En $haron ligt vast ook dwarsquote:
Waarom doet de originele drummer dan niet mee?quote:
Tommy is toch gitarist?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom doet de originele drummer dan niet mee?
Ja maar de drummer Bill doet niet mee omdat hij het niet eens met zijn contract wasquote:
Dus de zanger is een soort zombie, de gitarist heeft kanker en de drummer wil meer geld. Nou, dat wordt een mooie reünie.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar de drummer Bill doet niet mee omdat hij het niet eens met zijn contract was
En de bassist?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de zanger is een soort zombie, de gitarist heeft kanker en de drummer wil meer geld. Nou, dat wordt een mooie reünie.
Hahaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...is veganist. Dat rijmt dan tenminste nog.
Dat wist ik niet.quote:
Ik zie het probleem niet, ben tot nu toe geen slecht nummer van ze tegengekomenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef bartrid het volgende:
IK weet nooit wat ik nou lekker nummers van Karma to burn vind door die irritante titels
Deze bijvoorbeeld
die zie ik op Paaspop.quote:
Stiekem ambities om rapper te worden?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wil weer veel te graag dat dingen rijmen.
Ik heb wel interesse in Symphonies of Sickness, eerlijk gezegd ...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:02 schreef Gewas het volgende:
Deze cd's ben ik van plan te verkopen (zet het voor het gemak even hier neer)
Carcass - Symphonies of Sickness
Als iemand interesse heeft in een of meerdere van deze cd's hoor ik het wel.![]()
Die heb ik al verkocht aan Inkomen. Sorry. (kan het bericht niet meer wijzigen)quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in Symphonies of Sickness, eerlijk gezegd ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |