abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2012 @ 19:07:17 #61
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_107684363
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Nezhi het volgende:
Mijn vader wilt pas eten wanneer hij Bleak Falls Barrow af heeft :{ ;(
Doet 'ie goed _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107684696
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef Nezhi het volgende:
Mijn vader wilt pas eten wanneer hij Bleak Falls Barrow af heeft :{ ;(
Epicness!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_107684751
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Khajits en Argonians hebben idd vooroordelen, maar binnen Skyrim zijn ben je wel welkom bij hun caravans etc. Dat is anders dan de Nords, Khajits mogen niet eens binnen de steden komen van ze. In Windhelm mogen de Argonians niet eens verder dan de docks.
Wat doe je dan als je Argonian / Khajit bent?
  maandag 6 februari 2012 @ 19:24:00 #64
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107685251
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 18:37 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Khajits en Argonians hebben idd vooroordelen, maar binnen Skyrim zijn ben je wel welkom bij hun caravans etc. Dat is anders dan de Nords, Khajits mogen niet eens binnen de steden komen van ze.
Dat heeft een vrij goede reden.. Zoals ik eerder al zei, de morele standaard van Khajit is nogal afwijkend. Hierboven staat iets waaruit blijkt dat "Thief" een positieve term is. Bij die caravans zijn ook altijd Khajits die je kunnen trainen in sneak, pickpocket en lockpicking.. Tevens verkopen ze verboden waar (moonsugar en skooma), en als je vriendjes met ze word kopen kopen ze ook gestolen waar ;) Dat Khajit losse handjes hebben gaat verder dan 'n vooroordeel :P
Dat Nords koppig zijn is ook meer dan 'n vooroordeel :P
quote:
In Windhelm mogen de Argonians niet eens verder dan de docks.
Ja, maargoed.. Volgens mij zijn Argonians op heel Tamriel de lul :P
quote:
Daarnaast zeuren de Nords nu wel over dat ze Talos niet mogen aanbidden, maar ze onderdrukken net zo hard de Forsworn, die ook niet hun eigen god mogen aanbidden + ze zijn hun eigen stad kwijt. De originele Eight Divines was al speciaal gemaakt om de Nords tevreden te stellen.
Volgens mij zijn de Forsworn vrij om te aanbidden wie ze willen, als ze het maar in hun eigen boomhutjes doen :P En de Eight Divines zijn niet per se in het leven geroepen om de Nords tevreden te stellen.. Het was juist vooral de 9e die door Nords werd aanbeden (Talos).. De Divines zijn verder sowieso een raar verhaal. Bij de Dunmer hoef je er bijvoorbeeld niet mee aan te komen...
quote:
Als de Imperials niet de treaty hadden ondertekend waren ze zelf ook dood gegaan, ze zijn er eerst wel tegen gaan vechten. Het laten uitmoorden van je eigen mensen lijkt me toch wat minder handig dan een tijdelijk verbond tekenen. Het is gewoon noodzaak.
Uitstel van executie.. Sinds dat White Gold concordat brokkelt het Empire af, terwijl de Dominion sterker word. De Thalmor maken er verder geen geheim van dat ze gewoon rustig wachten op een mooie gelegenheid de genadeklap toe te dienen, en hebben en passant elke verwijzing naar Talos verbannen...
Wat moet je dan als Nord? Je aansluiten bij een falend rijk?

Ik kies voor de overwinning of Sovngarde! :P
  maandag 6 februari 2012 @ 19:27:47 #65
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_107685402
Gewoon iedereen Daedra worshippen
Ok stelletje hokboeren
  maandag 6 februari 2012 @ 19:29:14 #66
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107685454
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:27 schreef padlarf het volgende:
Gewoon iedereen Daedra worshippen
Dat trekken Imperials weer extreem slecht.. Dunmer doen niet anders. Hoewel, Dunmer hadden ook de Tribunal nog.. (Niet dat daar veel van over is, na TES III, lol)
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2012 @ 19:38:08 #67
Rawr
pi_107685924
Daarom Dunmer ftw _O_
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_107685943
De Eight Divines werden gemaakt als mix van de Aldmeri en Nord goden, door de eerste Empress van de Empire, zodat de Nords allies zouden worden. Daarnaast begrijp ik wel dat de Altmer hun eigen Pantheon niet willen laten veranderen door mensen, vooral als de Ninth Divine degene is die Summerset Isle heeft verslagen met een giga-robot :D Dunmer wilden niets meer te maken hebben met de Altmer, denk dat ze daarom niets met de Eight/Nine divines doen. De Tribunal is nu wel al dood.

Markarth werd door de Nords overgenomen van de Forsworn, die mochten hun goden niet meer aanbidden terwijl de Nords aan de macht waren.

Denk dat je als Dragonborn Khajit wel een andere positie hebt dan een gewone caravan Khajit. Maarja, niet alle Khajit hebben losse handjes, en skooma etc. verkopen ze volgens mij niet bij een caravan, Heb het tenminste zelf nog nooit gezien. Ze kopen het maar dat doen meerdere vendors, ook niet-khajit.

Daedras zijn wel echte bazen, vooral Sanguine en Sheogorath.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:39:44 #69
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107686004
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarom Dunmer ftw _O_
Ze zijn idd één van de toffere rassen, maar als je het nou hebt over intolerante types.. Damn :P
In Winterhold mogen Argonians alleen in dat pakhuis wonen, maar in Morrowind zitten de meesten vastgeketend in grotten tot ze weer op het land mogen werken. Vooral de Telvanni zijn fanatieke slavendrijvers :P
pi_107686087
De Telvanni zijn gewoon koning
Iemand niet aardig? Maak ze dood. Iets kopen? Nee hoor, maak ze dood en pak het van hun lijk :7 Die bomen zijn wel kut, als Altmer zat je echt constant vast :')
  maandag 6 februari 2012 @ 19:49:54 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_107686569
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Nezhi het volgende:
Iemand niet aardig? Maak ze dood. Iets kopen? Nee hoor, maak ze dood en pak het van hun lijk :7 Die bomen zijn wel kut, als Altmer zat je echt constant vast :')
Wat vond ik dat giftig zeg :r vooral toen ik vroegah ( :') ) voor t eerst morrowind speelde en mij niet echt gefocused had op het powerlevelen van skills als alteration (levitate) :')
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2012 @ 19:50:17 #72
Rawr
pi_107686589
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ze zijn idd één van de toffere rassen, maar als je het nou hebt over intolerante types.. Damn :P
In Winterhold mogen Argonians alleen in dat pakhuis wonen, maar in Morrowind zitten de meesten vastgeketend in grotten tot ze weer op het land mogen werken. Vooral de Telvanni zijn fanatieke slavendrijvers :P
Mja, vooral op Vvardenfell waren ze behoorlijk star, op het vasteland waren ze volgens mij wel wat milder.

Waren, want de Argonians zijn Morrowind massaal binnengevallen nadat Red Mountain lava begon te spugen en heel Vvardenfell vernietigde...
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2012 @ 19:51:15 #73
Rawr
pi_107686646
quote:
Dat was wel epic idd O+

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wat vond ik dat giftig zeg :r vooral toen ik vroegah ( :') ) voor t eerst morrowind speelde en mij niet echt gefocused had op het powerlevelen van skills als alteration (levitate) :')
Dan koop je toch ergens een scroll :P
  maandag 6 februari 2012 @ 19:52:08 #74
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107686703
quote:
"Have you come to feed the spiders?"

En hun wetten en gebruiken _O_

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:38 schreef Nezhi het volgende:
De Eight Divines werden gemaakt als mix van de Aldmeri en Nord goden, door de eerste Empress van de Empire, zodat de Nords allies zouden worden. Daarnaast begrijp ik wel dat de Altmer hun eigen Pantheon niet willen laten veranderen door mensen, vooral als de Ninth Divine degene is die Summerset Isle heeft verslagen met een giga-robot :D Dunmer wilden niets meer te maken hebben met de Altmer, denk dat ze daarom niets met de Eight/Nine divines doen. De Tribunal is nu wel al dood.
Toch wel curieus, dat de 9e divine jarenlang gewoon erkend werd, ook door de Aldmeris, en dat hij nu ineens in de ban is. Heb je "The Talos Mistake" gelezen? :')
"Ohja, d'r is een foutje gemaakt, en we hebben jarenlang de verkeerde mens aanbeden.. Nu zien we in dat dat verkeerd was, en dus maken we jullie af als jullie hem blijven aanbidden. Doei!"
quote:
Markarth werd door de Nords overgenomen van de Forsworn, die mochten hun goden niet meer aanbidden terwijl de Nords aan de macht waren.
Niet in de stad alleen, toch? De Nords mogen Talos nergens meer aanbidden van de Thalmor. (Los van het feit dat het niet netjes is een volk uit hun stad te zetten, ook al was het technisch gezien dan niet HUN stad)
quote:
Denk dat je als Dragonborn Khajit wel een andere positie hebt dan een gewone caravan Khajit. Maarja, niet alle Khajit hebben losse handjes, en skooma etc. verkopen ze volgens mij niet bij een caravan, Heb het tenminste zelf nog nooit gezien. Ze kopen het maar dat doen meerdere vendors, ook niet-khajit.
Ze zijn misschien niet allemaal dieven (maar wel veel) maar moonsugar en skooma verhandelen ze wel degelijk in die caravans.. Check maar eens onder ingredients/food. En ALLE caravans kopen gestolen goederen als je de juiste stappen neemt :P
quote:
Daedras zijn wel echte bazen, vooral Sanguine en Sheogorath.
Sheogorath z'n quest in Morrowind was echt zo geniaal...
Met de Fork of Horripilation _O- Meest epische unieke wapen in welke TES dan ook :P

Over bestek gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:54:37 #75
282544 Kakpizza
haha ja doei
pi_107686845
Ik wil meer donkere nachten in skyrim...
zoals dit http://cloud.steampowered(...)51D12418E3757272405/ :D
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:54:50 #76
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107686856
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja, vooral op Vvardenfell waren ze behoorlijk star, op het vasteland waren ze volgens mij wel wat milder.

Waren, want de Argonians zijn Morrowind massaal binnengevallen nadat Red Mountain lava begon te spugen en heel Vvardenfell vernietigde...
Ja, waren idd :P Ik sta nooit zo stil bij het feit dat Skyrim honderden jaren na Morrowind speelt..
Volgens mij waren ze trouwens niet zó mild op het vaste land hoor. Morrowind was politiek verdeelt tussen, hoofdzakelijk, Hlaalu, Redoran en Telvanni, en op het vaste land had je nog 2 van die Houses. Indoril en Dres.. En 1 van die twee was volgens mij juist het meest fanatiek pro Dunmer, en tevens de meest machtige van de 5. Welke ben ik ff vergeten tho :P
pi_107686903
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ja, waren idd :P Ik sta nooit zo stil bij het feit dat Skyrim honderden jaren na Morrowind speelt..
Volgens mij waren ze trouwens niet zó mild op het vaste land hoor. Morrowind was politiek verdeelt tussen, hoofdzakelijk, Hlaalu, Redoran en Telvanni, en op het vaste land had je nog 2 van die Houses. Indoril en Dres.. En 1 van die twee was volgens mij juist het meest fanatiek pro Dunmer, en tevens de meest machtige van de 5. Welke ben ik ff vergeten tho :P
Indoril lijkt me dan, aangezien het Nerevar Indoril was die hoofd was van House Indoril.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
  maandag 6 februari 2012 @ 19:56:40 #78
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107686952
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Kakpizza het volgende:
Ik wil meer donkere nachten in skyrim...
zoals dit http://cloud.steampowered(...)51D12418E3757272405/ :D
Ik zit nu in een periode waarin die rode maan 's Nachts echt vet helder en groot zichtbaar is, met ook allemaal gekleurde nevels etc.. Heeft te maken met het feit dat de datum Evening Star is volgens mij.
pi_107687028
Over bestek, ik heb een lepel van de fan van de chef van Uncommon Taste gehad. Toen ik een paar dagen later terug kwam lag hij samen met een bandit dood op de grond.
  maandag 6 februari 2012 @ 19:58:35 #80
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107687064
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Indoril lijkt me dan, aangezien het Nerevar Indoril was die hoofd was van House Indoril.
Ik dénk ook Indoril, aangezien zij ook diegenen waren die Vivec's guards leverde.. Die Oridinators, met die toffe armor, jwz :P
Tevens de enige leden van house Indoril die voorkwamen in Morrowind volgens mij.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2012 @ 20:00:51 #81
Rawr
pi_107687194
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Indoril, dat waren de ergsten :D
  Moderator / Redactie FP maandag 6 februari 2012 @ 20:01:44 #82
Rawr
pi_107687233
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:58 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik dénk ook Indoril, aangezien zij ook diegenen waren die Vivec's guards leverde.. Die Oridinators, met die toffe armor, jwz :P
Tevens de enige leden van house Indoril die voorkwamen in Morrowind volgens mij.
"We're watching you, scum" _O_
  maandag 6 februari 2012 @ 20:04:53 #83
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107687408
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

"We're watching you, scum" _O_
Je maakt mij niet wijs dat ze op Mainland-Morrrowind milder waren als op Vvardenfell met die gasten aan de macht :P
  maandag 6 februari 2012 @ 20:06:07 #84
282544 Kakpizza
haha ja doei
pi_107687471
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:56 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik zit nu in een periode waarin die rode maan 's Nachts echt vet helder en groot zichtbaar is, met ook allemaal gekleurde nevels etc.. Heeft te maken met het feit dat de datum Evening Star is volgens mij.
Ik kan niet met mods werken vanwege PS3 ;(
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
pi_107687559
Ik heb vdg mn tweede draak gezien maar hij vliegt hele tijd rondjes en op gegeven moment vliegt hij gewoon weg. Maar ik wil met hem vechten...Iemand een oplossing?
  maandag 6 februari 2012 @ 20:10:35 #86
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107687727
quote:
13s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:06 schreef Kakpizza het volgende:

[..]

Ik kan niet met mods werken vanwege PS3 ;(
Ik draai ook nog geen mods ;) Het is volgens mij gewoon letterlijk de ingame datum die de stand van de sterren/planeten etc regelt...
  maandag 6 februari 2012 @ 20:12:12 #87
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107687822
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Ik draai ook nog geen mods ;) Het is volgens mij gewoon letterlijk de ingame datum die de stand van de sterren/planeten etc regelt...

Bij mij ziet de lucht er nu ongeveer zo uit, maar dan met die rode maan heel dichtbij (groot dus) en nevels met een wat meer groen/gele tint..
Rond Evening Star 13th ofzo
pi_107687865
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef Morgen- het volgende:
Ik heb vdg mn tweede draak gezien maar hij vliegt hele tijd rondjes en op gegeven moment vliegt hij gewoon weg. Maar ik wil met hem vechten...Iemand een oplossing?
Gewoon wat vuurwerk maken met shouts en magic
  maandag 6 februari 2012 @ 20:16:22 #89
97079 Jeff89
Conquer All
pi_107688059
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Of pijlen in z'n richting schieten.. En/of de mainquest snel doorspelen.. Zie spoiler, of wacht af :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107688252
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Of pijlen in z'n richting schieten.. En/of de mainquest snel doorspelen.. Zie spoiler, of wacht af :P
SPOILER
Dank allebei :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')