Deadlinesquote:Op maandag 6 februari 2012 09:59 schreef HighLander het volgende:
A wel da's flauw heZitten we nog steeds met dezelfde opgescheept
Onderschat Zanger Rinus niet! Zet hem in hem ergens in het nacht programma weg, feest gegarandeerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat de kaartverkoop niet meer reflecteerd of men de line-up wel of niet waardeerd, ook lastig voor lowlands lijkt me. Ze zouden nu al uitverkopen als ze zanger rinus uitnodigden.
behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Zanger Rinus op Dance Valley 2010quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Onderschat Zanger Rinus niet! Zet hem in hem ergens in het nacht programma weg, feest gegarandeerd!
Rinus Zingt !quote:Op maandag 6 februari 2012 10:25 schreef PiRANiA het volgende:
Rinus op de zondagochtend.
Meezingen.
vast beter dan die vreselijke tijl!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:25 schreef PiRANiA het volgende:
Rinus op de zondagochtend.
Meezingen.
Die ging toch stoppon?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast beter dan die vreselijke tijl!
Wat dat betreft zou het goed zijn als het een keer een flink weekend gaat regenen. Dan zal de kaartverkoop het jaar erna toch stukken minder zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat de kaartverkoop niet meer reflecteerd of men de line-up wel of niet waardeerd, ook lastig voor lowlands lijkt me. Ze zouden nu al uitverkopen als ze zanger rinus uitnodigden.
behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
geloof het ook jaquote:
Wat moet je daarvan voorstellen? En wie zijn de "Lowlands Allstars"?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met 10 jaar had je de Lowlands Allstars, dat was ook gewoon een soort Lowlands zingt.
Nu 20e keer, dus het kan altijd nog.
Maakt me niks uit, nieuwe namen zullen er niet opstaan, en info is al jaren hetzelfdequote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoelaat zal de website online gaan? Vanmiddag, vanavond? Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |