Ja, gefeliciteerd Minilot!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Yvonne awards, genomineerd voor leukste poster in Cul
LOL. het is hun award, niet die van de CUL-SC. Ik kan me er niet over opwinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef minilot het volgende:
Oei, dat voelt eerlijk gezegd wel een beetje onterecht. Ik post ongetwijfeld best leuk hoor, maar ik laat me regelmatig wéken achter elkaar helemaal niet zien in CUL. Ik voel me er bijna schuldig bij.![]()
Oja leuk! Film die ik kijk valt tegen dus zet em wel overquote:
vind ik leuk.quote:
natuurlijk. anders wordt het een vochtig stink hol.quote:
Ik vraag het maar.... Dus dat lijkt me niet de oorzaak. Maar er bloeit ook niks, dus dat is het niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef z80 het volgende:
[..]
natuurlijk. anders wordt het een vochtig stink hol.
Verkeerd begrepen... Ik keek een film maar die viel tegen. Toen postte Golfer dat Jochem Meyer op tv is en dat programma 24 uur met vind ik best leuk dus zet em over. Ik kijk t niet omdat iemand anders t leuk vind...quote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
En dat vind ik stom. Je zou iets moeten kijken omdat je het leuk vindt. Maar je gaat iets anders kijken omdat een ander dat leuk vindt?!
Nee, het ging niet over jou!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen... Ik keek een film maar die viel tegen. Toen postte Golfer dat Jochem Meyer op tv is en dat programma 24 uur met vind ik best leuk dus zet em over. Ik kijk t niet omdat iemand anders t leuk vind...
Ik kijk overigens best vaak dingen omdat iemand anders het leuk vindtquote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Verkeerd begrepen... Ik keek een film maar die viel tegen. Toen postte Golfer dat Jochem Meyer op tv is en dat programma 24 uur met vind ik best leuk dus zet em over. Ik kijk t niet omdat iemand anders t leuk vind...
Nee, sorry.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk overigens best vaak dingen omdat iemand anders het leuk vindtDan wordt hier enthousiast over iets geschreven en dan zoek ik het op op uitzendinggemist en dergelijke en kijk het ook. Niks mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef borisz het volgende:
Wat liep daar op het veld bij Liverpool - Spurs?Ja, dat beestje was doodsbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef borisz het volgende:
Wat liep daar op het veld bij Liverpool - Spurs?Arme Bellefleur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |