abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107673744
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef rgras het volgende:
Ik twijfel of Bradshaw voor de kneel wilde gaan.. het scoren van de winning TD is erg aantrekkelijk.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Pats stond meer dan een fg achter.

Voor de kneel gaan betekent ook zelf minder tijd om te scoren. Had het high risk gevonden, vraag me af of dat van de coaching af kwam
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

[..]

Een FG was genoeg geweest.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.
En je hebt niks aan achievements van 10 jaar terug, zelfde aan al die records. Manning was gewoon de beste QB op het moment dat het telt en daar gaat het uiteindelijk om (niks meer, niks minder). Tuurlijk moet je goed zijn in week 1-17 maar je moet top zijn in de play-offs en dan steekt Manning er met kop en schouders bovenuit.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met een td voor de giants was een field goal voor de pats niet genoeg geweest

Stel je was geknerpt dan had je nog 2 Plays moeten maken, lijkt me een aardig gevaarlijke strategie
pi_107673781
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.
En je hebt niks aan achievements van 10 jaar terug, zelfde aan al die records. Manning was gewoon de beste QB op het moment dat het telt en daar gaat het uiteindelijk om (niks meer, niks minder). Tuurlijk moet je goed zijn in week 1-17 maar je moet top zijn in de play-offs en dan steekt Manning er met kop en schouders bovenuit.
Dit seizoen heeft Eli misschien beter gepresteerd, maar er is meer voor nodig om Eli een betere QB te noemen dan Brady.
pi_107674997
Fuck yeah, kaartjes op de 50-yard line! *O* *O*
pi_107675115
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef rgras het volgende:

[..]

Dit seizoen heeft Eli misschien beter gepresteerd, maar er is meer voor nodig om Eli een betere QB te noemen dan Brady.
Idd. Dit waren dezelfde mensen die Eli 2 jaar geleden na die fiasco in de playoffs tegen de Eagles een one-hit wonder noemden. Eli Manning had 2 game winning drives in de 2007 NFC en Championship Game en ook dit jaar. Men vergeet dan wel even te zeggen dat de Giants vanwege een turnover in beide games al meteen in FG range waren en alleen maar running plays uitvoeren. Tja, mooi om dan de QB alle credits te geven en de `game winning drive`.

En je bent als QB ook afhankelijk van je medespelers. Vangt Welker die bal dan is het game over. Vangt Tyree niet die bal is het game over. Vangt Santonio Holmes niet op fantastische wijze die bal dan praat niemand over Big Ben.
pi_107675258
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met een td voor de giants was een field goal voor de pats niet genoeg geweest

Stel je was geknerpt dan had je nog 2 Plays moeten maken, lijkt me een aardig gevaarlijke strategie
Het ging er meer om dat de TD voor de Giants een groot risico is geweest welke goed heeft uitgepakt. Ze hadden liever dat de overwinning vanuit een FG werd gemaakt op het allerlaatste moment. Voor de Patriots was een FG inderdaad niet genoeg geweest, maar (ik neem even aan dat je gekeken hebt) na de TD van Bradshaw heeft NE nog een paar goede kansen op revange gehad welke voorkomen hadden kunnen worden door te rekken. Daar gaat het hele wel of niet TD verhaal van vanacht over.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_107675355
Ik vind een worp van pak hem beet 40 yards Zelfs van Brady geen grote kans
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_107675812
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

Idd. Dit waren dezelfde mensen die Eli 2 jaar geleden na die fiasco in de playoffs tegen de Eagles een one-hit wonder noemden. Eli Manning had 2 game winning drives in de 2007 NFC en Championship Game en ook dit jaar. Men vergeet dan wel even te zeggen dat de Giants vanwege een turnover in beide games al meteen in FG range waren en alleen maar running plays uitvoeren. Tja, mooi om dan de QB alle credits te geven en de `game winning drive`.

En je bent als QB ook afhankelijk van je medespelers. Vangt Welker die bal dan is het game over. Vangt Tyree niet die bal is het game over. Vangt Santonio Holmes niet op fantastische wijze die bal dan praat niemand over Big Ben.
Ik heb het ook overall performance in de play-offs.
Get it and Bet it
pi_107676069
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Patriots gaven de TD weg zodat ze de bal nog terugkregen met wat tijd op de klok. Als je de TD niet weggeeft dan laten de Giants de klok aflopen tot 2 seconden en dan proberen ze de game-winning FG te kicken van een afstand die ongeveer gelijk is aan een extra-point. Kans dat ze van die afstand missen is ongeveer 1,5%. Ik denk dat het Hail-mary scenario meer kans van slagen heeft.
Get it and Bet it
pi_107676543
Inderdaad, daarnaast hadden ze twee weken geleden al enorm veel geluk gehad met het hele Cundiff-debacle.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:00:04 #11
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107676731
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef rgras het volgende:
Cool! Wie spelen er in London?
pi_107676758
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tis vooral het feit dat iedereen in het stadion, dus inclusief de defensive players and coaches van de Giants, weet dat die hail mary eraan komt wat de kans op succes behoorlijk verkleind.
Brady kan echt wel 40 yards bombs gooien, dat heeft ie vaak genoeg laten zien.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_107676903
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Quisho het volgende:

[..]

Cool! Wie spelen er in London?
Patriots vs Rams.
  maandag 6 februari 2012 @ 16:05:49 #14
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_107676985
Best wel een aantrekkelijk game! Ik heb er toch van genoten deze nacht!
Trotse Belg.
pi_107677048
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef rgras het volgende:

[..]

Patriots vs Rams.
Tis niet echt stormloop, geloof ik, ziet een beetje te proberen op Ticketmaster, en dat loopt allemaal vrij soepel. Ik heb jaren meegegaat dat dat allemaal een stuk stroever ging (met alle frustraties die daarmee gepaard gingen van dien).
pi_107677193
Al krijg ik nu wel heel vaak tickets of in 109 of in 105 als best available...
pi_107677232
Vorig jaar was het ook niet uitverkocht, maar volgens mij kan het systeem van Ticketmaster nu ook meer verbindingen aan.

Dit waren overigens de eerste kaarten die ik kreeg aangeboden, na de aankoop heb ik het nog 15 keer geprobeerd maar ik krijg nu alleen vakken die ter hoogte van de endzone liggen.. toch fijn om te weten dat ik de juiste keuze heb gemaakt. :)
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 16:12:24 #18
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107677256
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:16 schreef rgras het volgende:
^O^
Inmiddels zijn de sidelines al uitverkocht. Kan alleen nog endzone tickets vinden. Was te laat omdat ik naar mijn moeder moest voor problemen met de cv en die heeft geen internet :')
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_107677297
Ik heb besloten om vandaag geen tickets te kopen, wellicht als het niet snel uitverkoopt dat ik me nog bedenk op een later tijdstip...
  Redactie Frontpage maandag 6 februari 2012 @ 16:17:23 #20
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_107677461
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Guard het volgende:

[..]

Tis vooral het feit dat iedereen in het stadion, dus inclusief de defensive players and coaches van de Giants, weet dat die hail mary eraan komt wat de kans op succes behoorlijk verkleind.
Brady kan echt wel 40 yards bombs gooien, dat heeft ie vaak genoeg laten zien.
Met minder druk en noodzaak. Hij had beter korte stukken kunnen proberen, maar hij begon al met de eerste ver te gooien. Korte passes en out of bounds om de tijd te stoppen was misschien beter geweest en indien nodig was die hail mary van een kortere afstand. Maar beter nog had hij in het 3e of 4e kwart nog een keer gescoord. Dat was waarschijnlijk makkelijker geweest.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_107677509
Die challenge van Belichick heeft ze ook niet geholpen.
pi_107677554
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Met minder druk en noodzaak. Hij had beter korte stukken kunnen proberen, maar hij begon al met de eerste ver te gooien. Korte passes en out of bounds om de tijd te stoppen was misschien beter geweest en indien nodig was die hail mary van een kortere afstand. Maar beter nog had hij in het 3e of 4e kwart nog een keer gescoord. Dat was waarschijnlijk makkelijker geweest.
Geen TO's meer, dan is kort alleen een optie naar de sideline, en die verdedigen de Gainst dan net zo goed als de goalline. Redelijk risky met minimal gain, ik snap wel dat ze daar niet voor kozen
pi_107677594
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef rgras het volgende:
Die challenge van Belichick heeft ze ook niet geholpen.
Och zo kan je wel meer op zich staande situaties aanwijzen die niet geholpen hebben, te beginnen met snap #1 van de Patriots :')
pi_107679622
Was een fantastische wedstrijd.
Kwam pas rond 1 uur aankakken bij een FOK!ker waar ik ging kijken ivm werk.
2e en 3e quarter waren wel geinig, maar 4e was fantastisch _O_
Die laatste 5 minuten waren nagelbijten :D Lekker spannend, een echte Superbowl.
Ik kijk nu al uit naar volgend jaar _O_
  maandag 6 februari 2012 @ 17:11:29 #25
356891 Abed
hooggeleid
pi_107679719
Even een n00bvraagje van deze kant, bij die laatste TD, waarom stopt hij voor de lijn en raakt met zn hand de grond aan?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')