Probeer even de tutorial, daar worden dat soort dingen ook in behandeld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef Parafernalia het volgende:
Eindelijk werkt het...maar hoe kan ik vrienden toevoegen? Het is echt een onhandig spel zeg...
Sjees! Mij lukt het nog steeds niet om 200 pop in 15 min voor elkaar te krijgen...quote:Op dinsdag 17 april 2012 01:13 schreef GlenSpey het volgende:
Net de challenge: Size Matters afgerond na een stuk of 6 keer overnieuw te hebben gestartwat een grafquest is dat. Maar tis wel eindelijk gelukt nu, ook al kost het me een uurtje of 2 van mijn nachtrust
Het gebruikelijke. Een paar kisten en wat xpquote:Op woensdag 18 april 2012 09:22 schreef Patapon het volgende:
[..]
Sjees! Mij lukt het nog steeds niet om 200 pop in 15 min voor elkaar te krijgen...
Krijg je nog iets bijzonders voor de moeite?
Het is niet het spel, maar de Games for WIndows Live client die alles zo lastig maakt. Je moet links boven (onder je stadsnaam) op het poppetje met een plusje klikken. Vrienden die je hier toevoegd komen ook op je Xbox live account.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:43 schreef Parafernalia het volgende:
Eindelijk werkt het...maar hoe kan ik vrienden toevoegen? Het is echt een onhandig spel zeg...
Cyprus quests worden vermakelijk. Helaas wordt de ai niet beter, maar beginnen ze gewoon in een hoger age. Toch heb ik me daar veel vermaakt. Welk server zit je? Marathon is de PvP hemel, van de top 100 in de leaderboards zijn er 90 van Marathonquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Ha nog meer gekken die dit spelen!
Met de steamdeal alle civs + de 2 boosters gekochtvoor 14e
Heb nu een lvl 19 griekse, en nog ~lvl 5 a 10 Celt en Egypt
Tis erg vermakelijk maar de AI is .... behoorlijk dom. Meeste quests is simpel maar gewoon best tijdrovend. Al heb ik me nooit in het pvp stuk van RTSen verdiept, het kan vast sneller en beter
Als je wilt kunnen we straks of morgen een proberen. Er is eentje die ik solo (100%, niet zoals bij Cretequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
Net de eerste Cyprus quest 'Defend of Arsinoe' gedaan. Volgens mij is het een soort prequel op de legendary quests, want nu kan ik de Pirates en de Siamat quests doen. Arsinoe was een leuke uitdaging met die eindeloze stroom cavalry, maar ik ben er niet kapot aan gegaan. Hoe moeilijk zijn die legendary quests nou eigelijk?
4 sarris die een heel fort neerhalen? Misschien moet ik een solo-poging dan nog maar even uitstellen. Hoewel ik zelf ook aardig wat epic gear aan het verzamelen ben. Ben inmiddels lvl 33 met mijn Griekenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:23 schreef Draganta het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we straks of morgen een proberen. Er is eentje die ik solo (100%, niet zoals bij Crete). Ik weet nog de eerste keer, kwamen ze met 4 sarrisophoroi, hadden ze m'n fort gesloopt XD Misschien geeft je dat een idee
Ze zijn full epic gegeared, en allemaal elite, en ze komen constant.
Arsinoe is btw 1 van mijn favoriete quests, dat is inderdaad de prequel voor cyprus. Je moet nu de 12 kingdomsn van Cyprus veroveren, dan krijg je de legendaries. Meesten zijn pittig, omdat ze gemaakt zijn voor coop, maar de eerste paar lukken zo wel. Ik heb btw net Arsinoe solo gespeeld, en opgenomen, binnen 30 minuten precies gehaaldZometeen maar eens uploaden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |