Die komt ook vandaag. Alleen weet ik niet hoe laat. Daarnaast zit je ook nog met tijdsverschillen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef DeeCruise het volgende:
Meen me toch echt te herinneren dat de creation kit voor skyrim vandaag uitkwam, maar kan nergens wat terugvinden???
DIT.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:54 schreef DeHovenier het volgende:
En een grote bieb waar je alle boeken in kwijt kan
Volgens mij kan dit met de Tytanis mod.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik wil een mammoet als huisdier en ik wil er ook op kunnen rijden als een paard.
Hier een video ervan: http://www.elderscrolls.com/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef DeeCruise het volgende:
Meen me toch echt te herinneren dat de creation kit voor skyrim vandaag uitkwam, maar kan nergens wat terugvinden???
Ik ook. Het eerste wat ik bij een nieuw huis doe is: ''Fill ALL the bookshelves!''quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
DIT.
Ik heb meer boeken dan in 2 huizen passen
[..]
Volgens mij kan dit met de Tytanus mod.
Nice, jammer genoeg speel ik niet op PC.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kan dit met de Tytanis mod.
Ik heb tot nu toe alleen dat huis in Whiterun, en 1 boekenkast is al bijna gevuld. Nu staan er alleen boeken in die minstens 50 coins waard zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef Nezhi het volgende:
[..]
DIT.
Ik heb meer boeken dan in 2 huizen passen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef DeeCruise het volgende:
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Construction_Setquote:The Creation Kit (previously known as the Construction Set or CS) is a tool that can be used to view and edit the game's data files. Pete Hines has said on his Twitter that the CK will be released on Tuesday, February 7, along with a "special surprise".[1] The Creation Kit is an external program that is run separately from the game of Skyrim. The program will be offered as a free download on Steam (under 'Tools')[2], but will only be available on PC, as console manufacturers do not allow third party content to run on users' systems.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:07 schreef DeeCruise het volgende:
Thanks for the replies...
Allemaal bizarre wensen hier ook. Ik wil dat de game volledig gemod is met de textures die ik nu ook gebruik voor de grond, sneeuw, gezichten, ogen, lichamen etc, in 1 simpele pack. Geen gezeik met updaten, compatibility issues, gewoon 1 mod die alles omzet naar 8k textures, en dan ook echt ALLES graag.
En ja, ik ben me er bewust van dit dit een download gaat zijn van wellicht 10gb -> /care, I want my HD gvd!
Furriesquote:
Die Dovahkiin Hideout vind ik persoonlijk veels te groot, die retreat lijkt me dan beter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Deze lijken me ook leuk...
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=7748
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=6032
Maar ik wil m'n eigen huis maken. Met een muur eromheen en guards die patrouilleren, en daaromheen een boerderij die voor m'n eigen eten zorgt
Soort mansion idee, want als je Thane bent van alle steden en je bent stinkend rijk, dan moet je dat ook kunnen uitstralen
Uiteraard een alchemy kamer erin, en een enchantment kamer, en genoeg wapenplaquettes en paspoppen om je wapens kwijt te kunnen
Dus dat verschilt 6 uur, dus zeg dat t 8u pm wordt gereleased moeten wij nog wachten tot 12u pm.quote:should be early in the afternoon tomorrow (east coast time)
Als ik m eigen huis ga maken dan wordt t waarschijnlijk nog groter dan die Hideoutquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die Dovahkiin Hideout vind ik persoonlijk veels te groot, die retreat lijkt me dan beter.
huhuquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:10 schreef Nezhi het volgende:
Nude mods zijn er volgens mij al vanaf dag 1
funny
[ afbeelding ]
En mijn Blackguard zit ergens achter je in de schaduw en schiet zo een pijl door je strot.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:21 schreef Crocodi1e het volgende:
Nieuwe character gemaakt! Nord, dikke mohawk en 2 strepen op de linker en rechterwang. Ik ga denk ik Banded iron armor dragen met een groot zwaard en mischien een hood die erbij past en anders niks. Intimidation value: 100%
Als we allebei toevallig op hetzelfde platform zouden spelen + online modus, zou ik mij bedreigd voelen. Nu? Naah..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En mijn Blackguard zit ergens achter je in de schaduw en schiet zo een pijl door je strot.
WHERE'S YOUR FUCKING INTIMIDATION NOW, HUH!?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
Die twitter:
[..]
Dus dat verschilt 6 uur, dus zeg dat t 8u pm wordt gereleased moeten wij nog wachten tot 12u pm.
VET!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:52 schreef DeHovenier het volgende:
"Wat trek je aan met carnaval?"
"Nou, dit"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
Amateurspic van mijn zusje:
Zwaard te zwaar, dus dan maar de strijd aan gaan met een roze telefoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of met een spell. Charm, Fear, Paralyze, Soul Trap, Command, Frenzy, Hysteria, enzquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:10 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Zwaard te zwaar, dus dan maar de strijd aan gaan met een roze telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |