abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109080898
Ja je kent hem wel, de legendarische QB..... sure hall of famer....die gast die de Bucs al hun recente successen heeft gebracht....

Oh nee wacht...... :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_109081092
  woensdag 14 maart 2012 @ 10:47:27 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109081437
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:27 schreef Guard het volgende:
Ja je kent hem wel, de legendarische QB..... sure hall of famer....die gast die de Bucs al hun recente successen heeft gebracht....

Oh nee wacht...... :')
Ik vind die laatste zin van het bericht al discutabel maar je bedoelt die QB die in 2010 maar 6 INTs heeft gegooid? 2x NFC player of the week was? die 10-6 ging met een jong team? Die 5 comeback wins had? en die een reserve was voor de Pro Bowl, die QB?

2011 was een dramatisch seizoen over de gehele linie en de coachingstaff was echt bizar slecht en verloor het team al snel in overmacht. Offense was vanilla en inspiratieloos. Ik denk dat dit jaar een mooi jaar word om te zien wat Freeman nou echt is incl #1 WR
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_109081658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 10:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik vind die laatste zin van het bericht al discutabel maar je bedoelt die QB die in 2010 maar 6 INTs heeft gegooid? 2x NFC player of the week was? die 10-6 ging met een jong team? Die 5 comeback wins had? en die een reserve was voor de Pro Bowl, die QB?

2011 was een dramatisch seizoen over de gehele linie en de coachingstaff was echt bizar slecht en verloor het team al snel in overmacht. Offense was vanilla en inspiratieloos. Ik denk dat dit jaar een mooi jaar word om te zien wat Freeman nou echt is incl #1 WR
Ik zeg nergens dat ik hem een slechte QB vind, maar elite is ie ook niet
Beetje voorbarig om een speler te gaan "eren" met dit soort onzin, dan kun je zo'n soort opmerkingen verwachten.
Zeg nou zelf, zoiets is toch sneu?
  woensdag 14 maart 2012 @ 12:07:56 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109084170
Daarom zeg ik ook dat ik de geloofwaardigheid van die zin een beetje in twijfel trek
Luck is for losers
pi_109090718
The bucs zijn lekker bezig

quote:
Vincent Jackson agreed to five-year deal in Tampa with Bucs.
quote:
CB Eric Wright reached agreement with Tampa Bay, signing deal today.
quote:
Tampa Bay reached agreement with former Saints guard Carl Nicks on a five-year, $47.5 million deal including $31 million guaranteed.
if you ain't cheating you ain't trying
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:06:34 #232
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109092233
BAM!

Eindelijk doen de Bucs voor het eerst in jaren iets in Free Agency

Blount gaat een monsterseizoen tegemoet met de toevoeging van Nicks
Freeman zal erg blij zijn met de toevoeging van zowel Jackson als Nicks
De secondary word geholpen door Wright en hopelijk Claiborne erbij

Calvin got PAID BTW
Luck is for losers
pi_109092444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 15:22 schreef Moonlighter het volgende:
The bucs zijn lekker bezig

[..]

[..]

[..]

Ik begrijp de VJ en Nicks signings maar dat is een flinke overpay voor een CB van het kaliber Eric Wright. Wacht maar tot ze hem daadwerkelijk zien spelen. Alle QB's in de NFC North treuren dat hij weg is. Maar goed, geld moet blijkbaar rollen.
  woensdag 14 maart 2012 @ 16:32:45 #234
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109093338
Zo slecht was hij niet bij de Browns op 1 jaar na, Bucs hebben alle hulp nodig op die positie. Met Claiborne erbij zijn ze meteen sterker. Al zou ik met Richardson ook niet ontevreden zijn icm met Blount en deze Oline
Luck is for losers
pi_109093652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef kidkash19 het volgende:
Zo slecht was hij niet bij de Browns op 1 jaar na, Bucs hebben alle hulp nodig op die positie. Met Claiborne erbij zijn ze meteen sterker. Al zou ik met Richardson ook niet ontevreden zijn icm met Blount en deze Oline
Hulp nodig hebben wil nog niet zeggen dat je moet overpayen voor iemand als Eric Wright. Iemand als Eric Wright vind je ook in de draft. Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:18:23 #236
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_109114233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Hulp nodig hebben wil nog niet zeggen dat je moet overpayen voor iemand als Eric Wright. Iemand als Eric Wright vind je ook in de draft. Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
Ik geloof dat iemand het met je eens is:

quote:
Bucs sign CB Eric Wright (5 years, $37.5M): MILLEN ON LSD-LACED KIELBASA Grade
This is the worst signing in NFL history. That sentence is not an exaggeration.

Eric Wright is terrible. I gave him 1.5 stars in my 2012 NFL Free Agent Rankings for a reason. He's been torched numerous times per week over the past few seasons. Detroit and Cleveland fans know how bad Wright is, and the Buccaneers are about to find out.

Seriously, what the hell was Mark Dominik thinking? He couldn't have been sober when he made this transaction. I refuse to believe it. A plausible explanation is that Matt Millen snuck into his office, strangled him, shoved some LSD-laced kielbasa into the general manager's back side, and then slipped Wright's agent's number into his hand. When Dominik awoke, he was still delirious, so thought that paying $37.5 million to one of the worst cornerbacks on the market was a great idea.

Yes, that's exactly what happened. You heard it here first.
http://walterfootball.com/freeagents2012recap.php
pi_109118063
Lol die foul van Camby op Fields the fuck!
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_109118093
Edit: helemaal verkeerde topic en ik kan geen posts editten. Tot zover mijn faal, excuus...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_109119855
Titans hebben een aantrekkelijke deal voorgesteld, Manning zou na zijn playing days in de Titans' organisatie een rol kunnen spelen....

En Peyton wil snel besluiten:
quote:
Free-agent QB Peyton Manning (Colts) would like to make a decision on his new team by Sunday, March 18, according to a person close to the QB.

[ Bericht 50% gewijzigd door Guard op 15-03-2012 09:37:44 ]
pi_109119895
Hillis naar de Chiefs, als ie Charles healthy kan houden door een stuk workload over te nemen is dat best een leuk backfield in KC (als ze de 2010 Hillis krijgen en niet de 2011 versie)
  donderdag 15 maart 2012 @ 09:21:01 #241
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109120413
Geruchten gaan dat de Bucs bezig zijn met een trade voor DeMeco Ryans
Luck is for losers
pi_109123035
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 08:54 schreef Guard het volgende:
Hillis naar de Chiefs, als ie Charles healthy kan houden door een stuk workload over te nemen is dat best een leuk backfield in KC (als ze de 2010 Hillis krijgen en niet de 2011 versie)
Hij heeft iig dezelfde OC als in 2010. ;)
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_109125883
De Patriots kunnen mij echt gestolen worden als ze niet eens een poging gaan doen om wallace bij de steelers weg te halen
Pick 31 voor wallace is a steal!
if you ain't cheating you ain't trying
pi_109131272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 12:21 schreef Moonlighter het volgende:
De Patriots kunnen mij echt gestolen worden als ze niet eens een poging gaan doen om wallace bij de steelers weg te halen
Pick 31 voor wallace is a steal!
Die first round pick is maar de helft van het verhaal. Je moet hem ook nog signen en iedereen weet dat Wallace een dik contract wil. Vooral nu een normale WR als Garcon zo'n dik contract gekregen heeft zal Wallace nog meer willen. Dat is dus een hele dure first round pick. En mocht Wallace besluiten om voor minder geld te willen spelen om met Brady te kunnen samenspelen dan hebben de Steelers nog altijd de kans om dat contract to matchen.

Met andere woorden: een first round + héél veel geld voor Wallace? Dat zie ik BB never nooit doen.
pi_109132223
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 15:07 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Die first round pick is maar de helft van het verhaal. Je moet hem ook nog signen en iedereen weet dat Wallace een dik contract wil. Vooral nu een normale WR als Garcon zo'n dik contract gekregen heeft zal Wallace nog meer willen.
'Skins weer :N
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:18:37 #246
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_109133757
Orlovsky naar de Bucs

CHAMPIONSHIP!
Luck is for losers
  donderdag 15 maart 2012 @ 16:52:32 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_109134966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Zelfs Lions fans zijn blij dat hij weg is voor dit geld en dat wil wel wat zeggen met hun secondary. Nogmaals: elke QB in de NFC North treurt na dit nieuws.
No shit. :D Zoveel geld voor een vrij dramatische CB. Succes ermee Bucs.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_109135113
De Pats zijn mogelijk geïnteresseerd in Danny Amendola. Dat klinkt veel logischer voor de Pats. Hij is eigenlijk al Wes Welker 2.0., is pas 26 jaar en kost een second round pick. Wes Welker word niet jonger en BB houd van zo'n soort type speler als slot WR in zijn offense.

Mario Williams naar Buffalo:
quote:
Jason La Canfora @JasonLaCanfora
Don't have official numbers on Mario Williams in BUF yet, but been hearing $16M a year with $50M guaranteed not out of the question.
Belachelijk bedrag voor iemand als Williams. Het is geen Reggie White. :')

[ Bericht 29% gewijzigd door The_Playmaker op 15-03-2012 17:44:20 ]
pi_109158756
Mijn kaartje voor 28 okt zijn binnen yay.

Wil natuurlijk wel een paar leuke shirts hebben, maar op nfl.com zijn die verzend kosten gewoon 65 dollar... Is er iets anders ergens :)
pi_109158822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:41 schreef Fipotje het volgende:
Mijn kaartje voor 28 okt zijn binnen yay.

Wil natuurlijk wel een paar leuke shirts hebben, maar op nfl.com zijn die verzend kosten gewoon 65 dollar... Is er iets anders ergens :)
Op nfluk is het al iets goedkoper om te laten versturen...
http://shop.nfluk.com/mpl/shippingandreturns.mas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')