Nee, redelijk ongelukkig. Morgen onthouden van het Ov.quote:
Ik heb geen oorlelquote:Op maandag 6 februari 2012 02:17 schreef Pallas-Athene het volgende:
Terechte klacht.
Welke klacht trouwens?
Ik speel al boksen, genoeg kans dat er iets met je oor gebeurtquote:Op maandag 6 februari 2012 02:21 schreef Sinosappel het volgende:
Zit maar 1 oplossing op: Ga rugby spelen en krijg een bloemkooloor
Meer incasseren dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik speel al boksen, genoeg kans dat er iets met je oor gebeurt
nee grquote:
Dit wel een beetje inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 02:15 schreef Aneurysma het volgende:
En dat was je al die tijd niet opgevallen? Vreemd leven moet jij hebben.
Dan zal ik je een oor aannaaienquote:Op maandag 6 februari 2012 03:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk geen oor naar
Wat jij zegt gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uitquote:Op maandag 6 februari 2012 03:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan zal ik je een oor aannaaien
Een oorvijg kun je krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat jij zegt gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uit
Die gast bakt niets in UFC. Hij heeft 3 wedstrijden gevochten ofzo. Kreeg een paar trappen op zn poten en liep hinkend de ring uit..quote:
Idd. Cro cop all the wayquote:Op maandag 6 februari 2012 07:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gast bakt niets in UFC. Hij heeft 3 wedstrijden gevochten ofzo. Kreeg een paar trappen op zn poten en liep hinkend de ring uit..
Maar hij was wel een bodyguard in de wereld van de pr0n, lekkere bitches overal en zeker niet preutsquote:Op maandag 6 februari 2012 07:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die gast bakt niets in UFC. Hij heeft 3 wedstrijden gevochten ofzo. Kreeg een paar trappen op zn poten en liep hinkend de ring uit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |