Klopt. dat was mijn lijst.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:26 schreef Barbewire het volgende:
Het is ook al eens geprobeerd, en toen was het een enorme chaos en was het antwoord uiteindelijk hetzelfde als Desunoto nu geeft.
Ongeveer 70 uur gepasseerd en ben bijna level 50, bezig met MQ/DB. Moet nog steeds trouwen, maar het vrijgezelle leven is zo veel beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:05 schreef DeeCruise het volgende:
Lijst is inderdaad vrij nutteloos. Niet alleen is het al eerder geprobeerd en faalde het ongelofelijk hard, maar je hebt er ook nog eens net niks aan. Zo bouw ik gemiddeld om de 2 a 3 weken een nieuw character, en dan hebt ik het nog niet eens over users als Drizzt...
De "harde kern" verschilt hier ook gigantisch afhankelijk van welke defenitie je aanhoudt, dus nee, ik zie er niet echt veel nut in..
Heb ik gelijk of heb ik gelijk?quote:
Uiteraard, maar ik postte dan ook zeer regelmatig dat ik weer een nieuw char hadquote:
Ik ben al wel bij de greybeards geweest maar nog niet verderquote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef wise het volgende:
[..]zit net op 80 uur en heb pas 45% van het spel gedaan
Mainquest ook maar 2 a 3 missies van gedaan
Ik, maar pas over een tijdje. Ik hoop dat er een goede house-mod wordt gemaakt, die je eerst nog moet vrijspelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen komt dan eindelijk de creation kit
Wie gaat er zelf mee aan de slag?
En een verrassingquote:Op maandag 6 februari 2012 17:01 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen komt dan eindelijk de creation kit
Wie gaat er zelf mee aan de slag?
Khajits hebben ook gezonde vooroordelen jegens Nords en andere rassen hoor.. Uiteraard hebben ze wel hun redenen om ze niet te vertrouwen, maar om nu te zeggen dat ze zich zelf helemaal niet schuldig maken aan zulks is overdrevenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:12 schreef Nezhi het volgende:
Het valt mij overigens wel op dat bijna elk ras in Skyrim ultra-racistisch is, behalve de rassen die altijd als slaaf worden behandeld (khajit en argonian), en de imperials die iedereen in een rijk willen hebben. Ulfric is zowat gelijk aan de Thalmor, alleen dan met Nords ipv Altmer.
quote:The Khajiiti Language: Ta'agra
Known translated words from Ta'agra:
• "Jo" means "wizard".
• "Dar" means "thief". This appellation is not meant to imply a criminal, but rather, one who is clever, or else, particularly gifted with their hands.
• "Do" means "warrior". This title is rarely used by modern Khajiit, save it be for the Mane's personal guards, and masters of Goutfang, Whispering Claw, and Rawlith Khaj.
• "M" or "Ma" means "child" or "apprentice". Khajiit also use the word to imply one who is a virgin.
• "J," Ji," or "Ja" means "a bachelor" or "young adult". In the common vernacular, it means one who is young and lacks experience.
• "S" means "adult" or "an adult".
• "Ra" and "Ri" are used to imply great status, "Ri" being the highest honorific among the Khajiit, used by leaders of cities or tribes.
• "Dro" means "grandfather" and is meant as a sign of respect.
• "Khaj" means "desert".
• "-iit" is used to state where one lives, and is also used to define one's job.
• "Va" means "to be".
• "Rabi" is used to define ownership, as well as being the title for a style of shirt commonly worn by Suthay-raht.
• "Thjizzrini" means "foolish concepts," the closest translation of "rules" possible in Ta'agra.
• "Ri'sallidad" means "martyrs", but is used only in the case of those martyrs deserving special honor.
• "Vaba" means "it is".
• "Ja-Kha'jay" the "Lunar Lattice", occassionally translated as the "Moonstrings" by foreigners.[9]
• "Renrij" translates, varyingly to "scum", "mercenary" or "landless".
• "Krin" means "grin", "laugh", or "smile".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |