Lekkor als je net uit je werk komtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgenavond mijn eerste laag stuc op de wc aanbrengen
(moet in 2 x)
Jeuh
Kan je morgen dan mijn douche ook even kitten?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgenavond mijn eerste laag stuc op de wc aanbrengen
(moet in 2 x)
Jeuh
Uit mijn werk. Vanavond voor 2 dagen gekookt, moet te doen zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekkor als je net uit je werk komtof heb je vrij?
Als jij de oude kit weg haalt en het schoon maakt, kom ik 'm wel kitten hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan je morgen dan mijn douche ook even kitten?
Ik wil wel een foto van het eindresultaatquote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Uit mijn werk. Vanavond voor 2 dagen gekookt, moet te doen zijn
Is maar een klein toiletje, alleen 1.20 m en hoger (daaronder komt iets anders) en de eerste laag hoeft nog niet netjes
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als jij de oude kit weg haalt en het schoon maakt, kom ik 'm wel kitten hoor![]()
En aan opruimen doe ik niet
Als het lukt en ik het niet vergeet, maak en post ik een fotootjequote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto van het eindresultaat
Fok is zwaaaaaaaaaaaaar aan het kutten dus ligt niet aan jouw internetquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo een kklang verhaal tikken op mijn dumbphone ovyer hoe modewijzer werkt, loopt internet vast
dus google het maar!
Hehehehequote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]kan ik het net zo goed zelf doen
Gedaan en ik had dattquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo een kklang verhaal tikken op mijn dumbphone ovyer hoe modewijzer werkt, loopt internet vast
dus google het maar!
Maar bedankt voor de moeite!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee
ja, foon kent maar 1 type foutmelding, dus dat verschil zie ik niet
Ik dacht ook dat het aan mijn interwebs lag, maar toen ik Spees whatsappte bleek het niet aan ons te liggenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh okee
ja, foon kent maar 1 type foutmelding, dus dat verschil zie ik niet
Zo van, je hebt een 3, maar wel goed dat je meegedaan heb?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar bedankt voor de moeite!
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo van, je hebt een 3, maar wel goed dat je meegedaan heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |