Waar gaat die pluim naartoequote:
Zondagquote:Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Drassss het volgende:
Laat ie maar komen dan ga ik er ook heen
Napster en blij zijn als je een cdtje had kunnen branden in een dag tijdquote:Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef JDude het volgende:
Wel handig, al die livestreams tegenwoordig. Ten tijde van de laatste tocht schakelden we nog in op de Staatschtelevisie, omdat het internet nét snel genoeg was om in een uur 1 MP3'tje binnen te hengelen.
Oostenwind dus het blijft koud.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zien de vooruitzichten eruit voor komende week. Rijnmond zegt zaterdag dooi. Kan toch niet?
Actuele stand winter 2011/2012: 46.6 (t/m 5 FEBRUARI)quote:Op maandag 6 februari 2012 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is eigenlijk het hellman getal van de huidige winter?
KNMI gaat uit van temperaturen <0 in ieder geval tot zondag, daarna 2/3 "kans" op voortzetting.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Maver24 het volgende:
Hoe zien de vooruitzichten eruit voor komende week. Rijnmond zegt zaterdag dooi. Kan toch niet?
Ziet er nog steeds heel goed uit.quote:
Vanaf maandag kans op dooi...quote:
De control run geeft pas vanaf woensdag dooi.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vanaf maandag kans op dooi...
Maar dat schuift vast nog wel op
Ja Yvonne, het wordt de hele week nog geen zomer!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:00 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niks van pluimenZeg nou es in Jip en Janneke: 'Ja Yvonne, het wordt de hele week nog stervenskoud, geen wind veel zon en kans op sneeuw, in de avond als je moet werken moet maar een aangepaste route doen'
Of zoiets
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:00 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niks van pluimenZeg nou es in Jip en Janneke: 'Ja Yvonne, het wordt de hele week nog stervenskoud, geen wind veel zon en kans op sneeuw, in de avond als je moet werken moet maar een aangepaste route doen'
Of zoiets
Wat is er mis mee?quote:
Nee, zeker weten niet zondag.quote:
Ieder groen lijntje geeft een run van het model weer, allemaal met iets andere begincondities. Dit doen ze om de onzekerheid van de hoofdrun (de operationele run of de rode lijn in de pluim) te bepalen. Als de lijnen ver uit elkaar liggen is de voorspelling onzeker, liggen ze dicht bij elkaar dan juist niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:00 schreef yvonne het volgende:
Of zoiets
Poll: Hellmanngetalquote:Op maandag 6 februari 2012 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat is eigenlijk het hellman getal van de huidige winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |