Paul, omdat ie er als stiekeme aanbidder het meeste postte en zelf ook zo'n forum wilde.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tong80, wie hadden er in jouw lijstje gestaan als het T80 forum meedeed met de verkiezingen?
Crew mochten we niet nominerenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul, omdat ie er als stiekeme aanbidder het meeste postte en zelf ook zo'n forum wilde.
Remlof, omdat ie het Forum opende.
Haaibaaike, omdat ze dan denkt dat ik serieus ben.
Danny, omdat ie zich niet liet zien. Is altijd goed niet te veel blauw op straat.
Yvonne, omdat ze ook als ze niet modt blauw is.
Als je me ziet staan ja.quote:
Ja ik snap er ook niks van. :S sinds ik terug van mijn ban ben heb ik me wel redelijk gedragen :Squote:
Een overall. Lekker makkelijk met carnaval.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gewonnen met mijn overall nominatie die ik deel met onder andere Tong ...
Oppassen jij, Yvonne is de jonkvrouw van FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:53 schreef UltraViolence het volgende:
De naam van de awards, gaat nergens over!
Anti-klacht: KLB doet niet mee.
En dan zeker samen met jou in een broekspijp?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:52 schreef tong80 het volgende:
Een overall. Lekker makkelijk met carnaval.
Je lijkt echt op je moeder.quote:
Laat UIO_MAMS erbuiten ja.quote:
Dan ben je wel de sigaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zeker samen met jou in een broekspijp?
Excuses. Je lijkt op je vader.quote:
Die is immers bij timur in de uitzending geweestquote:
idd je stemt voor nominatie en de stemmers die stemmen voor de prijzen!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Schpast het volgende:
Blijkbaar is nomineren voor veranderd in nomineren in. Wist ik niet.
Net als de rest van FOK!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die is immers bij timur in de uitzending geweest
Wtf staat hier?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:06 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
idd je stemt voor nominatie en de stemmers die stemmen voor de prijzen!
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul, omdat ie er als stiekeme aanbidder het meeste postte en zelf ook zo'n forum wilde.
Remlof, omdat ie het Forum opende.
Haaibaaike, omdat ze dan denkt dat ik serieus ben.
Danny, omdat ie zich niet liet zien. Is altijd goed niet te veel blauw op straat.
Yvonne, omdat ze ook als ze niet modt blauw is.
Wie is er niet gevraagd. Ik heb geweigerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die is immers bij timur in de uitzending geweest
En jou natuurlijk.quote:
Oke, ik begrijp het.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
En jou natuurlijk.
Maar ik wilde het niet te serieus maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |