Het gekke is dat het op mijn eigen computer allemaal gaat zoals gewoonlijk, dus ik start in age 1 en heb geen last van de catapult triremes. Op de PC van mijn vriendin lukte het dus telkens nietquote:Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik heb ook iets raars gezien: er stonden elite catapults bij de town centers. Dat heb ik nog nooit eerder gezien. Dat van de catapult triremes zal wel een bug zijn. Er is nog een legendary die heel raar doet. Volgens mij Paphos, die begint op een gegeven moment alleen maar elite ballistas te trainen, en aan te vallen. Dan is hij niet meer te verslaan. Mail anders naar community@ageofempiresonline.com.
Ik heb het nu al 5 keer ofzo gedaan, en dat nooit meegemaakt. Wel iedere keer catapults, maar hij lukt toch weer aardig snel (20 minuten). Hij is wel echt moeilijker geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het gekke is dat het op mijn eigen computer allemaal gaat zoals gewoonlijk, dus ik start in age 1 en heb geen last van de catapult triremes. Op de PC van mijn vriendin lukte het dus telkens nietop het AOE forum wist ook niemand wat er aan de hand was.
Probeer Paphos eens, ik heb het al 10 keer ofzo met een kameraad geprobeerd, maar die is echt onmenselijk. Het lukt echt voor geen meter. Op een gegeven moment komen ze met Peltast Champion elites, en die slopen zelfs mijn 5 forten en 6 pallintonons. Ik kan die echt niet stoppen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:55 schreef GlenSpey het volgende:
LekkerMijn record staat nu op 22 minuten voor de Pirates (fireship-tactiek). Wil morgen even de andere legendaries gaan proberen.
Bij mijn vriendin mislukt het nog altijd omdat ik daar gewoon weer in age 2 begin en dus last heb van de triremes, maar hier bij mij thuis is er niets aan de hand. Dus ik blijf de potjes maar gewoon thuis doen
Laat het mij ook eens zien danquote:Op maandag 14 mei 2012 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Net dus maar even een Soloi in co-op gedaan. Ik deed ballista's en muren. Dat doe ik dus ook niet snel meerik ben echt een ramp als het om microën gaat en na een stuk of 30 ballista's waren mijn resources dus gewoon op
![]()
En die andere speler maar zeuren en zeiken over dat het allemaal te traag ging. Nee, ik zal nooit een held worden in RTS-gaming geloof ik
Tis wel gelukt gelukkig
Nope, maar komt er aan!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:18 schreef GlenSpey het volgende:
Soloi ook niet?Ik ga daar nu redelijk makkelijk doorheen mits ik een tegenspeler heb die het ook al een paar keer gedaan heeft. Heb je een filmpje van een van je attempts?
Ik ben benieuwdquote:
Ik ben benieuwd hoe ze in Age 4 zijn, hopelijk nog steeds net zo krachtig!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:51 schreef trancelate het volgende:
wat draganta zegt klinkt heel bekend :p als Egyptenaren maak je gewoon een handjevol olifanten en je loopt echt serieus door elke quest heen, enige nadeel d'r aan is dat je behalve je olifanten gewoonweg niets heb dat ook maar iets kan, zeker in legendary quests je camel riders/chariots etc liggen standaard in 1 hooguit 2 hits. zelfde geld voor elephant archers.
Nice, snel levelen dan maar! Ik zit pas op level 11 met Egyptequote:Op woensdag 23 mei 2012 08:52 schreef trancelate het volgende:
in age 4 loop je helemaal met master + champion upgrade op je olifanten overal overheen, elephant archers daarentegen hebben wel meer damage, maar gaan ook een heel stuk sneller dood. ik mixte meestal 20-25 olifanten met handjevol axeman en dan is er echt niets wat je stopt, elke stad word in een paar tellen een vlakte.
zorg dat je op de spawnpoints staat (en ook blijft staan) vanaf wave 9 ongeveer en je doet het met je ogen dichtquote:Op woensdag 18 april 2012 22:13 schreef Draganta het volgende:
Iemand ooit Elite meet in crete gehaald? Wij gaan op wave 31 steeds kapot. Komen ze met welgeteld 60 ballistas, daar kunnen we absoluut niks tegen doen....
Probeer eens de Games of Windows Live client te starten, en daar in te loggen. Vervolgens probeer je AoE nog eens. GFWL client is echt een *** systeem...quote:Op zondag 10 juni 2012 12:44 schreef STING het volgende:
Sinds gisteren crasht het spel bij mij tijdens het opstart scherm.
De enige verandering die heeft plaatsgevonden is dat ik de patch van Google Chrome 19 heb geinstalleerd.
Heb al alle mogelijke zaken opnieuw geinstalleerd, zoals het spel zelf, Games for Windows Client, Windows Live Essentials, maar het helpt allemaal niets.
Opstarten als Administrator maakt ook niets uit.
Iemand enig idee?
de servers zijn op dit moment offline wegens het updaten van de summerpatch probeer het zaterdag nog eens zou ik zeggen dan zouden de servers weer online gaan. lukt het dan nog niet dan kan je misschien contact opnemen met support. of misschien vind je de oplossing hier ---> http://ageofempiresonline.com/en/support_technicalquote:Op zondag 10 juni 2012 12:44 schreef STING het volgende:
Sinds gisteren crasht het spel bij mij tijdens het opstart scherm.
De enige verandering die heeft plaatsgevonden is dat ik de patch van Google Chrome 19 heb geinstalleerd.
Heb al alle mogelijke zaken opnieuw geinstalleerd, zoals het spel zelf, Games for Windows Client, Windows Live Essentials, maar het helpt allemaal niets.
Opstarten als Administrator maakt ook niets uit.
Iemand enig idee?
SPOILER: Summer patch notesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook benieuwd, ik heb het spel nu verwijderd (heb een SSD, dus weinig ruimte voor veel games), als het positief wordt ontvangen, ga ik direct weer installeren!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:56 schreef paralizer het volgende:
ik zit ook bij Carthage![]()
We will be taking the servers off line tomorrow, June 21st, in order to apply a hotfix to start addressing some of the issues reported from the Summer Update. We expect our downtime to be from 5:00 am PDT / 12:00 PM UTC to 1:00 PM PDT / 8:00 PM UTC.
ben benieuwd.....
Ik was even gestopt, en heb het nu weer opgepakt. Het is echt een game om lekker casual te spelen. Ik speelde eerst ook samen met mn vriendin, maar die heeft geen tijd meer, dus nu met iemand anders. Met zn tweeen heb je er meer aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik speel het af en toe met twee vrienden, zijn pas rond de level 26.
Leuk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Patapon het volgende:
ik speel nog steeds samen met inmiddels mijn man. Ik heb Grieken in level 40 met al veel legendary items en Egypts ergens halverwege level 26 ofzo.
Manlief heeft alle volken op level 40
En de "Fertile Crescent booster pack", whatever that may be.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:05 schreef Draganta het volgende:
PS. Babylonie als pro civ aangekondigd: http://aoevillage.com
We hebben het hier best vaak als LAN gespeeld, in de komende tijd maar weer eens doen, nu het nog kan. Vind/vond het een leuk (en mooier uitziend) alternatief voor AOE 2.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef GlenSpey het volgende:
Even een huge bump. Per 1 juli zullen de AOEO servers voorgoed hun poorten sluiten. Ik ga het spel voor die tijd nog een keertje oppakken denk ik, just for the sake of it. Blijft een spel wat redelijk uniek is in z'n soort, zonde dat het nooit echt populair is geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |