Niet echt probeer American Football te snappen, maar kwam uit op een lang optreden van Madonna en nog meer artiestenquote:
Ik weet het niet.quote:
Whehehe. Ach. Gewoon kijken en bier drinken.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt probeer American Football te snappen, maar kwam uit op een lang optreden van Madonna en nog meer artiestenEn dan is de sport zelf ook nog kut.
Deels gelukt. Al is mijn humeur er na Ajax nog steeds niet helemaal naarquote:Op maandag 6 februari 2012 02:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Rond dit tijdstip komt er weinig sappigs uit.
[..]
Whehehe. Ach. Gewoon kijken en bier drinken.
Naar zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Guitarist succes gewenst op je werk zonder slaap. Ik ga het wel een poging geven.
[..]
Deels gelukt. Al is mijn humeur er na Ajax nog steeds niet helemaal naar
Thanksquote:Op maandag 6 februari 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Guitarist succes gewenst op je werk zonder slaap. Ik ga het wel een poging geven.
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2012 07:13 schreef Ajacied422 het volgende:
1.![]()
Fok is je hulp in ajax barre tijden
Zal vast niks te maken hebben met dat clubje van je.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Een goedemorgen is het zeker.
Gewoon al 2 weken een goed humeur.
Jaloerse joden, situation is only getting better and betterquote:Op maandag 6 februari 2012 11:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zal vast niks te maken hebben met dat clubje van je.
Mwah jaloers... Gun het Feyenoord iig meer dan een PSV ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jaloerse joden, situation is only getting better and better
Je kunt je haat beter richten op concurrentie. Kampioen worden zit er natuurlijk niet meer in.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah jaloers... Gun het Feyenoord iig meer dan een PSV ofzo
Ik doe niet aan 'haat'. De positie van Frank staat niet ter discussie. Wat moet hij dan met zoveel geblesseerden en een zeer beperkte selectie? Enige wat hij wel moet doen, is Bulykin meer laten spelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt je haat beter richten op concurrentie. Kampioen worden zit er natuurlijk niet meer in.
Sterker nog: als deze lijn zich doorzet moet je je nog zorgen gaan maken om Europees voetbal ook....
Hoe is het met de positie van Frenk? Neem aan dat die behoorlijk ter discussie staat momenteel?
Kom op zeg, er stonden toch nog genoeg spelers waar van je meer mag en moet verwachten? Ik noem een Eriksen , Anita, Janssen, Enoh, De Jong, Suljemani, Ebecilio etcquote:Op maandag 6 februari 2012 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'haat'. De positie van Frank staat niet ter discussie. Wat moet hij dan met zoveel geblesseerden en een zeer beperkte selectie? Enige wat hij wel moet doen, is Bulykin meer laten spelen.
Sulejmani viel in en was niet eens fit.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom op zeg, er stonden toch nog genoeg spelers waar van je meer mag en moet verwachten? Ik noem een Eriksen , Anita, Janssen, Enoh, De Jong, Suljemani, Ebecilio etc
Wij spelen al jaren met een veredeld jeugdelftal.
Ze misten een paar spelers waaronder bankzitters, maar Schut, Demouge, Gerdnt, Sneijder en Asare etc zijn toch echt basiskrachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:42 schreef Stokstaart het volgende:
Las trouwens ergens dat Utrecht ook met een veredeld B-elftal speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |