Lekkor als je net uit je werk komtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgenavond mijn eerste laag stuc op de wc aanbrengen
(moet in 2 x)
Jeuh
Kan je morgen dan mijn douche ook even kitten?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgenavond mijn eerste laag stuc op de wc aanbrengen
(moet in 2 x)
Jeuh
Uit mijn werk. Vanavond voor 2 dagen gekookt, moet te doen zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekkor als je net uit je werk komtof heb je vrij?
Als jij de oude kit weg haalt en het schoon maakt, kom ik 'm wel kitten hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan je morgen dan mijn douche ook even kitten?
Ik wil wel een foto van het eindresultaatquote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uit mijn werk. Vanavond voor 2 dagen gekookt, moet te doen zijn
Is maar een klein toiletje, alleen 1.20 m en hoger (daaronder komt iets anders) en de eerste laag hoeft nog niet netjes
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als jij de oude kit weg haalt en het schoon maakt, kom ik 'm wel kitten hoor![]()
En aan opruimen doe ik niet
Als het lukt en ik het niet vergeet, maak en post ik een fotootjequote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van het eindresultaat
Fok is zwaaaaaaaaaaaaar aan het kutten dus ligt niet aan jouw internetquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo een kklang verhaal tikken op mijn dumbphone ovyer hoe modewijzer werkt, loopt internet vast
dus google het maar!
Hehehehequote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]kan ik het net zo goed zelf doen
Gedaan en ik had dattquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo een kklang verhaal tikken op mijn dumbphone ovyer hoe modewijzer werkt, loopt internet vast
dus google het maar!
Maar bedankt voor de moeite!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee
ja, foon kent maar 1 type foutmelding, dus dat verschil zie ik niet
Ik dacht ook dat het aan mijn interwebs lag, maar toen ik Spees whatsappte bleek het niet aan ons te liggenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee
ja, foon kent maar 1 type foutmelding, dus dat verschil zie ik niet
Zo van, je hebt een 3, maar wel goed dat je meegedaan heb?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de moeite!
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van, je hebt een 3, maar wel goed dat je meegedaan heb?
Hij deed niksquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
Spees, hoe kom je er nou bij dat Fok dood is??
Ik d8 ff ik zit in het verkeerde topicquote:
Ja maar nu gingen ze aan elkaars haren trekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 ff ik zit in het verkeerde topicDat had je al eerder gepost toch?
ik zou zeggen, ga in het TLC panel!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hierna, confessions of an animal hoarder. Wie geeft zich op voor een special over nagellak?
Ik las op die nagellakfb dat ze een documentaire hadden gezien over iemand die een flesje nagellak per dag dronkquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hierna, confessions of an animal hoarder. Wie geeft zich op voor een special over nagellak?
Zit ik al jonguhquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zeggen, ga in het TLC panel!
Dronk? waarom?????quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las op die nagellakfb dat ze een documentaire hadden gezien over iemand die een flesje nagellak per dag dronk
Ohquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar nu gingen ze aan elkaars haren trekken
Ik heb het niet gezienquote:
Het was hier ook dood, zowel mobiel als via laptopquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
Spees, hoe kom je er nou bij dat Fok dood is??
Dan zit de nagellak echt in je bloed, einzzquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las op die nagellakfb dat ze een documentaire hadden gezien over iemand die een flesje nagellak per dag dronk
Wat heb je aanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig allang in bed op bb te wachten
ja die was het, wat een vage kutfilm...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Incantrix het volgende:
Kipske, die film waar je het het vorige topic over had heet Bin-Jip, aan je omschrijving te lezen.. Ooit eens gezien in het filmhuis
Met een lekkur winters vachtje?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een lillijken pyjama. Maar daaronder ben ik naakt!
njet!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Met een lekkur winters vachtje?
2 zelfsquote:
ik kan dat boven niet kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen tlc kijkenpelikanenkinvrouw
Issie in jouw vieze water gegaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan dat boven niet kijken
maar bb is uitgebadderd dus ik kan gaan slapen!!! Truste!
uhu slapen? pandapunten zeg ik je!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan dat boven niet kijken
maar bb is uitgebadderd dus ik kan gaan slapen!!! Truste!
Als eckte bazen.quote:
Secksay! Die van mij heeft vandaag ook roze aan. Geinspireerd op mijn roze teddysokken die hij ook aan heeftquote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
bb trekt nu een vel rozen muppet onderbroek aan
Bwhehequote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
Sexy.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ahhhh men, wat moet het daar meurenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aan het zuurstof met 80000 honden om je heen
ik hoef maar eens per maand te batsen voor die pandapuntenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
uhu slapen? pandapunten zeg ik je!
lijken wassen!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoef maar eens per maand te batsen voor die pandapunten
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben happy hardcore aan het luisteren
trusten!quote:
Ik heb nu 7 punten totaal, want mijn vent vergeet ze steeds mee te nemen of haalt voor 14,90 aan boodschappen waardoor hij er steeds geeneen krijgtquote:Op zondag 5 februari 2012 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over punten gesproken, Kip de muppet punten komen morgen naar je toe, hoeveel heb je er nog nodig?
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
Mijn pandapunten staan sinds mijn vakantie in de min.
Ik heb een volle kaart voor jequote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nu 7 punten totaal, want mijn vent vergeet ze steeds mee te nemen of haalt voor 14,90 aan boodschappen waardoor hij er steeds geeneen krijgt![]()
Ik wil er in ieder geval nog 5 hebben, dan kan ik Stadtler en Waldorf scoren![]()
Al een leuken vent/vrouw/wolf op het oog?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hopelijk ben ik over een paar maanden fulltime student-af. Verrekten pandapunten.
Ik moet er even denken nog 12 voor zus ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
spees ik heb van die puntdinges voor je
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb een volle kaart voor jeNaja 5 op 1 kaart en 1 op de andere.
Ik wilde er eigenlijk sowieso 1 halen. Maarquote:
Alle 6 opgesmeerd? Damn, dat duurt wel even voor het ingetrokken isquote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef BGTes het volgende:
Bodylotion ingesmeerd (heb 6 flessen, moet ze toch echt eens gebruiken, gezichtsroutine, aflevering Housewives af.. ik ga in bed liggen wachten tot ik in slaap val!
Trusten
Nope. Maar misschien scoor ik wel wat tofs op het wolvenshirtverzamelpunt aankomende donderdag.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Al een leuken vent/vrouw/wolf op het oog?
Hehehehe, ja, je doet veel boodschappen aan de punten te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk sowieso 1 halen. Maarhaat muppets en mij herinnert ie er alleen aan hoeveel ik de afgelopen tijd aan boodschappen heb betaald
Ja hoor, PM maarquote:Op zondag 5 februari 2012 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mocht iemand nog van z'n punten afwillen weet ik er nog wel een adresje voor
Kip mag ik jou pmmen over een reva vraagje? Wil je er niet mee lastigvallen maar vind je wel een handig aanspreekpunt
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef Incantrix het volgende:
Truste Skjoe!
PA, u is lief
Ik ga ook zo maar eens
Oeeeee, zijn daar ook darkrooms of glory holes?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Maar misschien scoor ik wel wat tofs op het wolvenshirtverzamelpunt aankomende donderdag.![]()
Inddquote:Op zondag 5 februari 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehehe, ja, je doet veel boodschappen aan de punten te zien
Meneer Heijn is vast al loaded alleen door jou
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
I goes sleepy now too.. Goodnight ladies
Uhm, de vrijwilligersruimte kan van binnen dicht.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oeeeee, zijn daar ook darkrooms of glory holes?
Slaap lekker en sterkte morgenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]sweet dreams love..
Ja! Ik ga nu ook! Echt waar!
Morgenochtend echo en daarna naar die rouwverwerkingsdame, wish me luck!
Luck!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]sweet dreams love..
Close enough!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, de vrijwilligersruimte kan van binnen dicht.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]sweet dreams love..
Super, ga ik doen zodra ik weer achter de pc zit. Op een of andere manier kan ik niet pmmen op de ipadquote:
Prima, ik reageer er morgen even op, ga zo lekker tukkenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Super, ga ik doen zodra ik weer achter de pc zit. Op een of andere manier kan ik niet pmmen op de ipad
Uh, mijn jassenhangding waar ik het af en toe over heb is vrijwillig?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vrijwilliger, ijs heb ik iets gemist?
Sterkte morgen.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]sweet dreams love..
Ik zag je nieuwe profielfoto op je FB, leuke foto zeg!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef Mss het volgende:
Ohja, muppets, daar wil ik er ook wel een paar van.
Ah, da's crap...quote:
Die vrouw is echt te gekquote:Hi Mandy
nothing wrong with your payment. This is the message I normally receive in this case:
Dear wonderwall uk ltd,
It usually takes about 4-6 days for you to receive the money (estimated: 09-02-2012-13-02-2012). We recommend that you wait until the money arrives before posting items. We'll email you when this eCheque payment has been deposited into your PayPal account.
I can send you before this date your order though, so you don't have to wait too long.
Thank you
Adina xx
heb je gegild?quote:Op maandag 6 februari 2012 07:46 schreef Mss het volgende:
OMG, ik had gedroomd dat ik uggs had gekocht![]()
.
Je had toch weer spruiten opquote:Op maandag 6 februari 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
en mogge!
Mijn darmen doen spastisch
on the other hand... poop out all the weight!!!
true, eigen schuld dikke bultquote:
Bahquote:Op maandag 6 februari 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, eigen schuld dikke bult
maar dan zit je dus op de wc, komt er een kat op bezoek... Kroel kroel, purrr purrr.... *garbllghhgh*
en bedankt voor den kotsplas!
Lekkerquote:Op maandag 6 februari 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, eigen schuld dikke bult
maar dan zit je dus op de wc, komt er een kat op bezoek... Kroel kroel, purrr purrr.... *garbllghhgh*
en bedankt voor den kotsplas!
Stoute wimquote:Op maandag 6 februari 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Cody was om kwart over 6 wakker
Gewoon tegen Wim zeggen dat ie weer moet gaan slapenquote:Op maandag 6 februari 2012 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
Cody was om kwart over 6 wakker
http://pandapunt.nl/quote:Op maandag 6 februari 2012 09:14 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Fijn teruggelezen
Wtf zijn pandapunten? Of panda-iets of.... ?
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begin jullie echt irritant te vinden met dat ge-Wim![]()
Hij is hartstikke blij. Hij heeft dus vanmorgen rond zitten spoken. En nu ligt hij te slapen
15.45quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hai!
Hoe laat moet je naar de Xenos?
Spannend!quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor de rest koop ik nog steeds niks![]()
Net alsof je omdat je een nobuy hebt geen chanel jade of clarins 230 voor de normale prijs zou kopen als ze 'opeens' in de winkel zouden staan
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja kom op, dan koop je alles wat ze hebben toch?
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Heet de hont van schagelnaar Wim? How kjoetttt
Sorry maar half bijgelezen. + Weer aan het werk + Ik zou hier overdag niet meer komen
Doeg
Zullen we het erop houden dat het fenomeen "no-buy" gewoon niet aan jou besteed is ?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
OK ik ben op een no buy maar een amerikaan kan maybe aan $5 OMGlakjes komen dus dan schendt ik die no buy even hurr. HTF's voor 5$![]()
![]()
![]()
Hallo!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
OK ik ben op een no buy maar een amerikaan kan maybe aan $5 OMGlakjes komen dus dan schendt ik die no buy even hurr. HTF's voor 5$![]()
![]()
![]()
Naja waarschijnlijk heeft dat mens nu al zoveel mensen die ze willen hebben dat ik al pech heb, dus waar maak ik me druk overquote:Op maandag 6 februari 2012 10:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Als jij je daarmee kan verantwoorden; prima toch
het is alleen geen no-buy
Wim. Ben het zeker ! lees het overal terugquote:Op maandag 6 februari 2012 10:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zullen we het erop houden dat het fenomeen "no-buy" gewoon niet aan jou besteed is ?
(is niet erg hoor, ik zou er ook in falen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heuj lin, zijn er maar 3 opdrachen voor saonm?
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wim. Ben het zeker ! lees het overal terug
WIM HOE SCHATTIGGGG HONTJENNNN WIMMEPIMMELPOEDELPUPS![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu kunnen jullie Cody nooit ontmoeten, want al dat geWim zou hem maar in de war brengen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Jeej!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:37 schreef megamandy het volgende:
A-England gefaald!En ik zei tegen
welke ik allemaal wilde en waar ik over twijfelde en toen zei hij dat ik ze dan toch gewoon allemaal moest kopen
Normaal is hij altijd van het sparen
Heb dus St. George, Dragon, Bridal Veil en Perceval besteld![]()
Oh en toen dacht ik, kom nog eens een poging wagen met paypal (die vorige was dus toch mislukt). Gaat alles goed, krijg een mail van paypal en direct daarna ook een mail van A-England met als onderwerp Payment errorDus ik meteen huilen en stampen endezo, grrrr!
Stond in die mail of ik zo snel mogelijk contact wilde opnemen, dus ik mailen en uitleggen wat bij paypal staat en meteen gevraagd wat er fout zou zijn. Die mail stuurde ik rond kwart voor 1 (naja in Engeland dan wel een uurtje eerder), krijg ik gewoon vijf minuten later meteen een mail terug van Adina
[..]
Die vrouw is echt te gekHeb wel gemaild dat ze de lakjes van mij niet eerder hoeft te sturen, dalijk gaat er alsnog iets mis met de betaling en dat zou ik vervelend vinden
![]()
Maar ik krijg dus ook A-England lakjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
Zul je altijd zien ja, spoken op het moment dat jij nog wil slapen en slapen wanneer jij inmiddels wakker bentquote:Op maandag 6 februari 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begin jullie echt irritant te vinden met dat ge-Wim![]()
Hij is hartstikke blij. Hij heeft dus vanmorgen rond zitten spoken. En nu ligt hij te slapen
Ikquote:
why?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef megamandy het volgende:
Verdorie ik had nog een uur langer in bed kunnen blijven liggen![]()
Nouwja nu heb ik dalijk wel alle tijd om te kijken of mijn auto wel wil rijden
Ik hoef pas een uur later te beginnen op het werk dan ik in mijn hoofd hadquote:
Ik dacht 4 opdrachten, naja ik stel me wel vrijwillig voor de 2e opdrachtquote:Op maandag 6 februari 2012 10:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zoeken jullie met z´n drieën maar uit
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:
Nou, ik weet eigenlijk nog niks dusik ben ws niet ongesteld, ze heeft wat zien zitten in de baarmoeder maar dat ziet er niet uit als een placentarest. Volgende week weer terugkomen en dan hopen ze maar dat ik ondertussen niet meer bloed
Schiet je ook niet zoveel mee op dusquote:Op maandag 6 februari 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:
Nou, ik weet eigenlijk nog niks dusik ben ws niet ongesteld, ze heeft wat zien zitten in de baarmoeder maar dat ziet er niet uit als een placentarest. Volgende week weer terugkomen en dan hopen ze maar dat ik ondertussen niet meer bloed
Ik zag hetquote:Op maandag 6 februari 2012 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht 4 opdrachten, naja ik stel me wel vrijwillig voor de 2e opdrachtHeb al gemailt
Oh bahquote:Op maandag 6 februari 2012 11:01 schreef Incantrix het volgende:
Dat ja...quote:Op maandag 6 februari 2012 11:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Schiet je ook niet zoveel mee op dus
Wel goeden verdeling vind ik. Die facebookdinges is wel aan mij besteed, even iemands profiel afzeikenquote:
Altijd leuk jaquote:Op maandag 6 februari 2012 11:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel goeden verdeling vind ik. Die facebookdinges is wel aan mij besteed, even iemands profiel afzeiken
Lekker vaag dusquote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Schiet idd niet op zovolgende week idd weer een echo, en dan misschien een curretage. Ik vraag me echt af wat ze dan zag, ze noemde het 'een verdikking'..
Dat is helemaal shit, als het zo vaag is....quote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Schiet idd niet op zovolgende week idd weer een echo, en dan misschien een curretage. Ik vraag me echt af wat ze dan zag, ze noemde het 'een verdikking'..
Huh ik had al vanalles getypt en nu is het wegquote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
sterkte babequote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Snap niet dat ze niet verder hebben gekeken... Nu sturen ze je naar huis met het bericht dat er 'een verdikking zit', mag je je daar een week druk om maken en kom volgende week maar terug...quote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
He, nou weet je nog niksquote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
hiquote:
Daar ben je lekker meequote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Goeden vergelijkingquote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
En space, no buy is no buy!
Al snap ik je punt wel
Maar da's net alsof je stopt met roken en dan wèl gaat roken omdat je koffie dan lekkerder smaakt ofzo
Kusjekroelquote:Op maandag 6 februari 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
Thnx moppieswe moeten maar even zien, ik baal er ook wel flink van, maar ik snap ook wel weer dat ze niet per direct een ingreep willen doen als het niet hoeft. Ah well, had toch al een jankdag vandaag, kon er nog wel bij
Klopt... 't is een beetje afzienquote:Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef Lindytje het volgende:
Het is trouwens freaking koud buiten!! Roken is heul niet zo leuk dan...
Doe es niet zo negatiefquote:Op maandag 6 februari 2012 11:40 schreef Incantrix het volgende:
Thnx moppieswe moeten maar even zien, ik baal er ook wel flink van, maar ik snap ook wel weer dat ze niet per direct een ingreep willen doen als het niet hoeft. Ah well, had toch al een jankdag vandaag, kon er nog wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Naja ik vind het meer zonde van je geld als je die lakjes toch wilt hebben en ze anders na je nobuy voor 20$ meer gaat kopenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
En space, no buy is no buy!
Al snap ik je punt wel
Maar da's net alsof je stopt met roken en dan wèl gaat roken omdat je koffie dan lekkerder smaakt ofzo
Ja, zonnetje is wel lekker!!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt... 't is een beetje afzien
Gelukkig schijnt den zon!
En heb ik ontdekt dat een van die Catherine Arleys prima dienst doet als holo topcoat
HOLO ALL THE POLISHES!!!
Euw, da's kak... is gelukkig niet heel duur om een nieuwe te laten plaatsenquote:
De aftkaleing is begonnen Trix. Alleen verschijnen jou eerste rimpels niet op je gezichtquote:Op maandag 6 februari 2012 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Naja het erge is dat deze accu net 2 jaar oud is ofzo? Moet dus eigenlijk niet mogenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Euw, da's kak... is gelukkig niet heel duur om een nieuwe te laten plaatsen
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe es niet zo negatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh, het was echt heel stom want ze hadden mijn afspraak verkeerd gedaan en toen moest ik huilen en toen deden ze allemaal dingen en toen kwam het toch nog goed maar nu heb ik pijn in mijn teen en mijn lakjons zijn er heel nog niet en ze zijn al drie miljoen jaar geleden verzonden
3!
2 jaar pas?? Dan mag ie inderdaad niet dood zijn nee... vreemde zaak!quote:Op maandag 6 februari 2012 11:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja het erge is dat deze accu net 2 jaar oud is ofzo? Moet dus eigenlijk niet mogengelukkig staan hier meerdere autos dus ik heb wel een back-up
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De aftkaleing is begonnen Trix. Alleen verschijnen jou eerste rimpels niet op je gezicht
Maar wel kut dat je nu nog niks weet
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Incantrix het volgende:
![]()
[..]
Noh, het was echt heel stom want ze hadden mijn afspraak verkeerd gedaan en toen moest ik huilen en toen deden ze allemaal dingen en toen kwam het toch nog goed maar nu heb ik pijn in mijn teen en mijn lakjons zijn er heel nog niet en ze zijn al drie miljoen jaar geleden verzonden
castreren/steriliseren dan maar?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Oh, wil iemand Sien hebben??
Ze is loops, én er is sneeuw, twee redenen om niet buiten te pissen... dus elke keer als je 's ochtends beneden komt of als je 's middags thuis komt, ligt er pis in de kamer![]()
![]()
Ik blijf dweilen man... Grrrrrr......
Ik zal haar de volgende keer als dweil gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sien kan het zelf best opdweilen met dr vacht
Wel in de sneeuw uitwassen erna.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal haar de volgende keer als dweil gebruiken
Mja... misschien wel... zit er wel ernstig over te denken...quote:Op maandag 6 februari 2012 11:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
castreren/steriliseren dan maar?
Uiteraardquote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel in de sneeuw uitwassen erna.
Waarom zou je het niet doen? Wil je nog mini-Sien?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mja... misschien wel... zit er wel ernstig over te denken...
Luchtalarmquote:
Want duur?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? Wil je nog mini-Sien?
Nee, alsjeblieft!! Moet er niet aan denken, een huis vol mini-siens!! Wel heul cute enzo, maar damn, tien van die mongolen in huis... nahquote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
omdat zo'n operatie toch nog wel riskant is, zeker bij grote tevenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je bent zelf een grote teefquote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat zo'n operatie toch nog wel riskant is, zeker bij grote teven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ datquote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar vanaf een jaar of 6/7 toch wel aan te raden i.v.m. het grotere risico op baarmoederkanker.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zou wat zijn als jij samson had gecastreerdquote:Op maandag 6 februari 2012 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar vanaf een jaar of 6/7 toch wel aan te raden i.v.m. het grotere risico op baarmoederkanker.
Het is een overweging die je moet doen.. Het is veel intenser dan bij mannetjes; maar tjah...
(overigens heb ik de mijne ook niet gecastreerd)
Ah okquote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goeden dudesquote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehhe, er zitten hier twee dudes naast me op 9gag tijdens college
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lollerde heel hard om dezen
Ja, wen maar aan kutopdrachten voor dat vakquote:Op maandag 6 februari 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
stommen forumopdrachten van interview&enquete
Kermitquote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lollerde heel hard om dezen
Mijn zijn er ook nog steeds niet!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ik snap niet wie zo een hond zou kopen
Ooh en waarom zijn mijn A-England lakjes er nog nietwel een mailtje sturen maar de lakjes heb ik nog niet gezien
grr
Ik vind die hond anders behoorlijk epicquote:Op maandag 6 februari 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Ik snap niet wie zo een hond zou kopen
Ooh en waarom zijn mijn A-England lakjes er nog nietwel een mailtje sturen maar de lakjes heb ik nog niet gezien
grr
Ja bij een anderquote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind die hond anders behoorlijk epic![]()
Ja!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn zijn er ook nog steeds niet!En heb zaterdag al besteld! Grr..
Samen boos worden?![]()
Je had toch een back up auto? Of toch niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja!
Maar nu moet ik naar het werk lopen
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind die hond anders behoorlijk epic![]()
Ja richting het stationquote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je had toch een back up auto? Of toch niet?
Hoe gaat het met je nakende nagels?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Ja en waar zijn mijn suedes !!! Hoezo zijn ze er nog niet![]()
Ik kan toch niks lakken
Ik zou er zo eentje nemen, gewoon omdat ie er zo belachelijk uit zietquote:
Zo'n windhond volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 12:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou er zo eentje nemen, gewoon omdat ie er zo belachelijk uit ziet![]()
Ik zou alleen niet weten wat voor ras het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |