Wat is Global Ban? Is dat iets ergs? Ik had die fontein geblokkeerd en wilde water halen om het te repareren bij het meertje achter dat dat huisje van Lordmagic.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan hier http://mcbans.com/ aanklacht doen tegen de ban. Global ban om zoiets is gewoon een teken van niet goed om kunnen gaan met functies en/of niet kunnen omgaan met macht.
Totaal niet nodig geweest.
No offence tegen pix ofzo, maar is slechts mijn mening.
Dan moet je ook geen screens plaatsen en een dikke melding erbij. Komt nu over als kijk-mij-baas-zijn-en-iemand-bannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer ook zoveel mogelijk te doen via PM
De oorlogen worden gevoerd over PMquote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Berend. het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer ook zoveel mogelijk te doen via PM
Nee klopt, maar ik verdedig mezelf even.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen screens plaatsen en een dikke melding erbij. Komt nu over als kijk-mij-baas-zijn-en-iemand-bannen.
Sorry, ik kap wel.
Het is niet nodig in dit geval. Dus gewoon even PM'en of een aanklacht doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is Global Ban? Is dat iets ergs? Ik had die fontein geblokkeerd en wilde water halen om het te repareren bij het meertje achter dat dat huisje van Lordmagic.
Dat iedereen die MCbans heeft kan zien dat jij ooit gegrieft hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is Global Ban? Is dat iets ergs? Ik had die fontein geblokkeerd en wilde water halen om het te repareren bij het meertje achter dat dat huisje van Lordmagic.
Voor 2 emmers water, waarvan eentje bedoeld was om die fontein rechts te repareren, en die andere emmer omdat ik tijdens het water halen mot kreeg met een zombie? Had het dan ff gezegd lul. 2 muisklikken was al het 'gegrief' weer in ordequote:Op maandag 6 februari 2012 21:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat iedereen die MCbans heeft kan zien dat jij ooit gegrieft hebt.
Sommige servers laten je dan niet binnen/Geven je geen rechten.
Kunnen we even in PM/DM door praten aub?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor 2 emmers water, waarvan eentje bedoeld was om die fontein rechts te repareren, en die andere emmer omdat ik tijdens het water halen mot kreeg met een zombie? Had het dan ff gezegd lul. 2 muisklikken was al het 'gegrief' weer in orde![]()
ja en jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef MineraalWater het volgende:
Word mender voor altijd whitelist, en word de whitelist dan pas vrijdag aangepast?
Ok toppie tot vrijdag dan!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef Mender het volgende:
[..]
ja en ja
Maar het is heel makkelijk om toegang te krijgen. Een pm naar mij sturen en klaar.
Dan kijk ik of ik diegene op de whitelist ga zetten. En dat bepaal ik door naar de griefgeschiedenis te kijken van mcbans. Of voor zover ik dat zelf weet. En door nog naar wat andere dingen te kijken. Maar de meeste mensen krijgen gewoon toegang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke man.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Mender het volgende:
Maar stokstaart bij mij ben je nog welkom
Edit: omdat ik er zelf ook rondliep bij jou en ongeveer zag wat je bedoelde.
Ik heb je naar local veranderd. Doe volgende keer wel beetje normaal alsjeblieft.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke man.![]()
Yuri weet A ik sponsor doekoes en B ik grief niks. Berend serieus vriend wat is dit. Hele week gespeeld en niks kapot gemaakt nergens niet. Kom je raar doen voor 2 emmers water die op een trap liggen.
Doe maar stoer vriend.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb je naar local veranderd. Doe volgende keer wel beetje normaal alsjeblieft.
Dankje.
Op jouw server was ik gebanned voor het aanpassen van m'n eigen huis..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen screens plaatsen en een dikke melding erbij. Komt nu over als kijk-mij-baas-zijn-en-iemand-bannen.
Sorry, ik kap wel.
Laat 'm. Die jongen heeft nog nooit in een machtspositie gestaan in z'n leven, dan is dit soort gedrag heel normaalquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Berend, wat? Een ban voor twee emmertjes water? Makker, daar ging je zojuist full retard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Never go full retard......quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Berend, wat? Een ban voor twee emmertjes water? Makker, daar ging je zojuist full retard.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Beat me to itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Nee, en wat glass panes. En waarschijnlijk de dieren van Lorrelies.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aanpassen is niet je shit in de fik steken, dat is de omgekeerd wereld.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Op jouw server was ik gebanned voor het aanpassen van m'n eigen huis..
</ hout op het vuur >
Dat is hier dan één admin en één mod die de admin-tag kreeg om hem te paaien, hé.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laat 'm. Die jongen heeft nog nooit in een machtspositie gestaan in z'n leven, dan is dit soort gedrag heel normaal. Ik zie 't al meer dan 10 jaar in de gaming-wereld, en op elk soort user-hosted server heb je wel 1 of 2 mods/admins die niet met dit soort 'macht' om kunnen gaan.
Was m'n eigen ding, mag ik zelf weten. Maar dat was dus ook gewoon machtsvertoon.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aanpassen is niet je shit in de fik steken, dat is de omgekeerd wereld.
Wat glass panes? Mijn God! The Horror!! En "waarschijnlijk" de dieren van Lorrelies. WAARSCHIJNLIJK HOOR.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, en wat glass panes. En waarschijnlijk de dieren van Lorrelies.
Ik host al een jaar een server, dus ik weet waarschijnlijk wel iets meer van McBans af dan jij weet
+ waarom zou ik lief doen tegen griefers?![]()
Ik zie iemand water buckets in de city plaatsen, in huizen. Wat doe je?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je moet je sowieso niet mengen in zaken die al voorbij zijn. Daarbij had ik je niet eens gebanned. Wij tolereren niet dat je een heel gebouw de fik in zet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Was m'n eigen ding, mag ik zelf weten. Maar dat was dus ook gewoon machtsvertoon.
Anyway, lekkere boei. Had me hier niet in moeten mengen.
3. Je haalt het water weg en geeft hem een waarschuwing?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik zie iemand water buckets in de city plaatsen, in huizen. Wat doe je?
1. Je loopt door en je laat hem griefen.
2. Je banned hem, omdat je hem ziet griefen.
Doe niet zo dom, jouw fik sloeg ook over naar huizen van andere mensen. Dat is heel andere koek. En jullie deden het om te griefen. Niet eens een klein beetje vergelijkbaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Was m'n eigen ding, mag ik zelf weten. Maar dat was dus ook gewoon machtsvertoon.
Anyway, lekkere boei. Had me hier niet in moeten mengen.
3. Je geeft 'm een waarschuwing.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik zie iemand water buckets in de city plaatsen, in huizen. Wat doe je?
1. Je loopt door en je laat hem griefen.
2. Je banned hem, omdat je hem ziet griefen.
Dat inderdaad, ik liep overal brandjes te blussen als een malle. Kende al die rollbackcommands nog nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe niet zo dom, jouw fik sloeg ook over naar huizen van andere mensen. Dat is heel andere koek. En jullie deden het om te griefen. Niet eens een klein beetje vergelijkbaar.
Dus bemoei jij je anders niet met wat op een andere server gebeurt wat je helemaal niet aangaat.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet je sowieso niet mengen in zaken die al voorbij zijn. Daarbij had ik je niet eens gebanned. Wij tolereren niet dat je een heel gebouw de fik in zet.
Is totaal niet vergelijkbaar met 2 water.
Berend post het toch in dit topic, dus dan gaat 't ons allemaal aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus bemoei jij je anders niet met wat op een andere server gebeurt wat je helemaal niet aangaat.
Wij toleren griefen niet, Naantje. En al helemaal niet van een nieuw lid.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
3. Je geeft 'm een waarschuwing.
4. Je vraagt waar hij mee bezig is en beslist daarna.
5. Je gebruikt common sense.
Doe ik ook niet, ik geef mijn mening op de situatie die Berend postte.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus bemoei jij je anders niet met wat op een andere server gebeurt wat je helemaal niet aangaat.
Niet echt the brightest bulb in the x-mas tree of wel jij?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wij toleren griefen niet, Naantje.
Dat was geen griefen, Berend.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wij toleren griefen niet, Naantje.
Ok. Ik gaf ook mijn mening.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef mijn mening op de situatie die Berend postte.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ok. Ik gaf ook mijn mening.
Nu ben ik uitgereld.
LIEFDE AAN IEDEREEN.
Ik heb zin in 1.3quote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef maurisioo het volgende:
Laat ik hem dan maar posten?
[ afbeelding ]
Ontwerp nieuwe mob 1.4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ontwerp nieuwe mob 1.4Afbeelding werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zat je dan op de server? Jezelf ergeren aan lor en flod?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
Een dag kom ik echt goed griefen Berend. Dan kun jij gelijk weer een melding doen.
Nu vrede, die server was toch niet leuk want Lorrelies was daar en grootste irritante mongooltje Flodder.
Even kijken naar die draken misschien? Ben daarom alleen op het plein geweest en gekeken bij het water naar die draken hoe ze vlogen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Waarom zat je dan op de server? Jezelf ergeren aan lor en flod?
Nu is er wel een reden iets tegen lor hebt, en ook graag dwarsboomt.
Dus dat KAN je doen dmv dieren te killen die van lor zijn.
Als die nu nog niet werkt laat ik je slaan door Piek.quote:
AWESOMEquote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Berend. het volgende:
De nieuwe render is klaar!
http://torchcraft.net/mfok/render/map.html
kom gewoon bij mender spelen, die is tenminste volwassenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Even kijken naar die draken misschien? Ben daarom alleen op het plein geweest en gekeken bij het water naar die draken hoe ze vlogen.
Heb je gezien waar dat water lag? MIDDEN OP HET PLEIN OP DE TRAP! Lekkere plaats om de boel eens flink te griefen man! Valt ook niet op verder!
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die nu nog niet werkt laat ik je slaan door Piek.Haha hij werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SUPER NICEquote:Op maandag 6 februari 2012 22:08 schreef Berend. het volgende:
De nieuwe render is klaar!
http://torchcraft.net/mfok/render/map.html
Gaat inderdaad zeker de goede kant opquote:Op maandag 6 februari 2012 22:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
SUPER NICE![]()
![]()
Het dorp wordt al vet.
Port voor minecraft forwardenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik wil samen met iemand een eigen minecraft server gebruiken, gewoon op mijn Windows 7 PC.
Echter krijg ik de melding:
minecraft [INFO] Disconnecting /<zijn ip adres>:60800: Took too long to log in
Ligt dit aan zijn kant, of is dit iets wat ik nog op mijn "server" in moet stellen?
beste weet ik niet, ik kan immers nog niet spelen voor vrijdag. Maar als ik die verhalen zo hoor en ik mender ook buiten fok en minecraft om ken voorspel ik dat hij veel volwassener is dan berend.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:40 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
na een keer posten begrijpen echt wel dat je menders ser ver de beste vind.
Ach, dat zal best. Is ook niet zo raar als iemand 10 jaar ouder is.. Maar we hebben veel plezier op de server en alle mensen die over mij oordelen zijn zelf nog niet op de server gekomen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
beste weet ik niet, ik kan immers nog niet spelen voor vrijdag. Maar als ik die verhalen zo hoor en ik mender ook buiten fok en minecraft om ken voorspel ik dat hij veel volwassener is dan berend.
HOE HOE HOEquote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
beste weet ik niet, ik kan immers nog niet spelen voor vrijdag. Maar als ik die verhalen zo hoor en ik mender ook buiten fok en minecraft om ken voorspel ik dat hij veel volwassener is dan berend.
Daar is sowieso niet veel voor nodigquote:Op maandag 6 februari 2012 22:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ja ik wel eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ach, dat zal best. Is ook niet zo raar als iemand 10 jaar ouder is.. Maar we hebben veel plezier op de server en alle mensen die over mij oordelen zijn zelf nog niet op de server gekomen.
kijk je eigen posts even terug voordat je oordeelt over andere svp.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar is sowieso niet veel voor nodig
Ok, gedaan. En nu?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
kijk je eigen posts even terug voordat je oordeelt over andere svp.
(was een vredesduif)quote:
Gast hou je bek gewoon en ga zelf. Nerdquote:
Jij moet als host port 25565 forwarden. Daarna kan de rest er gewoon in.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Thanks maar is dat aan mijn kant (de Host) of aan de Client zijn kant ?
Wijze woordenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Volwassenheid gaat twee kanten op hé. Jullie mogen Mender dan wel volwassener vinden en haten op Berend, maar doe dan zelf ook is volwassen.
kuch *postcount*quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast hou je bek gewoon en ga zelf. Nerd
Ik voor mij heb dan ook zeker geen hekel aan Berend, het gaat mij alleen om de ban van Stokstaart, wat gewoon een overtrokken reactie was. Nu zal hij bij veel servers geeneens rechten meer krijgen, omdat Berend meende dat twee springblocks, die volgens getuigenverklaringen niet expres geplaatst werden, banwaardig waren.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Volwassenheid gaat twee kanten op hé. Jullie mogen Mender dan wel volwassener vinden en haten op Berend, maar doe dan zelf ook is volwassen.
Het is een local ban.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik voor mij heb dan ook zeker geen hekel aan Berend, het gaat mij alleen om de ban van Stokstaart, wat gewoon een overtrokken reactie was. Nu zal hij bij veel servers geeneens rechten meer krijgen, omdat Berend meende dat twee springblocks, die volgens getuigenverklaringen niet expres geplaatst werden, banwaardig waren.
Sorry.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef mschol het volgende:
drump, waar blijven de oude server maps?
Mooi, toch.quote:
quote:
THX DRUMP!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sorry.
Hier zijn ze.
Drumpie's World Creative
FOK!CRAFT Survival Map
FOK!CRAFT White-list Survival Map
thnx, zo even downloadenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sorry.
Hier zijn ze.
Drumpie's World Creative
FOK!CRAFT Survival Map
Het was me een genoegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
THX DRUMP!
Ook nog bedankt voor het hosten enzo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sorry.
Hier zijn ze.
Drumpie's World Creative
FOK!CRAFT Survival Map
Yuri_Boyka - Drumpie © - Alle rechten voorbehouden, maps altijd in bezit van mij.
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Niets alle rechten! Ik heb standaard patent op al mijn gebouwen.
Deze mannetjequote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Niets alle rechten! Ik heb standaard patent op al mijn gebouwen.
Je neemt het te serieus man. Niet iedereen is tegen mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze mannetjeGa naar de rechter dan
Oke dan is het goedquote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je neemt het te serieus man. Niet iedereen is tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |