Nou zeg, dat kun je echt niet zeggen hoorquote:
Hij trollt toch niet? Hij geeft zijn mening. Dat die anders is dan die van jou moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Hij betaalt graag bakken met geld voor een beetje schijnveiligheid.
Leef je hier nu voor allesbeterweter? Trollen op internet?
Dit is zeker het hoogtepunt van je week.
Kogels koppen? Stel je aan zeg. Daar gaat de politiestaat je zeker tegen beschermen? Die kogels?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:28 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik betaal gewoon voor mijn veiligheid, kogels koppen kan niemand.![]()
En ik ben blij dat ik niet zo'n angsthaas ben als jij.quote:En ik ben blij dat jij de veiligheid voor jezelf kan dekken.
Dat kan zeker en dat doe ik ook. En ik sta er volledig achter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, dat kun je echt niet zeggen hoor
Echt HV, dit kun je niet makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat doe ik ook. En ik sta er volledig achter. -knip-
Zie het maar als een preventieve actie, voor onze veiligheid. Zijn gedachtegoed is namelijk levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat kan zeker en dat doe ik ook. En ik sta er volledig achter. Ik meen het; pleeg liever zelfmoord dan dat je de rest van de samenleving laat boeten voor jouw walgelijk laffe karakter. (allesbeterweter in dit geval)
Stel je niet aan mens. Ik meen wat ik zeg.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:33 schreef DrunkenBuddha het volgende:
[..]
Zijn gedachtegoed is namelijk levensgevaarlijk.
Iemand die waarde hecht aan zijn vrijheid wil niet leven in een totalitaire staat, waarin alles maar dan ook echt alles gecontroleerd wordt door de overheid.
Ben 40+ .....quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik vraag aan de mede fokkers wat er tegen contant geld is ?
En nu ik geen normale antwoorden krijg ben ik aan het trollen.
Ga verder met jullie discussie en laters.
Ben je een robot ofzo?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:15 schreef allesbeterweter het volgende:
Antwoord deze vraag eerst even met alle voordelen(of nadelen).
Als je sommige reacties hier ziet niet. Echt niet normaal hoor, sta verbluft wat mensen hier durven te posten. Zouden ze dat in real life ook doen? Heldenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:58 schreef Loppe het volgende:
Een harde samenleving it is. En veel beterschap zit er blijkbaar niet aan te komen.
Het heeft niets met verbergen te maken!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:06 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je niets te verbergen heb maakt het je totaal niets uit om in een politiestaat te wonen en je hoeft niet als je gaat stappen over je schouders te blijven kijken of je in de nachturen wordt overvallen.
Wapenhandel == overheid.quote:Of bang te wezen dat je moeder bij het pinnen bij de bank (voor de zwartwerkende schoonmaakster die het bedragje krijgt voor wederdienst) haar hersens worden ingeslagen door een crimineel die niet wil werken en zo op een gemakkelijke manier even zijn verslaving drang van illegale middelen kan voorzien.
En wat interesseert het mij nu dat ik goed in de gaten gehouden wordt voor mijn eigen bestwil.
Deze illegale praktijken als drugs en wapenhandel tegen te gaan voor een betere veiligheid wie wil dat nu niet.
Je hebt GEEN controle meer over je geld. Een derde partij kan je afsluiten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef allesbeterweter het volgende:
En nu ik geen normale antwoorden krijg ben ik aan het trollen.
Ga verder met jullie discussie en laters.
Kijk dit is nu eens een duidelijk antwoord waar we iets mee kunnen .....quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt GEEN controle meer over je geld. Een derde partij kan je afsluiten.
Hoe moet je straks nog bankzaken doen als je van internet afgesloten wordt. Zoals in Frankrijk en straks ook Engeland. Daar wordt je na 3 keer een stomme mp3tje te downloaden compleet afgesloten van Internet?! Dat is leuk als je kind van 10 dat heeft veroorzaakt. Nu kan papa z'n rekeningen niet meer betalen en moeten we in een kartonnen doos slapen. Dat is het nadeel.
Zelfs een kleine gift kunnen ze nu belasten.
Over een tijdje zullen alle banken ook samengaan tot een megabank. Vervolgens kunnen ze doen wat ze willen want we kunnen toch nergens meer heen. Geld eraf halen kan niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je hebt GEEN controle meer over je geld. Een derde partij kan je afsluiten.
Hoe moet je straks nog bankzaken doen als je van internet afgesloten wordt. Zoals in Frankrijk en straks ook Engeland. Daar wordt je na 3 keer een stomme mp3tje te downloaden compleet afgesloten van Internet?! Dat is leuk als je kind van 10 dat heeft veroorzaakt. Nu kan papa z'n rekeningen niet meer betalen en moeten we in een kartonnen doos slapen. Dat is het nadeel.
Zelfs een kleine gift kunnen ze nu belasten.
Criminelen en Drugsdealers e.d. zullen gewoon overstappen naar betalingen in goudbaren.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef Dr-Anderson het volgende:
"Ze" proberen als grootste argument aan te voeren dat frauduleuze praktijken worden ondervangen en crimineel geld geen bestemming meer heeft.
Kijk nu zijn we al beter op weg.......quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef Typisch het volgende:
Mensen die zeggen dat ''ze niets te verbergen hebben'' zijn straks dezelfde mensen die zeggen 'Wir haben es nicht gewusst'. Echt waar, het is al erg genoeg dat de waarde van je geld compleet valt of staat bij 'vertrouwen' van mensen zelf, maar om het dan ook nog eens compleet digitaal te maken is echt absurd en heel erg gevaarlijk.
Als jij in de ogen van de machthebbers(de mensen die je geld beheren, of jouw overheid) fout bent, door bijvoorbeeld films te downloaden, zou er de mogelijkheid zijn je voor een bepaalde tijd (altijd?) compleet af te sluiten en je vermogen compleet af te nemen. Dan kan je dus niets meer betalen, niks noppes nada. Geen McKroket bij dat lekkere fastfood ketentje voor kinderen en ook geen nieuwe iPad 4. Nee, dan moet je aankloppen bij je buren die je ook niet kunnen helpen met geld storten, lenen of geven want dan zijn zij ook strafbaar. Hooguit kunnen ze je in huis nemen, om vervolgens gecontroleerd te worden wanneer ze opeens ipv van voor 4 voor 5 man eten kopen elke week. Dat is niet echt iets waar je vrolijk van wordt als je het mij vraagt.
Wel is het zo dat dingen als illegale drugshandel een stuk makkelijker te traceren zijn op deze manier, het geld kan perfect gevolgd worden. Maar dat zal niet de motivatie zijn van de mensen, tenslotte zorgt het criminele circuit voor geld en voor werk. Men gaat dat hier niet mee oplossen, daar heeft een regering helemaal geen baat bij.
Ach, iemand aanraden zichzelf van het leven te beroven is ook weer zoiets he.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:58 schreef allesbeterweter het volgende:
[..]
Kijk nu zijn we al beter op weg.......
En als een dokter het zegt neem je het wel serieus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:45 schreef allesbeterweter het volgende:
Ach zolang het geen dokter zegt of iemand met vol verstand maak ik mij niet zo druk ik ben wel wat gewend.
Heb je nog een tegenargument waarom het jou niet zoveel uit maakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel? Geïnvesteerd in de Apple bubble? Goud/Zilver gekocht?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb mijn schaapjes al op het droge..........
Boerderijtje begonnen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb mijn schaapjes al op het droge..........
Met die nieuwe energiemeters ..weten ze precies hoeveel man er in een huis woont. Komt de stazi dus alsog aan de deur.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:49 schreef Typisch het volgende:
Mensen die zeggen dat ''ze niets te verbergen hebben'' zijn straks dezelfde mensen die zeggen 'Wir haben es nicht gewusst'. Echt waar, het is al erg genoeg dat de waarde van je geld compleet valt of staat bij 'vertrouwen' van mensen zelf, maar om het dan ook nog eens compleet digitaal te maken is echt absurd en heel erg gevaarlijk.
Als jij in de ogen van de machthebbers(de mensen die je geld beheren, of jouw overheid) fout bent, door bijvoorbeeld films te downloaden, zou er de mogelijkheid zijn je voor een bepaalde tijd (altijd?) compleet af te sluiten en je vermogen compleet af te nemen. Dan kan je dus niets meer betalen, niks noppes nada. Geen McKroket bij dat lekkere fastfood ketentje voor kinderen en ook geen nieuwe iPad 4. Nee, dan moet je aankloppen bij je buren die je ook niet kunnen helpen met geld storten, lenen of geven want dan zijn zij ook strafbaar. Hooguit kunnen ze je in huis nemen, om vervolgens gecontroleerd te worden wanneer ze opeens ipv van voor 4 voor 5 man eten kopen elke week. Dat is niet echt iets waar je vrolijk van wordt als je het mij vraagt.
Nou ze kunnen best wel wat geheim houden.quote:Wel is het zo dat dingen als illegale drugshandel een stuk makkelijker te traceren zijn op deze manier, het geld kan perfect gevolgd worden. Maar dat zal niet de motivatie zijn van de mensen, tenslotte zorgt het criminele circuit voor geld en voor werk. Men gaat dat hier niet mee oplossen, daar heeft een regering helemaal geen baat bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |