tong80quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tong80, wie hadden er in jouw lijstje gestaan als het T80 forum meedeed met de verkiezingen?
Stel we hadden een lijstje gemaakt en we waren jou per ongeluk vergeten, dan was er ook gezeik geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nu wordt er ook gezeken, dus wat is nu het verschil?
Het Keldertje idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:32 schreef Pharkus het volgende:
TS wil gewoon in nog een categorie genomineerd zijn?
Punt van een nominatie is dat je nog niks gewonnen hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gewonnen met mijn overall nominatie die ik deel met onder andere Tong ...
Ja, gezeik is er altijd. Wat is het verschil met nu zeiken dan? KLB zeikt altijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stel we hadden een lijstje gemaakt en we waren jou per ongeluk vergeten, dan was er ook gezeik geweest.
Nominatiequote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat heb ik gewonnen met mijn overall nominatie die ik deel met onder andere Tong ...
Ja, daar was ik ook al bang voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Punt van een nominatie is dat je nog niks gewonnen hebt.
Ik moet de beeldjes nog kleienquote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook al bang voor.
Wanneer hoor ik dat ik mijn galajurk uit de mottenballen mag trekken?
Oei, dat was een ongewenst mental image .quote:
De beeldjes worden ook nog voorzien van een bruine trui.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oei, dat was een ongewenst mental image .
Daar rekende ik ook opquote:Op maandag 6 februari 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oei, dat was een ongewenst mental image .
Open er een klaagbaak topic over.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef CamelNLD het volgende:
Hmmm mijn topics zijn voor minder op slot gegaan!
Gewoon doorschuivenquote:
Gezien zijn pohi heeft hij daar meer kans.quote:
En dan vraag ik het in ONZ FB en dan krijg ik weer een note voor baggeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gezien zijn pohi heeft hij daar meer kans.
Mijn stem is te koop.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:40 schreef Copycat het volgende:
Ja, daar was ik ook al bang voor.
Wanneer hoor ik dat ik mijn galajurk uit de mottenballen mag trekken?
Ik zag jou toch ook de 25ste?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |