quote:Op maandag 6 februari 2012 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had het over het ijs hier in de vijver joh!![]()
Dat ligt eraan of ie jeuk heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef pleeborstel het volgende:
Moet ik nu nog naar buiten om mijn voorruit te bedekken of hoef ik deze weer niet te krabben morgenochtend?
bvd
Gewoon even bedekken met iets. 70% luchtvochtigheid kan vervelend zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef pleeborstel het volgende:
Moet ik nu nog naar buiten om mijn voorruit te bedekken of hoef ik deze weer niet te krabben morgenochtend?
bvd
Top, ik zie mezelf ook staanquote:
Waar kan ik de kaart vinden?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef aloa het volgende:
ECMWF laat voor zondag ook dooi zien. Zal dus zaterdag of zondag moeten.
Ik wacht de pluim nog wel even afquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef aloa het volgende:
Laten we duimen voor een omslag en dat het nog een week mag vriezenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:39 schreef aloa het volgende:
Ik heb deze koudegolf werkelijk nog geen één keer moeten krabben. Grote kans dat jij dat morgenvroeg ook niet hoeft te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:35 schreef pleeborstel het volgende:
bvd
-11,7 in Arnhem Noordquote:
Vette beelden!quote:
Ga jij even het Slotermeer op met 4 cm ijs?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef Cootz het volgende:
[..]
Vette beelden!inderdaad
Als half Friesland morgen nu even het hele Slotermeer leegveegt dan moet het goedkomen. Een klein 5 meter breed baantje maakt op zo'n groot meer helaas niks uit voor de ijsgroei namelijk.
Hmm, je hebt een punt. Kunnen ze er niet ff omheen klunen dan, deels op de fiets? Maken we er een soort van Elfsteden-triathlon van...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:09 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ga jij even het Slotermeer op met 4 cm ijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |