quote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef rgras het volgende:
Ik twijfel of Bradshaw voor de kneel wilde gaan.. het scoren van de winning TD is erg aantrekkelijk.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pats stond meer dan een fg achter.
Voor de kneel gaan betekent ook zelf minder tijd om te scoren. Had het high risk gevonden, vraag me af of dat van de coaching af kwam
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
[..]
Een FG was genoeg geweest.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.
En je hebt niks aan achievements van 10 jaar terug, zelfde aan al die records. Manning was gewoon de beste QB op het moment dat het telt en daar gaat het uiteindelijk om (niks meer, niks minder). Tuurlijk moet je goed zijn in week 1-17 maar je moet top zijn in de play-offs en dan steekt Manning er met kop en schouders bovenuit.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met een td voor de giants was een field goal voor de pats niet genoeg geweest
Stel je was geknerpt dan had je nog 2 Plays moeten maken, lijkt me een aardig gevaarlijke strategie
Dit seizoen heeft Eli misschien beter gepresteerd, maar er is meer voor nodig om Eli een betere QB te noemen dan Brady.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.
En je hebt niks aan achievements van 10 jaar terug, zelfde aan al die records. Manning was gewoon de beste QB op het moment dat het telt en daar gaat het uiteindelijk om (niks meer, niks minder). Tuurlijk moet je goed zijn in week 1-17 maar je moet top zijn in de play-offs en dan steekt Manning er met kop en schouders bovenuit.
Idd. Dit waren dezelfde mensen die Eli 2 jaar geleden na die fiasco in de playoffs tegen de Eagles een one-hit wonder noemden. Eli Manning had 2 game winning drives in de 2007 NFC en Championship Game en ook dit jaar. Men vergeet dan wel even te zeggen dat de Giants vanwege een turnover in beide games al meteen in FG range waren en alleen maar running plays uitvoeren. Tja, mooi om dan de QB alle credits te geven en de `game winning drive`.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef rgras het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft Eli misschien beter gepresteerd, maar er is meer voor nodig om Eli een betere QB te noemen dan Brady.
Het ging er meer om dat de TD voor de Giants een groot risico is geweest welke goed heeft uitgepakt. Ze hadden liever dat de overwinning vanuit een FG werd gemaakt op het allerlaatste moment. Voor de Patriots was een FG inderdaad niet genoeg geweest, maar (ik neem even aan dat je gekeken hebt) na de TD van Bradshaw heeft NE nog een paar goede kansen op revange gehad welke voorkomen hadden kunnen worden door te rekken. Daar gaat het hele wel of niet TD verhaal van vanacht over.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met een td voor de giants was een field goal voor de pats niet genoeg geweest
Stel je was geknerpt dan had je nog 2 Plays moeten maken, lijkt me een aardig gevaarlijke strategie
Ik heb het ook overall performance in de play-offs.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Idd. Dit waren dezelfde mensen die Eli 2 jaar geleden na die fiasco in de playoffs tegen de Eagles een one-hit wonder noemden. Eli Manning had 2 game winning drives in de 2007 NFC en Championship Game en ook dit jaar. Men vergeet dan wel even te zeggen dat de Giants vanwege een turnover in beide games al meteen in FG range waren en alleen maar running plays uitvoeren. Tja, mooi om dan de QB alle credits te geven en de `game winning drive`.
En je bent als QB ook afhankelijk van je medespelers. Vangt Welker die bal dan is het game over. Vangt Tyree niet die bal is het game over. Vangt Santonio Holmes niet op fantastische wijze die bal dan praat niemand over Big Ben.
Patriots gaven de TD weg zodat ze de bal nog terugkregen met wat tijd op de klok. Als je de TD niet weggeeft dan laten de Giants de klok aflopen tot 2 seconden en dan proberen ze de game-winning FG te kicken van een afstand die ongeveer gelijk is aan een extra-point. Kans dat ze van die afstand missen is ongeveer 1,5%. Ik denk dat het Hail-mary scenario meer kans van slagen heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind een worp van pak hem beet 40 yards Zelfs van Brady geen grote kans
Tis vooral het feit dat iedereen in het stadion, dus inclusief de defensive players and coaches van de Giants, weet dat die hail mary eraan komt wat de kans op succes behoorlijk verkleind.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind een worp van pak hem beet 40 yards Zelfs van Brady geen grote kans
Tis niet echt stormloop, geloof ik, ziet een beetje te proberen op Ticketmaster, en dat loopt allemaal vrij soepel. Ik heb jaren meegegaat dat dat allemaal een stuk stroever ging (met alle frustraties die daarmee gepaard gingen van dien).quote:
quote:
Met minder druk en noodzaak. Hij had beter korte stukken kunnen proberen, maar hij begon al met de eerste ver te gooien. Korte passes en out of bounds om de tijd te stoppen was misschien beter geweest en indien nodig was die hail mary van een kortere afstand. Maar beter nog had hij in het 3e of 4e kwart nog een keer gescoord. Dat was waarschijnlijk makkelijker geweest.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis vooral het feit dat iedereen in het stadion, dus inclusief de defensive players and coaches van de Giants, weet dat die hail mary eraan komt wat de kans op succes behoorlijk verkleind.
Brady kan echt wel 40 yards bombs gooien, dat heeft ie vaak genoeg laten zien.
Geen TO's meer, dan is kort alleen een optie naar de sideline, en die verdedigen de Gainst dan net zo goed als de goalline. Redelijk risky met minimal gain, ik snap wel dat ze daar niet voor kozenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Met minder druk en noodzaak. Hij had beter korte stukken kunnen proberen, maar hij begon al met de eerste ver te gooien. Korte passes en out of bounds om de tijd te stoppen was misschien beter geweest en indien nodig was die hail mary van een kortere afstand. Maar beter nog had hij in het 3e of 4e kwart nog een keer gescoord. Dat was waarschijnlijk makkelijker geweest.
Och zo kan je wel meer op zich staande situaties aanwijzen die niet geholpen hebben, te beginnen met snap #1 van de Patriotsquote:Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef rgras het volgende:
Die challenge van Belichick heeft ze ook niet geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |