Ach zwaar bezopen voel je weinig van een blessure. Op dat moment.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Ach, Gronk had na afloop weinig last meer van zijn blessure of van een kater van het verlies. Die ging gewoon lekker feesten.
Misschien had hij bezopen aan de game moeten beginnen. Hij springt in dit filmpje hoger dan bij de INT die Brady gooide.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach zwaar bezopen voel je weinig van een blessure. Op dat moment.
Ja iedereen verwerkt het op zn eigen manier, je zag trouwens duidelijk dat de langere halftime hem niet heeft geholpen. In de eerste helft liep hij veel soepeler dan in de tweede.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:00 schreef The_Playmaker het volgende:
Ach, Gronk had na afloop weinig last meer van zijn blessure of van een kater van het verlies. Die ging gewoon lekker feesten.
Haha, dit is inderdaad meer effort dan bij die INT van Blackburn inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:10 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Misschien had hij bezopen aan de game moeten beginnen. Hij springt in dit filmpje hoger dan bij de INT die Brady gooide.
Want met 22 kan je niet tot het besef komen dat dit door de meeste mensen raar gevonden gaat worden en bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:18 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja iedereen verwerkt het op zn eigen manier, je zag trouwens duidelijk dat de langere halftime hem niet heeft geholpen. In de eerste helft liep hij veel soepeler dan in de tweede.
Daarbij die gast is pas 22 (iets wat snel vergeten word) laat hem lekker feesten op de SB afterparty , hij gaat toch deze week nog onder het mes
Dat vond ik ook bizar inderaad, doe dat nog 2 keer en de Pats zijn 15 seconden kwijt ofzo en maar 10 yards opgeschoten. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:56 schreef Boe-man het volgende:
En verder las ik nog over die 12 man on the field penalty van de Giants, die is echt in het voordeel van de defense, alleen maar een 5 yard penalty en de verloren tijd krijg je niet terug als offense. Je kunt ook gewoon 15 man opstellen, zelfde resultaat. Dus dat zullen ze wel aanpassen neem ik aan.
Ik denk dat ze daar op dat moment weinig aan dachten eerlijk gezegd en gelijk hebben ze, zo'n seizoen hakt er behoorlijk in en waarom zou je dan geen stoom afblazen? Het is niet alsof ze aan het vieren waren dat ze verloren hadden, een reporter zei ook dat de spelers binnenkwamen en de sfeer somber was tot er wat drankjes naar binnen gingen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Want met 22 kan je niet tot het besef komen dat dit door de meeste mensen raar gevonden gaat worden en bij veel mensen in het verkeerde keelgat schiet?
Dat eerste wat je zegt klopt inderdaad, zeiden ook veel mensen vooraf al. Vraag me af wat ze met hem gedaan hebben in de rust. Lijkt me dat je hem dan zowat de hele tijd laat bewegen in de locker room om die enkel warm te houden.
Gaat dus niet zo heel hard, zoals verwacht...quote:The following ticket categories are still on sale:
Family Zone area (Upper end-zone): Adult tickets - £50 / Child tickets (16 and under) - £17.50
Upper end-zone which now includes Upper corner seats - £50 (17% discount from last year)
Upper side-line (rows 21+) - £60 (17% discount from last year)
Lower end-zone - £70
Upper side-line (rows 1-20) - £80
Gelukkig hoeft ie zich niet druk te maken of ie ook een ring krijgtquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:08 schreef Maravilla het volgende:
Tiquan Underwood is weer een Patriot. Heeft dus alleen Super Bowl Sunday gemist, maar krijgt wel gewoon z'n wedstrijdbonus van 44.000 dollar..
http://www.nesn.com/2012/(...)r-bowl-partying.htmlquote:Gronkowski, especially, has been labeled as a party animal this season. Maybe he is, maybe he isn't. But what isn't debatable is that he's one hell of a tight end. That's something that's evident on the field, a place much more important than any dance floor
Zegt niets. Ik ben naar de verloren Europa Cup II (zo, dat is oud) finale van Ajax tegen KV Mechelen in Straatsburg geweest. Ajax verloor met 1-0 en op de terugweg met de bus passeerden we een aantal Belgische bussen. Je zou zeggen dat Ajax zojuist gewonnen had. Wat een dooie gasten zaten er in die bussen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Haha, dit is inderdaad meer effort dan bij die INT van Blackburn inderdaad.
Ik zou er als teamgenoot niet heel vrolijk van worden hoor, als ik hem zo zie feesten na een verloren SB. Als je de uitslag niet wist zou je zeggen dat de Pats gewonnen hebben.
Maar die upper side line tickets krijg ik niet te zien als ik zoek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:59 schreef Guard het volgende:
Update van NFLUK:
[..]
Gaat dus niet zo heel hard, zoals verwacht...
Ik denk dat het in jaar 3 van de Rams homegames helemaal op zijn gat ligt....
Welk rijnummer was dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef Guard het volgende:
welke upper sideline-tickets (prijs)?
Heb trouwens een keer sideline 2e ring gezeten, zo'n rij of 10 onder het dak, dat is echt fucking hoog..
[ afbeelding ]
Sanchez en Tebow..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:52 schreef SteveBudin het volgende:
ESPN heeft QBR wat al beter is dan de gewone rating.
http://espn.go.com/nfl/qbr/_/type/player-season
Wow, ik had helemaal niet door dat Stafford ook meer dan 5000 yrds gehaald heeft. Baas.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:51 schreef The_Playmaker het volgende:
Advanced NFL Stats heeft veel modernere stats.![]()
Dit is een lijst van de beste "air yard passers" in 2011:
http://www.advancednflstats.com/2012/01/air-yards-2011.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |