Hij heeft iig dezelfde OC als in 2010.quote:Op donderdag 15 maart 2012 08:54 schreef Guard het volgende:
Hillis naar de Chiefs, als ie Charles healthy kan houden door een stuk workload over te nemen is dat best een leuk backfield in KC (als ze de 2010 Hillis krijgen en niet de 2011 versie)
Die first round pick is maar de helft van het verhaal. Je moet hem ook nog signen en iedereen weet dat Wallace een dik contract wil. Vooral nu een normale WR als Garcon zo'n dik contract gekregen heeft zal Wallace nog meer willen. Dat is dus een hele dure first round pick. En mocht Wallace besluiten om voor minder geld te willen spelen om met Brady te kunnen samenspelen dan hebben de Steelers nog altijd de kans om dat contract to matchen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:21 schreef Moonlighter het volgende:
De Patriots kunnen mij echt gestolen worden als ze niet eens een poging gaan doen om wallace bij de steelers weg te halen
Pick 31 voor wallace is a steal!
'Skins weerquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Die first round pick is maar de helft van het verhaal. Je moet hem ook nog signen en iedereen weet dat Wallace een dik contract wil. Vooral nu een normale WR als Garcon zo'n dik contract gekregen heeft zal Wallace nog meer willen.
No shit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
Belachelijk bedrag voor iemand als Williams. Het is geen Reggie White.quote:Jason La Canfora @JasonLaCanfora
Don't have official numbers on Mario Williams in BUF yet, but been hearing $16M a year with $50M guaranteed not out of the question.
Op nfluk is het al iets goedkoper om te laten versturen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef Fipotje het volgende:
Mijn kaartje voor 28 okt zijn binnen yay.
Wil natuurlijk wel een paar leuke shirts hebben, maar op nfl.com zijn die verzend kosten gewoon 65 dollar... Is er iets anders ergens
Wat zijn de prijzen ongeveer?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:21 schreef Guard het volgende:
Trouwens als de nood hoog is, op game day staan er ook diverse merchandise stands rond Wembley
Mooi voor Bigby.quote:The Chargers announced Friday night that they have finalized a two-year deal with safety Atari Bigby.
Per ESPN’s Adam Schefter, it’s a $2.5 million deal that could max out at $4.5 million.
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand een linkje naar een video waar deze van is:
[ afbeelding ]
Thnx!
Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.quote:Seahawks signed QB Matt Flynn to three-year, $26 million contract.
De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco.quote:According to the Denver Post, the Dolphins are currently negotiating a contract with free agent Alex Smith that would pay him $8 million annually.
Hopelijk wordt hij net zo goed als de vorige Matt die we bij de Packers hebben weggehaaldquote:Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.
Opvallend:
[..]
De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco.![]()
Miami is ook niet echt lekker bezig met de QB positie. Nu Smith en Garrard als mogelijke opties, of toch maar Moore.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Goed voor Flynn. Ik had hem liever naar de AFC zien gaan maar de Seahawks zijn een beter team dan de Phins dus zijn keuze is begrijpelijk.
Opvallend:
[..]
De Niners moeten dus wel echt voor Manning gaan. Het zou wat zijn als Manning naar Tennessee of Denver zou gaan. Dan zitten ze daar in San Francisco.![]()
Nog even en iemand belt Favre weerquote:Op maandag 19 maart 2012 09:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Miami is ook niet echt lekker bezig met de QB positie. Nu Smith en Garrard als mogelijke opties, of toch maar Moore.
twitter:AdamSchefter twitterde op maandag 19-03-2012 om 16:52:15From @mortreport and me: Peyton Manning will become the next quarterback of the Denver Broncos, barring unexpected snag in contract talks. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |