Bij Sneek komen de eerste rijders in het donker aan...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef Honeymooner het volgende:
Hm echt? Ik heb een adresje aan de route in Sneek namelijk.. Naja zie het wel, was in 97 nog te jong, kan me er weinig van herinneren..
Diegene die door het ijs zakte bij Balk woog maar 100 kilo, las ik.. Als dat ding door het ijs zakt en je ziet hoe een klein apparaat dat is, dan ben je snel overtuigd dat een peloton Friezen met sneeuwschuivers plus een pallet Beerenburg sneller zal gaan..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Mercer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen lichtgewicht veegmachines op de markt zijn?
Heb niet de kaart van Friesland in mijn hoofd zitten, maar hoe kom je dan in Sloten? Een tienstedentocht lijkt me geen optie toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hmm, je hebt een punt. Kunnen ze er niet ff omheen klunen dan, deels op de fiets? Maken we er een soort van Elfsteden-triathlon van...
Kijk en dat zie je nu niet vaak hequote:
Van wat ik begrepen heb is het stuk van Woudsend naar Sloten wel goed, maar zitten de problemen aan de zuidkant, tussen Sloten en Balk, en het stuk na Balk over de Luts door Gaasterland.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb niet de kaart van Friesland in mijn hoofd zitten, maar hoe kom je dan in Sloten? Een tienstedentocht lijkt me geen optie toch?
-9.6 hier inmiddels, dan wel onder de bewolkingquote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef michiel_merk het volgende:
hmm er komt een buientreintje opgang boven nw friesland dus ook bewolking
das niet zo goed
kaartjequote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heb niet de kaart van Friesland in mijn hoofd zitten, maar hoe kom je dan in Sloten? Een tienstedentocht lijkt me geen optie toch?
Ik kreeg al een dmquote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heel leuk, dat is de route die je per fiets af moet leggen
Dat zouden wij FOK!kers eens moeten doenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Heel leuk, dat is de route die je per fiets af moet leggen
Geen probleem, maar wel pas over 6 maandenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zouden wij FOK!kers eens moeten doen
Ja ergens in de zomer of zoquote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleem, maar wel pas over 6 maanden
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:53:18#Elfstedentocht 2012: Zaterdag, of niet. Dooi steeds waarschijnlijker vanaf zondag. reageer retweet
Damn.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef bbfakir het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:53:18#Elfstedentocht 2012: Zaterdag, of niet. Dooi steeds waarschijnlijker vanaf zondag. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |