De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik ben in ieder geval niet de enige.quote:
Ik werk ook gewoon. Waarschijnlijk heb ik niet eens in de gaten dat het Valentijnsdag isquote:Op zondag 5 februari 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in ieder geval niet de enige.
Speeddaten en werkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we nog wat doen met Valentijnsdag mensen?
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Via internetquote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Tijn. Hoe kom je aan het speeddaten?
Kaartjequote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.
Ow, dan breng ik mijn kaartje wel weer terug naar de winkel.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Al mijn aanbidders afwijzen uiteraard.
Commerciele bendequote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niks doen met valentijnsdag. Schijtdag.
Romantische killingspree?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Been there done thatquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden pushen om zich zelf voor lul te gaan zetten bij de meisjes die ze leuk vinden.
Ideale Valentijnsdag.
Precies dat..quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, bovendien, is dat de enige dag om te zeggen dat iemand lief is?
GGZ? Wat moet je daar doen?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb dan gewoon gesprek bij het GGZ en ook even aan mijn ouders overleden hond denken, want die was op valentijnsdag geboren.
Lekkere vriend ben jijquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef heloef het volgende:
Mijn vrienden pushen om zich zelf voor lul te gaan zetten bij de meisjes die ze leuk vinden.
Ideale Valentijnsdag.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef arachide. het volgende:
Ik ga niks doen met valentijnsdag. Schijtdag.
Dat zeggen is pas commercieelquote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daarom, bovendien, is dat de enige dag om te zeggen dat iemand lief is?
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb dan gewoon gesprek bij het GGZ en ook even aan mijn ouders overleden hond denken, want die was op valentijnsdag geboren.
Een sloot mensen vermoorden voor een knap meisje? Ik vraag me af wie ik daar mee kan imponeren.quote:
1,5 jaarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.quote:
Ik ben ook een klootzak, maar he wie niet schiet wie niet scoort.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lekkere vriend ben jij
Nouja, aan de andere kant zou het zomaar eens nut kunnen hebben.
Wacht, wel vrienden pushen maar zelf...... Ik snap jou niet..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.
[..]
Ik ben ook een klootzak, maar he wie niet schiet wie niet scoort.
Daarnaast kan ik lachen, dat is ook belangrijk.
Praten is goed....helpt je dingen op een rijtje te zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon wat praten. Heb ik elke 4 weken.
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook echt verzuurd door valentijnsdag hoor
Voor een wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Hoe lang is hij al dood?
[..]
Een sloot mensen vermoorden voor een knap meisje? Ik vraag me af wie ik daar mee kan imponeren.
Logica toch.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wel vrienden pushen maar zelf...... Ik snap jou niet..
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?
Leuk tochquote:Op zondag 5 februari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is best grappig, ze zijn allebei zo hoteldebotel.
Ook?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook nooit een kaartje gehad van een aanbidder?
quote:
Bleh ja dit dusquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.
Ja, maar niet als ze vanaf de zijlijn blijven staren.quote:
Dat moet je ook niet willen snappenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar niet als ze vanaf de zijlijn blijven staren.
De ene al 5 maanden, hoe hij het volhoudt, ik snap het niet.
Russinnenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Zojuist even een profieltje opgezet tijd om mijn russin te gaan veroveren.
Da's wel kut ja, zou daar ook altijd wel bang voor zijn, dat iemand een grapje met me uithaald.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nope, en 1 keer in de zeik genomen.. Dus van mij hoeft het allemaal niet. Zelfs nu niet, het is een dag die zo lekker pijnlijk duidelijk maakt hoe eenzaam je bent enzo.
Ik heb volgens mij slechts 2 keer in m'n leven een kaartje gehad, en dat was van m'n vriendjes toenertijd...quote:
Dat hebben ze me gelukkig bespaard vroeger.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het zo erg niet dat ik nooit een kaartje gehad hebquote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ze me gelukkig bespaard vroeger.
Ahhh. Wel lief.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef SiIk het volgende:
Ik heb volgens mij slechts 2 keer in m'n leven een kaartje gehad, en dat was van m'n vriendjes toenertijd...
Ik zou een kaartje niet eens serieus nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het zo erg niet dat ik nooit een kaartje gehad heb
Daarom ookquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou een kaartje niet eens serieus nemen.
Ze lopen me toch te fucken waarschijnlijk.
Slaap lekker prinsesjequote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
ja laat ik maar gaan slapen
Welterusten
Kroelquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
Ik kwam het ene kaartje van de week toevallig tegen. Maar weggegooidquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh. Wel lief.
Mijn laatste valentijnskaartje kreeg ik toen ik 13 was.![]()
Grappig hoe nooit iemand kaartjes krijgt tijdens valentijn, maar die winkels wel allemaal winst maken. Vraag me af wie al die kaartjes koopt.
Heb je die Alina gezien? Een en al stijl en elegantie, wat een vrouw.quote:
Van wie was die dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb wel eens een kaartje met rozen gehad, maar door de poststempel kon ik zien van wie die kaart was. Is ook al weer jaren geleden.
Nee, heb je een foto?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je die Alina gezien? Een en al stijl en elegantie, wat een vrouw.
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Welterusten
Ja, wat moet je er eigenlijk mee?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kwam het ene kaartje van de week toevallig tegen. Maar weggegooid
Heb je die persoon ermee geconfronteerd?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb wel eens een kaartje met rozen gehad, maar door de poststempel kon ik zien van wie die kaart was. Is ook al weer jaren geleden.
Is het niet het beste om het te beschouwen als iedere andere dag?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
Maar wat is normaal om te doen op valentijnsdag dan, ik weet het niet.
Dit jaar ben ik niet eenzaam nee, maar ik heb medelijden met degene die het wel zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's wel kut ja, zou daar ook altijd wel bang voor zijn, dat iemand een grapje met me uithaald.
Maar dit jaar ben jij niet eenzaam toch
[..]
Ik heb volgens mij slechts 2 keer in m'n leven een kaartje gehad, en dat was van m'n vriendjes toenertijd...
Ik zou het ook niet weten.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef Myraela het volgende:
Maar wat is normaal om te doen op valentijnsdag dan, ik weet het niet.
Dat verwarmt mijn hartquote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik niet eenzaam nee, maar ik heb medelijden met degene die het wel zijn.
Om helemaal niets te doen of te laten horen vind ik het weer teveel ingeburgerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is het niet het beste om het te beschouwen als iedere andere dag?
Ach, ik vond het wel leuk om te krijgen hoor. Maar 3 jaar na dato niet zo boeiend meerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er eigenlijk mee?
Ik DM je wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ik heb de adressen van bepaalde Foksters niet
Nee, hij had mij later mee geconfronteerd en toen kwam het moment dat ik moest aangeven dat ik niet hetzelfde voelde. Gelukkig kreeg hij snel een vriendin en werden we later gewoon vrienden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er eigenlijk mee?
Ik zou ook niet weten aan wie ik nu een kaartje zou moeten sturen.
Mensen.
[..]
Heb je die persoon ermee geconfronteerd?
DM.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
Ik wel, zijn 't niet de standaard dingetjes van m'n ex, dan wel de sleutelhanger van Jenny Garth van Beverly Hills 90210 kreeg toen ik 10 was ofzo. Natuurlijk persoonlijk, én met een in het Nederlands geschreven kaartje erbij.quote:
Bedankt voor je medelijden.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik niet eenzaam nee, maar ik heb medelijden met degene die het wel zijn.
Silk kan goed stalken, misschien kan zij je helpen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
Meer medelijden dan op normale dagen?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meh, dat heb ik dan weer alleen met Kerst en Pasen. Maar het scheelt dat ik dat ook gewoon leuk vind. Alle andere feestdagen kunnen me gestolen wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om helemaal niets te doen of te laten horen vind ik het weer teveel ingeburgerd.
49 kilo op 1.70?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/892/892879P4.html
Dat is leuk zoietsquote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wel, zijn 't niet de standaard dingetjes van m'n ex, dan wel de sleutelhanger van Jenny Garth van Beverly Hills 90210 kreeg toen ik 10 was ofzo. Natuurlijk persoonlijk, én met een in het Nederlands geschreven kaartje erbij.
AWWW DIE STOEL WIL IKquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
http://bride.ru/ph/htcgi/ladies/892/892879P4.html
Jamaar, valentijn helemaal negeren is een soort afwijzing.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, dat heb ik dan weer alleen met Kerst en Pasen. Maar het scheelt dat ik dat ook gewoon leuk vind. Alle andere feestdagen kunnen me gestolen worden
Te magerquote:
Ik heb geen bezwaar.quote:
Faalquote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef twi het volgende:
[..]
Niet als Jenny Garth toevallig hetzelfde handschrift heeft als je zusje.
quote:
Da's echt wel licht hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |