abonnement Unibet Coolblue
pi_107711304
waarom kom ik niet gewoon op de spawn op die gedownloade maps maar ergens in de middle of fucking nowhere?
pi_107711358
Omdat dat geen standaard spawn punten zijn maar serverside spawn punten
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:42:55 #253
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107711449
@indiaantje89

Geeft hij wel een portnumber in bij het connecten? Welke foutmelding krijgt hij en welke krijg jij?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_107711691
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:42 schreef Sitethief het volgende:
@indiaantje89

Geeft hij wel een portnumber in bij het connecten? Welke foutmelding krijgt hij en welke krijg jij?
Hey, ja dat geeft hij wel. Hij krijgt een Connection Time - Out.

En ik krijg op mijn server de melding:
minecraft [INFO] Disconnecting /<zijn ip adres>:60800: Took too long to log in
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:52:40 #255
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107711803
Ik neem even aan dat hij wel gewoon ingelogd is in minecraft? Als hij geen account heeft kun je je server in 'offline mode' zetten zodat je ook kunt spelen met mensen zonder account/legale Minecraft.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_107711836
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hey, ja dat geeft hij wel. Hij krijgt een Connection Time - Out.

En ik krijg op mijn server de melding:
minecraft [INFO] Disconnecting /<zijn ip adres>:60800: Took too long to log in
wat is je up/download speed?

even testen op

www.speedtest.net
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:54:37 #257
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107711876
Oh, en laat hem ff een clean minecraft.jar pullen. (niet vergeten de oude te backuppen). Zorg dat alle software aan beide kanten up to date is.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_107711891
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:38 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Het grappig is dat je alle respect die je had van mij totaal kwijt hebt geraakt met dat geintje waarmee je iedereen buitensloot. dat AlDieWillenteKaaprenVaren zo zielig is om zo te gaan konten likken is gewoon triest niet meer en niet minder..
Daarmee wil ik dus niet zeggen dat je geen toffe gozer bent, maar wel dat die actie niet goed te praten valt punt.
Wie ben jij?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:55:10 #259
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107711902
Wat gogo zegt kan ook een issue zijn, als een van beide crappy internet heeft kan dat idd tot problemen leiden.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_107711934
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:54 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

(welke tijden speel je dan vraag ik mij af?) Die 'af en en toe' is voor mij persoonlijk te vaak. Daarom ben ik ook blij dat ik kan kiezen tussen een server geile neuqsex chat of een server waar ik getrolled word door Jajong. Kies ik toch voor de laatste.

En dat was in de context van de discussie "waarom meerdere servers hebben"
Love you Huib O+.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_107712059
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:38 schreef Exentric90 het volgende:

Hurrrdurrrr ik ben Exentric90 en kijk neer op jullie omdat jullie mijn mening niet delen en wrijf dat even in jullie neus. Ik kan niet relativeren, maar heb er geen problemen mee mijn ongenuanceerde en niet onderbouwde mening op het forum neer te pleuren.

Ik denk dat mensen het belangrijk vinden wat mijn mening over hen is en hoop dat ze wakker liggen van mijn minachting.

Ik snap echt niet dat ze op mij neerkijken en vinden dat ik een IQ van kamertemperatuur heb. Verder hak ik een beetje rond op AlDieWillenteKaaprenVaren, omdat ik hem niet mag. Zijn positieve reacties lijken wel op kontenlikkerij, ik kan me niet voorstellen dat zijn commentaar betrekking heeft op de huidige situatie. Hij zal het wel eens zijn met alles wat Drumpie en Mender doen.
Ik ben het niet eens met de strekking van dat stukje.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:59:44 #262
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107712063
Ik ben nog nooit getrolled door Jajong..... :P .
Is dat leuk :? .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_107712121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef Sitethief het volgende:
Ik ben nog nooit getrolled door Jajong..... :P .
Is dat leuk :? .
Het is echt een unieke ervaring, een belevenis op zich. Iets dat iedereen een keertje gedaan moet hebben.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:01:51 #264
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107712143
Ik vind het wel grappig trouwens dat Drumpie en Mender in een adem genoemd worden, terwijl Mender juist afscheid nam van FOkcraft omdat hij een heel andere stijl van spelen had...

Wat heeft Mender in hemelsnaam misdaan dat zijn server niet goed genoeg is? (Zelfde geld overigens net zo voor Berend)
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_107712153
Thanks voor de Tips, ik zit op dit moment even niet thuis dus kan niet checken.

Mijn snelheid is behoorlijk goed, gister avond had ik:
Down op 8.89 Mbps
Up op 4.62 Mbps

Mijn game staat al op Offline mode, had dat al ergens gelezen maar ook dat mocht niet baten. Ik weet niet of wij dezelfde versie hebben van MC. Dat zal ik eens checken. Thanks.

Al hoewel ik niet echt snap wat je bedoeld met: clean minecraft.jar pullen. Maar dat zoek ik vanavond even uit.

Ben wel beetje op de hoogte van alles, maar ben geen pro :P
pi_107712157
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:38 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Het grappig is dat je alle respect die je had van mij totaal kwijt hebt geraakt met dat geintje waarmee je iedereen buitensloot. dat AlDieWillenteKaaprenVaren zo zielig is om zo te gaan konten likken is gewoon triest niet meer en niet minder..
Daarmee wil ik dus niet zeggen dat je geen toffe gozer bent, maar wel dat die actie niet goed te praten valt punt.
Houd eens op met zeuren, hij heeft gelijk dat jij net nieuw bent hier, en niet weet hoe het al die tijd ervoor was. :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:04:03 #267
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107712237
Clean minecraft.jar, oftwel bij inloggen ff force update aanzetten in opties.
Verder is een snelle verbinding niet een garantie voor een stabiele verbinding. Dan komen er zaken als latency, jitter en packet loss bij kijken, zeker als server is dit belanrijker dan als client.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_107712279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met de strekking van dat stukje.
dat aarslikker gedoe is enorm waar. je bent verandert van een toffe gozer voor het modzijn tot een fucking aarslikker nadat je die macht gekregen had. En ik ben zo te zien niet de enigste die dat opgevallen is.
pi_107712332
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:05 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat aarslikker gedoe is enorm waar. je bent verandert van een toffe gozer voor het modzijn tot een fucking aarslikker nadat je die macht gekregen had. En ik ben zo te zien niet de enigste die dat opgevallen is.
No offence, maar jij was dat ook hoor :P
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:07:11 #270
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_107712363
Ik wil dat een klein beetje nuanceren, Plan is een toffe gast zoals ik heb meemaakte op de FOKcraft server, fijn mee samengewerkt. Ik schrok alleen toen ik hem zag posten, dat leek in een keer een ander persoon, soms beetje bot, ongenuanceerd en kort door de bocht. Maar goed, misschien spelen er bepaalde dingen mee waar ik geen kijk op heb??
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_107712364
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind het wel grappig trouwens dat Drumpie en Mender in een adem genoemd worden, terwijl Mender juist afscheid nam van FOkcraft omdat hij een heel andere stijl van spelen had...

Wat heeft Mender in hemelsnaam misdaan dat zijn server niet goed genoeg is? (Zelfde geld overigens net zo voor Berend)
Goeie eigenlijk, beide servers zijn gewoon verschillend.

Ik neem dan ook aan dat niemand commentaar op Menders server heeft, die draait tenslotte nog niet eens.

Over Berend én over Drumpie kunnen meningen gevormd worden, die hebben tenslotte allebei een poos een server gedraait en daarbij goede dingen gedaan maar ook fouten gemaakt.
pi_107712487
quote:
4s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:05 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dat aarslikker gedoe is enorm waar. je bent verandert van een toffe gozer voor het modzijn tot een fucking aarslikker nadat je die macht gekregen had. En ik ben zo te zien niet de enigste die dat opgevallen is.
Quote de 'aarslik-stukjes' van mij dan even, wil je?

[ Bericht 4% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 07-02-2012 14:11:25 (beetje té) ]
pi_107712503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef Sitethief het volgende:
Clean minecraft.jar, oftwel bij inloggen ff force update aanzetten in opties.
Verder is een snelle verbinding niet een garantie voor een stabiele verbinding. Dan komen er zaken als latency, jitter en packet loss bij kijken, zeker als server is dit belanrijker dan als client.
Hmm het is een laptop op die aangemeld zit, misschien beter even op een PC proberen die rechtstreeks op modem zit, hiermee verkom je Jitter weet ik. Thanks voor de help so far.
pi_107712515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:03 schreef Sitethief het volgende:
Daarom is een goede crew onmisbaar als server owner lijkt me :) .
En gelukkig had ik ook een ervaren crew anders was er nog 10x meer werk geweest.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef Sitethief het volgende:
Ik vind het wel grappig trouwens dat Drumpie en Mender in een adem genoemd worden, terwijl Mender juist afscheid nam van FOkcraft omdat hij een heel andere stijl van spelen had...

Wat heeft Mender in hemelsnaam misdaan dat zijn server niet goed genoeg is? (Zelfde geld overigens net zo voor Berend)
Ik snap niet waar je Mender vandaan haalt trouwens. Maar Berend zijn actie van gisteren vond ik niet echt goed. Meer niet.
If not now, then when.
pi_107712659
Als iedereen nou eens een paar weken gewoon niks post hier en even gaat stoppen met minecraft spelen, misschien gaat het daarna wat beter. :+

Eerder zat er namelijk altijd wel een rustige periode in dat haast niemand speelde. Maar nu zijn de laatste maanden gewoon ontzettend druk. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')