Nou zeg, dat kun je echt niet zeggen hoorquote:
Hij trollt toch niet? Hij geeft zijn mening. Dat die anders is dan die van jou moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Hij betaalt graag bakken met geld voor een beetje schijnveiligheid.
Leef je hier nu voor allesbeterweter? Trollen op internet?
Dit is zeker het hoogtepunt van je week.
Kogels koppen? Stel je aan zeg. Daar gaat de politiestaat je zeker tegen beschermen? Die kogels?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik betaal gewoon voor mijn veiligheid, kogels koppen kan niemand.![]()
En ik ben blij dat ik niet zo'n angsthaas ben als jij.quote:En ik ben blij dat jij de veiligheid voor jezelf kan dekken.
Dat kan zeker en dat doe ik ook. En ik sta er volledig achter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, dat kun je echt niet zeggen hoor
Echt HV, dit kun je niet makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat doe ik ook. En ik sta er volledig achter. -knip-
Zie het maar als een preventieve actie, voor onze veiligheid. Zijn gedachtegoed is namelijk levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat doe ik ook. En ik sta er volledig achter. Ik meen het; pleeg liever zelfmoord dan dat je de rest van de samenleving laat boeten voor jouw walgelijk laffe karakter. (allesbeterweter in dit geval)
Stel je niet aan mens. Ik meen wat ik zeg.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Zijn gedachtegoed is namelijk levensgevaarlijk.
Iemand die waarde hecht aan zijn vrijheid wil niet leven in een totalitaire staat, waarin alles maar dan ook echt alles gecontroleerd wordt door de overheid.
Ben 40+ .....quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik vraag aan de mede fokkers wat er tegen contant geld is ?
En nu ik geen normale antwoorden krijg ben ik aan het trollen.
Ga verder met jullie discussie en laters.
Ben je een robot ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:15 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik vraag aan de mede fokkers wat er tegen contant geld is ?
Antwoord deze vraag eerst even met alle voordelen(of nadelen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |