgende:
Ze hoeft geen spesjaal jurrekie aan overigens. Met de hoeveelheid tanning lotion die zij gebruikt is ze vast al oranje.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jurrekie! Rood haarding, witte blouse en blauwe spijkerbroek![]()
En de vlaggetjes worden idd al gekocht liggen al een paar maanden stof te happen
*kuch* *proest*quote:
Nou, buh en stom en zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef indaha het volgende:
Helaas kan ik door omstandigheden niet mee volgende week, maar het goede nieuws is dan voor een gelukkige dat er weer een kaartje beschikbaar is.
Het kaartje is bij Greys te verkrijgen volgende week en gratis aangezien ik vorig jaar ook zo'n mazzeltje had toen een andere Fokker moest afzeggen.
Ik ga natuurlijk wel kijken naar jullie en het NSF en beloof dat ik ga stemmen en niet op Rafaella![]()
Veel plezier gewenst volgende week.
Oh nee, wat jammer!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:57 schreef indaha het volgende:
Helaas kan ik door omstandigheden niet mee volgende week, maar het goede nieuws is dan voor een gelukkige dat er weer een kaartje beschikbaar is.
Het kaartje is bij Greys te verkrijgen volgende week en gratis aangezien ik vorig jaar ook zo'n mazzeltje had toen een andere Fokker moest afzeggen.
Ik ga natuurlijk wel kijken naar jullie en het NSF en beloof dat ik ga stemmen en niet op Rafaella![]()
Veel plezier gewenst volgende week.
17.50 waren zequote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:52 schreef Andromache het volgende:
ja! meld voor de extra kaart. hoeveel kostte hij ook alweer? je kunt er wat mij en een vriend betreft best iets voor krijgen.
Top!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:32 schreef indaha het volgende:
Greys de kaart is vergeven aan Andromache , ze stuurt je een Pm voor hoe en waar ze hem kan krijgen als het goed is.
Ik ben blij dat hij nog gebruikt wordt.
Okquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:32 schreef indaha het volgende:
Greys de kaart is vergeven aan Andromache , ze stuurt je een Pm voor hoe en waar ze hem kan krijgen als het goed is.
Ik ben blij dat hij nog gebruikt wordt.
De poezelmeet kan altijd nog hoor en anders op een andere dag, want volgens mij heb jij Ollie beinvloed toendertijd wan hij neemt allemaal takjes mee naar binnen dus ik dacht takjes+takkedingetje dat moet iets betekenenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:47 schreef Takaiki het volgende:
Kei-jammer enzo![]()
![]()
Geen poezelmeet![]()
En de reis zal niet hetzelfde zijn zonder jou![]()
Cadeautjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef indaha het volgende:
[..]
De poezelmeet kan altijd nog hoor en anders op een andere dag, want volgens mij heb jij Ollie beinvloed toendertijd wan hij neemt allemaal takjes mee naar binnen dus ik dacht takjes+takkedingetje dat moet iets betekenen
En een gedeelte van mijn nick heeft iid wel te maken met houtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef indaha het volgende:
[..]
De poezelmeet kan altijd nog hoor en anders op een andere dag, want volgens mij heb jij Ollie beinvloed toendertijd wan hij neemt allemaal takjes mee naar binnen dus ik dacht takjes+takkedingetje dat moet iets betekenen
Oh, geen ideequote:
Ik denk dat ik er sowieso even heen gaquote:
Uitrijkaarten vooraf kopen?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:35 schreef tombolafan het volgende:
Hoooooiiiiiiiiiii
Ik heb vandaag vooronderzoek gedaanen ik denk dat we op zich wel hier:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=Westerheide%202%20laren&tab=il
kunnen eten?La place, 15 minuten rijden van de studio
Vast wel ruimte genoeg, misschien kunnen we bellen om te reserveren ?
Ennnnnnnnnnnnn je kan als je gaat parkeren het best beneden parkeren kwam ik achter, en het is ook nog eens mogelijk om uitrijkaarten te kopen, vandaag tenminste wel, hopelijk dan ook en dan hoeven we niet te kleumen
Oh nou om 19.00 zaal open dan 18.45 UITERLIJK weg bij la place, dus dan om 17.30-17.45 ofzo afspreken daar?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht geen vaste plek, alleen vast vak :p
Per? Voet? Bus?quote:
Dan al!quote:
Oh okee, dan is het 18.15 weg bij la place, ook goedquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Per? Voet? Bus?
En volgens mij hadden we nou net met DML en haar bijrijders afgesproken (nou ja, ik, hier in dit topic) dat we daar uiterlijk 18.30 uur zouden zijn bij de studio. Als je om 19 uur de zaal in mag, en er is een rij zoals vorig jaar... dan lijkt een half uurtje voor die tijd aanwezig zijn me geen overbodige luxe
Dus 18.45 uur bij la Place weg gaan lijkt me niet handig.
per busquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Per? Voet? Bus?
En volgens mij hadden we nou net met DML en haar bijrijders afgesproken (nou ja, ik, hier in dit topic) dat we daar uiterlijk 18.30 uur zouden zijn bij de studio. Als je om 19 uur de zaal in mag, en er is een rij zoals vorig jaar... dan lijkt een half uurtje voor die tijd aanwezig zijn me geen overbodige luxe
Dus 18.45 uur bij la Place weg gaan lijkt me niet handig.
Ik pak de laptop wel ff. Tel.doet raar.quote:
Gezelligquote:Op zondag 19 februari 2012 20:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hadden het plan naar de Mac in het centrum te gaan en die is voor OVers heel makkelijk te bereiken alleen is dat niet Hilversum Noord maar Hilversum (Centraal zeg maar).
Maar die La Place is gratis parkeren en in het centrum niet en het is koopzondagdus wellicht dat wij ook voor La Place gaan.
Domme vraag wellicht, maar is die open op een zondag tot een uur of zes?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is net als een gewone La Place. Wij zullen daar pas tegen 17.30uur zijn denk ik aangezien wij van de andere kant H'sum binnen komen. Maar de Mac zit op koopzondag ook vol denk ik.
Yep.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben al een tijdje niet in een La Place geweest, maar het is nog steeds zo dat je er ook gewoon een broodje ofzo kunt nemen, toch?
Elke Mac is tot 24.00 uur open, daar maak ik me geen zorgen om. Het ging mij om de La Place.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep.
De Mac of de La Place Cat?
Maar wel zoals die bij de V&D toch? Want dat stel ik me erbij voor.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niettus. Deze is maar tot 22.00uur openDe La Place is echt een restaurant wat daar langs de weg zit. Geen V&D in de buurt te bekennen. Hij is tot 21.00uur open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |