De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben in ieder geval niet de enige.quote:
Ik werk ook gewoon. Waarschijnlijk heb ik niet eens in de gaten dat het Valentijnsdag isquote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in ieder geval niet de enige.
Speeddaten en werkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we nog wat doen met Valentijnsdag mensen?
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Via internetquote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Tijn. Hoe kom je aan het speeddaten?
Kaartjequote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.
Ow, dan breng ik mijn kaartje wel weer terug naar de winkel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.
Commerciele bendequote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niks doen met valentijnsdag. Schijtdag.
Romantische killingspree?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Been there done thatquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden pushen om zich zelf voor lul te gaan zetten bij de meisjes die ze leuk vinden.
Ideale Valentijnsdag.
Precies dat..quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, bovendien, is dat de enige dag om te zeggen dat iemand lief is?
GGZ? Wat moet je daar doen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb dan gewoon gesprek bij het GGZ en ook even aan mijn ouders overleden hond denken, want die was op valentijnsdag geboren.
Lekkere vriend ben jijquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden pushen om zich zelf voor lul te gaan zetten bij de meisjes die ze leuk vinden.
Ideale Valentijnsdag.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niks doen met valentijnsdag. Schijtdag.
Dat zeggen is pas commercieelquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, bovendien, is dat de enige dag om te zeggen dat iemand lief is?
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb dan gewoon gesprek bij het GGZ en ook even aan mijn ouders overleden hond denken, want die was op valentijnsdag geboren.
Een sloot mensen vermoorden voor een knap meisje? Ik vraag me af wie ik daar mee kan imponeren.quote:
1,5 jaarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.quote:
Ik ben ook een klootzak, maar he wie niet schiet wie niet scoort.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lekkere vriend ben jij
Nouja, aan de andere kant zou het zomaar eens nut kunnen hebben.
Wacht, wel vrienden pushen maar zelf...... Ik snap jou niet..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.
[..]
Ik ben ook een klootzak, maar he wie niet schiet wie niet scoort.
Daarnaast kan ik lachen, dat is ook belangrijk.
Praten is goed....helpt je dingen op een rijtje te zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon wat praten. Heb ik elke 4 weken.
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook echt verzuurd door valentijnsdag hoor
Voor een wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?
[..]
Een sloot mensen vermoorden voor een knap meisje? Ik vraag me af wie ik daar mee kan imponeren.
Logica toch.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wel vrienden pushen maar zelf...... Ik snap jou niet..
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?
Leuk tochquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.
Ook?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?
quote:
Bleh ja dit dusquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.
Ja, maar niet als ze vanaf de zijlijn blijven staren.quote:
Dat moet je ook niet willen snappenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ze vanaf de zijlijn blijven staren.
De ene al 5 maanden, hoe hij het volhoudt, ik snap het niet.
Russinnenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Zojuist even een profieltje opgezet tijd om mijn russin te gaan veroveren.
Da's wel kut ja, zou daar ook altijd wel bang voor zijn, dat iemand een grapje met me uithaald.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.
Ik heb volgens mij slechts 2 keer in m'n leven een kaartje gehad, en dat was van m'n vriendjes toenertijd...quote:
Dat hebben ze me gelukkig bespaard vroeger.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het zo erg niet dat ik nooit een kaartje gehad hebquote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze me gelukkig bespaard vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |