De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben in ieder geval niet de enige.quote:
Ik werk ook gewoon. Waarschijnlijk heb ik niet eens in de gaten dat het Valentijnsdag isquote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in ieder geval niet de enige.
Speeddaten en werkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we nog wat doen met Valentijnsdag mensen?
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Via internetquote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Tijn. Hoe kom je aan het speeddaten?
Kaartjequote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.
Ow, dan breng ik mijn kaartje wel weer terug naar de winkel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.
Commerciele bendequote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niks doen met valentijnsdag. Schijtdag.
Romantische killingspree?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Been there done thatquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden pushen om zich zelf voor lul te gaan zetten bij de meisjes die ze leuk vinden.
Ideale Valentijnsdag.
Precies dat..quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, bovendien, is dat de enige dag om te zeggen dat iemand lief is?
GGZ? Wat moet je daar doen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb dan gewoon gesprek bij het GGZ en ook even aan mijn ouders overleden hond denken, want die was op valentijnsdag geboren.
Lekkere vriend ben jijquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden pushen om zich zelf voor lul te gaan zetten bij de meisjes die ze leuk vinden.
Ideale Valentijnsdag.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niks doen met valentijnsdag. Schijtdag.
Dat zeggen is pas commercieelquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, bovendien, is dat de enige dag om te zeggen dat iemand lief is?
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb dan gewoon gesprek bij het GGZ en ook even aan mijn ouders overleden hond denken, want die was op valentijnsdag geboren.
Een sloot mensen vermoorden voor een knap meisje? Ik vraag me af wie ik daar mee kan imponeren.quote:
1,5 jaarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.quote:
Ik ben ook een klootzak, maar he wie niet schiet wie niet scoort.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lekkere vriend ben jij
Nouja, aan de andere kant zou het zomaar eens nut kunnen hebben.
Wacht, wel vrienden pushen maar zelf...... Ik snap jou niet..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.
[..]
Ik ben ook een klootzak, maar he wie niet schiet wie niet scoort.
Daarnaast kan ik lachen, dat is ook belangrijk.
Praten is goed....helpt je dingen op een rijtje te zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon wat praten. Heb ik elke 4 weken.
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook echt verzuurd door valentijnsdag hoor
Voor een wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?
[..]
Een sloot mensen vermoorden voor een knap meisje? Ik vraag me af wie ik daar mee kan imponeren.
Logica toch.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wel vrienden pushen maar zelf...... Ik snap jou niet..
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?
Leuk tochquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.
Ook?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?
quote:
Bleh ja dit dusquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.
Ja, maar niet als ze vanaf de zijlijn blijven staren.quote:
Dat moet je ook niet willen snappenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ze vanaf de zijlijn blijven staren.
De ene al 5 maanden, hoe hij het volhoudt, ik snap het niet.
Russinnenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Zojuist even een profieltje opgezet tijd om mijn russin te gaan veroveren.
Da's wel kut ja, zou daar ook altijd wel bang voor zijn, dat iemand een grapje met me uithaald.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.
Ik heb volgens mij slechts 2 keer in m'n leven een kaartje gehad, en dat was van m'n vriendjes toenertijd...quote:
Dat hebben ze me gelukkig bespaard vroeger.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het zo erg niet dat ik nooit een kaartje gehad hebquote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze me gelukkig bespaard vroeger.
Ahhh. Wel lief.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef SiIk het volgende:
Ik heb volgens mij slechts 2 keer in m'n leven een kaartje gehad, en dat was van m'n vriendjes toenertijd...
Ik zou een kaartje niet eens serieus nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het zo erg niet dat ik nooit een kaartje gehad heb
Daarom ookquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou een kaartje niet eens serieus nemen.
Ze lopen me toch te fucken waarschijnlijk.
Slaap lekker prinsesjequote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
ja laat ik maar gaan slapen
Welterusten
Kroelquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
Ik kwam het ene kaartje van de week toevallig tegen. Maar weggegooidquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Wel lief.
Mijn laatste valentijnskaartje kreeg ik toen ik 13 was.![]()
Grappig hoe nooit iemand kaartjes krijgt tijdens valentijn, maar die winkels wel allemaal winst maken. Vraag me af wie al die kaartjes koopt.
Heb je die Alina gezien? Een en al stijl en elegantie, wat een vrouw.quote:
Van wie was die dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb wel eens een kaartje met rozen gehad, maar door de poststempel kon ik zien van wie die kaart was. Is ook al weer jaren geleden.
Nee, heb je een foto?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je die Alina gezien? Een en al stijl en elegantie, wat een vrouw.
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
Ja, wat moet je er eigenlijk mee?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kwam het ene kaartje van de week toevallig tegen. Maar weggegooid
Heb je die persoon ermee geconfronteerd?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb wel eens een kaartje met rozen gehad, maar door de poststempel kon ik zien van wie die kaart was. Is ook al weer jaren geleden.
Is het niet het beste om het te beschouwen als iedere andere dag?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
Maar wat is normaal om te doen op valentijnsdag dan, ik weet het niet.
Dit jaar ben ik niet eenzaam nee, maar ik heb medelijden met degene die het wel zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's wel kut ja, zou daar ook altijd wel bang voor zijn, dat iemand een grapje met me uithaald.
Maar dit jaar ben jij niet eenzaam toch
[..]
Ik heb volgens mij slechts 2 keer in m'n leven een kaartje gehad, en dat was van m'n vriendjes toenertijd...
Ik zou het ook niet weten.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
Maar wat is normaal om te doen op valentijnsdag dan, ik weet het niet.
Dat verwarmt mijn hartquote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik niet eenzaam nee, maar ik heb medelijden met degene die het wel zijn.
Om helemaal niets te doen of te laten horen vind ik het weer teveel ingeburgerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is het niet het beste om het te beschouwen als iedere andere dag?
Ach, ik vond het wel leuk om te krijgen hoor. Maar 3 jaar na dato niet zo boeiend meerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er eigenlijk mee?
Ik DM je wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ik heb de adressen van bepaalde Foksters niet
Nee, hij had mij later mee geconfronteerd en toen kwam het moment dat ik moest aangeven dat ik niet hetzelfde voelde. Gelukkig kreeg hij snel een vriendin en werden we later gewoon vrienden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er eigenlijk mee?
Ik zou ook niet weten aan wie ik nu een kaartje zou moeten sturen.
Mensen.
[..]
Heb je die persoon ermee geconfronteerd?
DM.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ik wel, zijn 't niet de standaard dingetjes van m'n ex, dan wel de sleutelhanger van Jenny Garth van Beverly Hills 90210 kreeg toen ik 10 was ofzo. Natuurlijk persoonlijk, én met een in het Nederlands geschreven kaartje erbij.quote:
Bedankt voor je medelijden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik niet eenzaam nee, maar ik heb medelijden met degene die het wel zijn.
Silk kan goed stalken, misschien kan zij je helpen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
Meer medelijden dan op normale dagen?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meh, dat heb ik dan weer alleen met Kerst en Pasen. Maar het scheelt dat ik dat ook gewoon leuk vind. Alle andere feestdagen kunnen me gestolen wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om helemaal niets te doen of te laten horen vind ik het weer teveel ingeburgerd.
49 kilo op 1.70?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/892/892879P4.html
Dat is leuk zoietsquote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel, zijn 't niet de standaard dingetjes van m'n ex, dan wel de sleutelhanger van Jenny Garth van Beverly Hills 90210 kreeg toen ik 10 was ofzo. Natuurlijk persoonlijk, én met een in het Nederlands geschreven kaartje erbij.
AWWW DIE STOEL WIL IKquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/892/892879P4.html
Jamaar, valentijn helemaal negeren is een soort afwijzing.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, dat heb ik dan weer alleen met Kerst en Pasen. Maar het scheelt dat ik dat ook gewoon leuk vind. Alle andere feestdagen kunnen me gestolen worden
Te magerquote:
Ik heb geen bezwaar.quote:
Faalquote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Niet als Jenny Garth toevallig hetzelfde handschrift heeft als je zusje.
quote:
Da's echt wel licht hoorquote:
Hmm, maar wie zal zeggen dat er voor jou iets gedaan wordt?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar, valentijn helemaal negeren is een soort afwijzing.Niet cool.
quote:
Een beetje oordelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef twi het volgende:
[..]
Het begint met a en het eindigt op norexia.
Ja?quote:
Dan zit ik net op het randjequote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Magere vrouwen
Als je lengte in cms deelt door 3 en ze zit daaronder is ze sowieso te mager
Ja,nou, in februari en kerst meer, want dan ligt de nadruk er zo gigantisch op.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Silk kan goed stalken, misschien kan zij je helpen.
[..]
Meer medelijden dan op normale dagen?
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens kunnen jullie twi zijn post even aanpassen, het moet er niet te duidelijk opliggen.
Hoi, ik zag je gisteren op een website die Russische bruiden verkoopt. Wat ben je een lekker ding zeg. Toen bedacht ik me dat ik je wel even kon begluren op Facebook. Nou, met mijn zoekskills had ik je zo gevonden! Is jouw Nederlands echt zo goed? / If your Dutch isn't as good as you said, how much are you and is shipping included?"
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja,nou, in februari en kerst meer, want dan ligt de nadruk er zo gigantisch op.
Ik merk bij mezelf dat ik er met kerst totaal niet mee zit. In februari trouwens ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja,nou, in februari en kerst meer, want dan ligt de nadruk er zo gigantisch op.
Mja, idunno. Ik hoef niets te hebben ofzo, maar het is zo normaal om toch op een of andere manier even te laten merken dat je aan elkaar denkt. En ik met al mijn onzekerheden zou anders echt in de stress schieten.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, maar wie zal zeggen dat er voor jou iets gedaan wordt?
Vooruit. Ik zou het misschien ook wel herkennen, mocht ik ooit in die situatie zitten.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, idunno. Ik hoef niets te hebben ofzo, maar het is zo normaal om toch op een of andere manier even te laten merken dat je aan elkaar denkt. En ik met al mijn onzekerheden zou anders echt in de stress schieten.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Ik voel me nooit eenzaam met dat soort dagen, ik geef geen neuk eigenlijk.
Ik voel me sowieso nooit eenzaam.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Ik voel me nooit eenzaam met dat soort dagen, ik geef geen neuk eigenlijk.
Gewoon een kaartje is op zich genoeg.. heb je iig iets gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, idunno. Ik hoef niets te hebben ofzo, maar het is zo normaal om toch op een of andere manier even te laten merken dat je aan elkaar denkt. En ik met al mijn onzekerheden zou anders echt in de stress schieten.
Wie is Gerrie? Ik zie Sieneke met spray-tan.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht toch even dat ik Gerrie zag.
Is wel nodig ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Krijg je daar een label met breekbaar bij?
Daar heeft ze ook wat van weg, maar Sieneke heeft dan ook wel oostblokgezicht. Maar die ogen was echt precies Gerrie, Heloef weet wel wie dat is.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Wie is Gerrie? Ik zie Sieneke met spray-tan.
En niet gezondquote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is wel nodig ja.
BMI van 17, gewoon te weinig.
Teringquote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is wel nodig ja.
BMI van 17, gewoon te weinig.
Vanwaar de Teringquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tering
Ik weet niks van BMI verder, maar het klinkt niet gezond iig..
Tussen 19 en 25 is gezond.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tering
Onder de 19 is te licht. 17 is ongezond bijnaquote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tering
quote:Jouw BMI is waarschijnlijk niet nauwkeurig als je aan gewichtheffen doet, een sportman of -vrouw bent, als je in verwachting bent of je kind borstvoeding geeft.
Ik had ooit een bmi van 16 toen het slecht met mij gingquote:
Een oostblokgezicht. Wat kan ik me daar bij voorstellen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook wat van weg, maar Sieneke heeft dan ook wel oostblokgezicht. Maar die ogen was echt precies Gerrie, Heloef weet wel wie dat is.
Ik weet wel WAT het is, maar de juiste getallen niet.. en zo laag leek me dus niet echt gezond..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Vanwaar de Teringdan, als je niet weet wat 't is?
Alleen die pony man.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht toch even dat ik Gerrie zag.
't Zit 'm in die ogenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een oostblokgezicht. Wat kan ik me daar bij voorstellen.
En nu?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zit nog 3 kilo onder overgewicht
[..]
Breed, ietwat hoekige kaken en hele mooie ogen en voor de rest zo gladde huid ware het alabastine.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een oostblokgezicht. Wat kan ik me daar bij voorstellen.
19.2quote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik had ooit een bmi van 16 toen het slecht met mij ging
Inmiddels is mijn bmi wel wat hoger.. 20.4
Precies, tijd voor chocola.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
Beetje ondergewicht is ook weer geen ramp.
Ik weet niet eens hoeveel ik weeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf mijn bmi niet te berekenen. Ik weet toch al dat ik te chubby ben.
Boh, ik zou mezelf toch niet lichter hoeven hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
En zo is dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
Jawel, ik zou nooit iemand met ondergewicht gevenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik weet mijn BMI, maar ik wil een paar kilo's kwijt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik durf mijn bmi niet te berekenen. Ik weet toch al dat ik te chubby ben.
Want haar gewicht verdubbelt als je in haar zit?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jawel, ik zou nooit iemand met ondergewicht geven
Tevens gaat dat haar pijn doen
kloptquote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
BMI zegt ook niet alles... ik ben 2 kilo zwaarder geworden, maar wel een broekmaat kleiner gaan dragen... spieren wegen zwaarder dan vet..
Gespierde vrouwen. Omnomnom.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
BMI zegt ook niet alles... ik ben 2 kilo zwaarder geworden, maar wel een broekmaat kleiner gaan dragen... spieren wegen zwaarder dan vet..
Je voelt je momenteel niet prettig met je gewicht?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet mijn BMI, maar ik wil een paar kilo's kwijt.
Komt zeker door het sporten.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
Ik ben 7 kilo aangekomen sinds ik fitnessquote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
Ik kwam achter tijdens Wii Fit dat ik in 3 jaar tijd 6 kilo was aangekomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gespierde vrouwen. Omnomnom.
[..]
Je voelt je momenteel niet prettig met je gewicht?
Nee anders heeft ze geen goede stootkussentjesquote:Op zondag 5 februari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Want haar gewicht verdubbelt als je in haar zit?
Hoeft niet. Ik heb er geen sportschool bij nodig gehad.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef twi het volgende:
Ik weet m'n gewicht en BMI prima, en ik weet ook wel dat er nog een hoop uren sportschool in zitten om dat te verbeteren
Slowly but surelyquote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kwam achter tijdens Wii Fit dat ik in 3 jaar tijd 6 kilo was aangekomen.
Maar voel je je daar ook ongemakkelijk bij?>quote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kwam achter tijdens Wii Fit dat ik in 3 jaar tijd 6 kilo was aangekomen.
Jij bent kei slank.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Faxie het volgende:
Volgens m'n BMI ben ik iets te zwaar. Maar ook spieren van het laatste jaar voornamelijk. Vooral in m'n benen en buik.
Je moet natuurlijk ook kijken naar je vetpercentage.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Faxie het volgende:
Volgens m'n BMI ben ik iets te zwaar. Maar ook spieren van het laatste jaar voornamelijk. Vooral in m'n benen en buik.
juist en leeftijdquote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook kijken naar je vetpercentage.
Mijn dieptepunt was 58 kg bij 1m89 lengte. Wel lang geleden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
en heb ook ene keer (toen t echt heeeeel slecht met me ging.. veel stress enzo) 54 kilo gewogen... mn BMI was goed, maar zag er echt ongezond mager uit (en had flinke blauwe plekken van mn heupbotjes en ribben die uitstaken)
Niet ongemakkelijk, maar ik wil gewoon gezonder gaan eten en zorgen dat het niet erger wordt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar voel je je daar ook ongemakkelijk bij?>
Ok, succes dan. Ik probeer het ook, maar gezond eten lukt niet echt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet ongemakkelijk, maar ik wil gewoon gezonder gaan eten en zorgen dat het niet erger wordt.
Gadverquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
Ik zou liever ondergewicht dan overgewicht hebben zoals nu.
Dat is mij ook nooit echt geluktquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, succes dan. Ik probeer het ook, maar gezond eten lukt niet echt.
Nigga pleasequote:
haha, herkenbaar... vind groente enzo heel lekker, maar een zak chips gata er bij mij ook goed in hoor! Ik sport/beweeg liever dan dat ik elke calorie moet tellen enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zo dik ben jij helemaal niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Myraela het volgende:
Telkens als ik wil afvallen sla ik door naar extreme.
Is echt totaal niet opgevallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nigga please
Ik heb nogal zwembandjes hoor. Die zullen ook wel als laatste weggaanEn nog steeds wat blubber bij de bovenbenen en buik
Zelfdiscipline.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat is mij ook nooit echt gelukt
Hoeft niet nee, maar ik heb wel een aardig postuur om wat spieren te kweken zonder dat ik een lilliputter-Guido word.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik heb er geen sportschool bij nodig gehad.
Psst, je fobo, is dat echt jouw ride?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nigga please
Ik heb nogal zwembandjes hoor. Die zullen ook wel als laatste weggaanEn nog steeds wat blubber bij de bovenbenen en buik
beetje blubber is toch zoiezo nodig, anders zit je op je botjes... is niet fijn!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nigga please
Seriously.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nigga please
Het is niet moeilijk, maar je moet het stapje voor stapje doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Sporten is veel leuker dan op je eten moeten letten.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha, herkenbaar... vind groente enzo heel lekker, maar een zak chips gata er bij mij ook goed in hoor! Ik sport/beweeg liever dan dat ik elke calorie moet tellen enzo
quote:
Jij bent niet dik.quote:
Nou, echt dik is een groot woord maarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Jij bent niet dik.
Volgens mij is niemand hier echt dik.
Jawel, ik ben wel te dik. En ik schommel al mn hele leven ook met eetproblemen dus ik ben nog lelijk dik ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Maar zo dik ben jij helemaal niet.
Ik ben echt duidelijk dikker dan jou.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
Als er iemand hier dik is, ben ik het wel.
Uhuhquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Psst, je fobo, is dat echt jouw ride?
Jij bent niet dikker dan ik, heb ik gehoord. Dus snavel houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
Als er iemand hier dik is, ben ik het wel.
En die foto die jij gepost hebt op lifestyle een tijdje terug?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ik ben wel te dik. En ik schommel al mn hele leven ook met eetproblemen dus ik ben nog lelijk dik ook.Lelijk verdeeld en mn huid is op.
Je moet me eens voor de spiegel zienquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seriously.Jij bent gewoon slank. Ga weg met je zwembandjes.
Dat ben ik vanuit de beste hoek.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En die foto die jij gepost hebt op lifestyle een tijdje terug?
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben echt duidelijk dikker dan jou.
Tsssquote:Op zondag 5 februari 2012 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent niet dikker dan ik, heb ik gehoord. Dus snavel houden.
quote:
Wel een erg goede hoek dan, want ik vond je daarop gewoon normaal.quote:
Dan moet faye maar weer eens naar een meet komen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Tsss![]()
Ik heb maar een ding te zeggen:
[..]
Ik ben een meisje, dat soort dingen kan ik wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wel een erg goede hoek dan, want ik vond je daarop gewoon normaal.
Slank zelfs.
Er zijn zoveel manieren om dat te verhullen joh.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:45 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wel een erg goede hoek dan, want ik vond je daarop gewoon normaal.
Slank zelfs.
Dan kun je beter elke dag een wandeling maken van een half uur. Sporten is vooral goed voor een strakker figuur.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Sporten is veel leuker dan op je eten moeten letten.
Ik heb vertrouwen dat ik m'n doelen bereik qua gewicht, dan voel je je gelijk al een stuk fijner en zekerder.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
is niet leuk om gewichtproblemen (te zwaar/te mager) te hebben, maar belangrijkst s dat je goed bij voelt (extreme uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Meisje vorgah uit mn klas was helemaal niet dik, maar weigerde broekmaatje 40 te dragen en hees zich dus elke dag in een maat 38... leek direct een stuk forser dan dat ze was
dus denk dat t er ook echt mee te maken heeft met hoe je erbij voelt en kleed en hoeveel zelfvertrouwen je hebt
BMI is sowieso bullshit. Vetpercentages en figuren zeggen meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef benzin het volgende:
Jullie weten allemaal dat BMI is bedacht door een wiskundige he?![]()
Gezondheidsadvies aannemen van een wiskundige is geen goed idee, zeker als het bijna 200 jaar geleden bedacht is voor lichamen van toen.
Ik ken mensen waar jij 2 keer in past, dus naar mijn idee valt het allemaal reuze mee met jouquote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, dat soort dingen kan ik wel.
Want?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet faye maar weer eens naar een meet komen.
Goed schijten is ook belangrijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Faxie het volgende:
Goed eten is ook wel belangrijk. Al is het maar dat je lichaam van alles wat binnenkrijgt.
Ik eet zelf niet supergezond, maar zeker niet ongezond.
Is wel waar idd.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BMI is sowieso bullshit. Vetpercentages en figuren zeggen meer.
O wacht, ik studeer wiskunde, dus dan moet je juist niet naar me luisteren
Gezellig alle fatties voor een spiegel, hij zal van kapot gaan van de lelijkheid.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dan ben jij er ook, kunnen we samen een spiegel opzoeken
100% dit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
is niet leuk om gewichtproblemen (te zwaar/te mager) te hebben, maar belangrijkst s dat je goed bij voelt (extreme uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Meisje vorgah uit mn klas was helemaal niet dik, maar weigerde broekmaatje 40 te dragen en hees zich dus elke dag in een maat 38... leek direct een stuk forser dan dat ze was
dus denk dat t er ook echt mee te maken heeft met hoe je erbij voelt en kleed en hoeveel zelfvertrouwen je hebt
Ik wil best wat strakker zijn. Beetje gespierder ook wel. Maar heb nog niet de zelfdiscipline daarvoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan kun je beter elke dag een wandeling maken van een half uur. Sporten is vooral goed voor een strakker figuur.
Ik wil mezelf nog niet slank noemen, maar dit is wel herkenbaarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn bmi is nu prima, maar ik heb wel vet op mijn buik.
Ik ben dus gewoon slank met een buikje
Er zit een verschil tussen iemand die wiskunde studeert en iemand die echt een wiskundige is.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
BMI is sowieso bullshit. Vetpercentages en figuren zeggen meer.
O wacht, ik studeer wiskunde, dus dan moet je juist niet naar me luisteren
Ja, want iedereen hier oordeelt over chubby's.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
Ik ga echt weg hier, al die mensen die gaan zeiken over eten. Rot op, ik ben een fatty, laat me
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
Ik ga echt weg hier, al die mensen die gaan zeiken over eten. Rot op, ik ben een fatty, laat me
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iemand die wiskunde studeert en iemand die echt een wiskundige is.Daarnaast ben je ook nog steeds informaticus toch? Dat zijn fantastische mensen
![]()
Eerlijk, jij ziet er niet uit als een fatty, als jij een datty bent dan moet ik gaan afvallenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
Sterker nog, dat soort dieeten zijn juist ongezond.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef marbasnarf het volgende:
ik vind lijnen/dieet zoiezo niet handig... zijn voldoende mensen met genoeg disipline natuurlijk. Heb een tijdje gesonja-bakkert (had ik honger) en een groentedieet (mag voldoende eten, maar kreeg hoofdpijn van, want toch gebrek aan bepaalde stoffen)
motivatie s op die manier snel weg, daarnaast werk ik buiten en ben flink actief met mn hondjes qua sport en wandelen enzo, dus trek t ook gewoon niet als ik honger heb en t gevoel heb van mn stokje te gaan
Nee we vinden onszelf allemaal dik maar de rest niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef arachide. het volgende:
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat ik gewoon geen zin heb om te praten of te lezen over BMI indexen en gezonde voeding en shit.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want iedereen hier oordeelt over chubby's.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat ik gewoon geen zin heb om te praten of te lezen over BMI indexen en gezonde voeding en shit.
Eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer dat ik gewoon geen zin heb om te praten of te lezen over BMI indexen en gezonde voeding en shit.
Seks.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
Laten we het over seks hebben. Of laten we een activiteit verzinnen die ik morgen kan doen.
Mijn huis moet nog opgeruimd wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
Laten we het over seks hebben. Of laten we een activiteit verzinnen die ik morgen kan doen.
Wat een onzin zeg, als jij je al aangesproken voelt, hoe moeten de echte dikkerds zich dan al niet voelen hier?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tot ik dat heb wil ik daar ook niet over lezenquote:
Dat dus liever niet, hè. Over BMI's en zo kon ik nog een beetje meepratenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:56 schreef Myraela het volgende:
Oh, da's wel een goeie ja. Ik heb deze week ook nog wel wat te doen hierquote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn huis moet nog opgeruimd worden
Heh, ik ben wat dat betreft dan ook net een wijfquote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
verbaasd me trouwens wel hoeveel mannen zich bewust zijn van een wel of niet aanwezige vetrol, en gezonde voeding enzo... dacht dat t vooral vrouwen waren die zich zorgen maken om een blubberbuikje
Nee ik ben me er veel te bewust van nadat mijn ex er zo over bleef zeuren dat ze me niet meer aantrekkelijk vond.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
verbaasd me trouwens wel hoeveel mannen zich bewust zijn van een wel of niet aanwezige vetrol, en gezonde voeding enzo... dacht dat t vooral vrouwen waren die zich zorgen maken om een blubberbuikje
Ik had het anderhalf jaar geleden ook niet geweten hoor, maar toen zat ik ook wel op een point of no return.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
aaaahw =(quote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Seks graag.
[..]
Nee ik ben me er veel te bewust van nadat mijn ex er zo over bleef zeuren dat ze me niet meer aantrekkelijk vond.
Er is altijd wel een weg terug. Zie je wel aan mijquote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had het anderhalf jaar geleden ook niet geweten hoor, maar toen zat ik ook wel op een point of no return.
Dit is wel heel ergquote:Op zondag 5 februari 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee ik ben me er veel te bewust van nadat mijn ex er zo over bleef zeuren dat ze me niet meer aantrekkelijk vond.
Ik ben bijna 40kg kwijt, Capstanquote:Op zondag 5 februari 2012 21:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is altijd wel een weg terug. Zie je wel aan mij
Ja.quote:
Ik ben te vrouwelijk, ik weet het.quote:
Doe mij ook een beetje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drama means nothing, it's part of the game.
Zo bedoel ik het eigenlijk nog niet eens.. ik vind het gewoon een doos dat ze daarover zeikt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben te vrouwelijk, ik weet het.
Hoeft niet van VH hoor trouwens.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Serieus, jij zit gewoon een Russische meid te hosselen met mijn kansloze versierbericht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je het zo erg?quote:
Ach ja. Was ze ook. Ze werd steeds meer zo'n stereotype vrouw die zeurt om alles en waar je geen goed kunt doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het eigenlijk nog niet eens.. ik vind het gewoon een doos dat ze daarover zeikt.
Ja, subtiliteit had ze niet begrepen. Een reden waarom we elkaar niet altijd snapten.quote:
Ja, uur geleden nog gehoord.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Slechte troll welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'When will your flight arrive and is shipping included?'__!
Natuurlijk!quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Top comment:quote:
Het origineel was dan ook anders. Hier komt de grap niet over.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef SiIk het volgende:
Slechte troll wel
'When will your flight arrive and is shipping included?'__!
Ja, weet ik. Daarom slechte troll.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het origineel was dan ook anders. Hier komt de grap niet over.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef Sinosappel het volgende:
De verjaardag van je moeder vergeten
Alleen echte faalhazen.
neequote:
Je mist iets daar beneden?quote:
Heb je haar eigenlijk al gesproken?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja. Was ze ook. Ze werd steeds meer zo'n stereotype vrouw die zeurt om alles en waar je geen goed kunt doen.
Die was te veel hit or miss. Beetje afgezwakt... we zullen eens kijken.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het origineel was dan ook anders. Hier komt de grap niet over.
Nee, ik ben nu haar mail aan het beantwoorden. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen op het feit dat ze mijn nummer heeft verwijdert.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb je haar eigenlijk al gesproken?
Moet wel zeggen dat ik na deze info al wat anders daar tegenover sta
Was 't nog een beetje te redden?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef Sinosappel het volgende:
De verjaardag van je moeder vergeten
Alleen echte faalhazen.
De mijne was gewoon een volledige miss hoor. Dit is meer een "Wat? Is hij echt zo lomp of is z'n Engels zo verrot?"quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die was te veel hit or miss. Beetje afgezwakt... we zullen eens kijken.
Moet je daar iets op zeggen dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu haar mail aan het beantwoorden. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen op het feit dat ze mijn nummer heeft verwijdert.
Neequote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek zat alles er nog.
Wil je een second opinion voor me doen?
Nee, misschien kan ik het het beste negeren.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Moet je daar iets op zeggen dan?
Jammer dat 't zover heeft moeten komen dat je m'n nummer hebt verwijdert, maar als je denkt dat dat het beste is: so be it?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu haar mail aan het beantwoorden. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen op het feit dat ze mijn nummer heeft verwijdert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |