quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]DroogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een nieuw personage in, een vrouw. Item moet nog komenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef Crohnjurist het volgende:
Als het goed is gaan ze bij boulevard straks weer iets bekend maken over gtst... Zijn er nog mensen die dat kijken? Hier is de tv al ingepikt dus ik kan het niet zien!
Misschien is het zij wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Alweer een nieuwe?Die megagayMindy komt er ook al nieuw in..
We zullen zo wel even kijken..
4 telt niet want dat kwam door hemzelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef masja2010 het volgende:
Ik heb wel een beetje begrip voor Bing, hij denkt al zo vaak dat hij vader werd en hij heeft nog steeds geen kinderen.
1. Florien fakete een zwangerschap van Bing.
2. Ronja was zwanger van Bing, maar pleegde abortus
3. Sjors werd zwanger, kind kon van Danny en Bing zijn, maar bleek van Danny
4. Sjors werd zwanger, maar kreeg een miskraam
5. Sjors en Bing adopteerden Bram, maar Sjors bedenkt zich.
Kortom, hij dacht nu al 5x dat hij vader werd, toch wel een beetje sneu, zelfs voor Bing
Dan zou ie toch juist moeten beseffen dat Bram bij zn ouders hoort? Bing is gewoon een egoistische klootzak zonder gevoel in zn donder.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef masja2010 het volgende:
Ik heb wel een beetje begrip voor Bing, hij denkt al zo vaak dat hij vader werd en hij heeft nog steeds geen kinderen.
Kortom, hij dacht nu al 5x dat hij vader werd, toch wel een beetje sneu, zelfs voor Bing
Megagaymindy? Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:01 schreef Poesopstokje het volgende:
Alweer een nieuwe?Die megagayMindy komt er ook al nieuw in..
We zullen zo wel even kijken..
Hij duwde Sjors en daarom kreeg z'n een miskraam. Hij wilde Lana niet accepteren omdat hij haar vader niet was en nu kan hij Bram wel accepteren en zegt hij vervolgens ' ik kan niet wachten om thuis te komen en me kinderen ( Lana en Bram) te zien. Hij is hebberig , bezitterig , egoistisch en scheinheiligquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef masja2010 het volgende:
De toiletjuffrouw voor 1 aflevering, die daarna een online "soap" krijgt over haar avonturen in meerdijk. Was voor het stukje van de verjaardag van lieke te zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie komt er nou nieuw in. Hebben ze het gezegd?
Donderdag geloof ik is ze eenmalig te zien in GTSTquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef kwiwi het volgende:
Toiletjuffrouw? Wanneer is die in beeld gekomen dan?
Ik ook niet. Hoe kun je al iets van donderdag zien?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
Toiletjuffrouw? Ik volg het niet meer.
Boulevard kwam daar mee..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoe kun je al iets van donderdag zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |