Lekkor als je net uit je werk komtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgenavond mijn eerste laag stuc op de wc aanbrengen
(moet in 2 x)
Jeuh
Kan je morgen dan mijn douche ook even kitten?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgenavond mijn eerste laag stuc op de wc aanbrengen
(moet in 2 x)
Jeuh
Uit mijn werk. Vanavond voor 2 dagen gekookt, moet te doen zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekkor als je net uit je werk komtof heb je vrij?
Als jij de oude kit weg haalt en het schoon maakt, kom ik 'm wel kitten hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan je morgen dan mijn douche ook even kitten?
Ik wil wel een foto van het eindresultaatquote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uit mijn werk. Vanavond voor 2 dagen gekookt, moet te doen zijn
Is maar een klein toiletje, alleen 1.20 m en hoger (daaronder komt iets anders) en de eerste laag hoeft nog niet netjes
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als jij de oude kit weg haalt en het schoon maakt, kom ik 'm wel kitten hoor![]()
En aan opruimen doe ik niet
Als het lukt en ik het niet vergeet, maak en post ik een fotootjequote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van het eindresultaat
Fok is zwaaaaaaaaaaaaar aan het kutten dus ligt niet aan jouw internetquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo een kklang verhaal tikken op mijn dumbphone ovyer hoe modewijzer werkt, loopt internet vast
dus google het maar!
Hehehehequote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]kan ik het net zo goed zelf doen
Gedaan en ik had dattquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo een kklang verhaal tikken op mijn dumbphone ovyer hoe modewijzer werkt, loopt internet vast
dus google het maar!
Maar bedankt voor de moeite!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee
ja, foon kent maar 1 type foutmelding, dus dat verschil zie ik niet
Ik dacht ook dat het aan mijn interwebs lag, maar toen ik Spees whatsappte bleek het niet aan ons te liggenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee
ja, foon kent maar 1 type foutmelding, dus dat verschil zie ik niet
Zo van, je hebt een 3, maar wel goed dat je meegedaan heb?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de moeite!
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van, je hebt een 3, maar wel goed dat je meegedaan heb?
Hij deed niksquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
Spees, hoe kom je er nou bij dat Fok dood is??
Ik d8 ff ik zit in het verkeerde topicquote:
Ja maar nu gingen ze aan elkaars haren trekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik d8 ff ik zit in het verkeerde topicDat had je al eerder gepost toch?
ik zou zeggen, ga in het TLC panel!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hierna, confessions of an animal hoarder. Wie geeft zich op voor een special over nagellak?
Ik las op die nagellakfb dat ze een documentaire hadden gezien over iemand die een flesje nagellak per dag dronkquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hierna, confessions of an animal hoarder. Wie geeft zich op voor een special over nagellak?
Zit ik al jonguhquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou zeggen, ga in het TLC panel!
Dronk? waarom?????quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las op die nagellakfb dat ze een documentaire hadden gezien over iemand die een flesje nagellak per dag dronk
Ohquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar nu gingen ze aan elkaars haren trekken
Ik heb het niet gezienquote:
Het was hier ook dood, zowel mobiel als via laptopquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
Spees, hoe kom je er nou bij dat Fok dood is??
Dan zit de nagellak echt in je bloed, einzzquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik las op die nagellakfb dat ze een documentaire hadden gezien over iemand die een flesje nagellak per dag dronk
Wat heb je aanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lig allang in bed op bb te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |