Voor deze keer wordt het je vergevenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef JK1982 het volgende:
Nul kinderen hiero..
@Jaleesa: sorry, moet totaal de andere kant op. Anders had je met alle plezier mee mogen rijden..
Misschien krijg ik Rucky zo ver dat hij in de kofferbak gaat liggen naar de bowling... Kun jij voorin zittenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor deze keer wordt het je vergeven
Alleen deze keer? Ai...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor deze keer wordt het je vergeven
niet teveel alcohol drinken op de meet, en je kunt 't prima combineren~!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
Crap..
Ik zit net naar de datum van de bowlingmeet te kijken en naar de datum van een motordingetje waar ik naartoe wil, en dat motorgebeuren is gewoon de dag ná de bowlingmeet..
of je huurt een hotelkamer met jalees samen, en dropt haar onderweg naar zeeland in r'damquote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
Crap..
Ik zit net naar de datum van de bowlingmeet te kijken en naar de datum van een motordingetje in Zeeland waar ik naartoe wil, en dat motorgebeuren is gewoon de dag ná de bowlingmeet..
Misschien moet ik Ireth ook maar lief aankijken, kan ik de dag erna meteen door..
nouja, in dat geval houdt het in: vrijdag van dronten naar utrecht, 's avonds weer terug en dan de volgende dag van dronten, langs utrecht, weer naar goes.. Geen wonder dat ik makkelijk aan die 50k per jaar kom..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet teveel alcohol drinken op de meet, en je kunt 't prima combineren~!
* JK1982 houdt maar even wijselijk z'n mond..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
of je huurt een hotelkamer met jalees samen, en dropt haar onderweg naar zeeland in r'dam
is dat alles?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik makkelijk aan die 50k per jaar kom..
haal je maar niets in je hoofd, ze neemt zoonlief mee als 't goed is? Jalees?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 houdt maar even wijselijk z'n mond..
Hoewel een hotelletje an sich nog niet eens zo'n gek idee is
die strompelt nu naar bed toe volgens mij..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
haal je maar niets in je hoofd, ze neemt zoonlief mee als 't goed is? Jalees?
das ook echt jouw oplossing voor alles he?quote:
in dat geval:quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
in een corsa diesel uit 98 hè, dat telt dus dubbel!
Oh ja, ik was ondertussen naar een andere auto aan het kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
in dat geval:![]()
record staat op 13 maanden een leaseauto oprijden....
Kijken, kijken, maar niet kopen....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was ondertussen naar een andere auto aan het kijken.
De Corsa had ik eigenlijk als tijdelijk wagentje gekocht, maar ik rij er ondertussen alweer ruim een jaar mee..
Die blijft toevallig thuisquote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
haal je maar niets in je hoofd, ze neemt zoonlief mee als 't goed is? Jalees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |