Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Hij gaat IF Richards niet inleveren gok ikquote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
Je zou Maggio RB kunnen doen en SIF Marchisio op CDM @confetti wel 7 chem met Maggio
Heb hem toch maar op de markt gezetquote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij gaat IF Richards niet inleveren gok ik
Ohja, dat is nog wel een aardige inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb hem toch maar op de markt gezet![]()
TOTY Xavi voor Toure en TOTY Ramos voor Richards.
Daarna wordt het weer coins sparen.
Sparen? Ik heb een 83 rated kutteam en 10k coins, jij hebt verdomme 90 rated en 1,5 miljoenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb hem toch maar op de markt gezet![]()
TOTY Xavi voor Toure en TOTY Ramos voor Richards.
Daarna wordt het weer coins sparen.
Die heeft van die gare work-rates..high/low. Hij kan alles behalve meeverdedigen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja, dat is nog wel een aardige inderdaadWaarom niet TOTY Alves
Gabon FTWquote:
True. TOTY Alonso? Is wat verdedigender op CDM...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die heeft van die gare work-rates..high/low. Hij kan alles behalve meeverdedigen.
Ik zat laatst wedstrijd Barca te kijken en hij was overal te vinden behalve achterin inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die heeft van die gare work-rates..high/low. Hij kan alles behalve meeverdedigen.
Ik heb hem ook gehaaldquote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Guidetti SIF maar gekocht, ik heb zo'n idee dat de prijs wat stabiel is en wat aan het stijgen is.
Ja, tegenwoordig vaak op zondag laatste prijs en daarna stijgt hij alleen nog maar iets..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Guidetti SIF maar gekocht, ik heb zo'n idee dat de prijs wat stabiel is en wat aan het stijgen is.
53K gehaald in goede formatiequote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehaaldWat heb je betaald?
Whut?quote:
Ah okequote:Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
53K gehaald in goede formatieGoedkoopste wat ik heb gezien was 46K ofzo eergister maar lijkt wel alsof de prijs aan het stijgen is
Was je ook zo dom om een Aguero zonder contracten en met een attribute kaartje eroverheen voor 200k+ te kopen?quote:
Post hier danquote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Coin swap naar de 360 maar die eikel wisselt niet terug. Gelukkig is het maar 100K maar ik heb zijn Hyves, e-mail en complete log en JP moet er nog naar kijken.
Hm, het is dat er een ban staat op het delen van prive gegevens..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Coin swap naar de 360 maar die eikel wisselt niet terug. Gelukkig is het maar 100K maar ik heb zijn Hyves, e-mail en complete log en JP moet er nog naar kijken.
Jammer dat dat soort mensen bestaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn we laucas ook kwijt net als Rijst toen
Wie is JP?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Coin swap naar de 360 maar die eikel wisselt niet terug. Gelukkig is het maar 100K maar ik heb zijn Hyves, e-mail en complete log en JP moet er nog naar kijken. Ik had een betrouwbaar persoon maar die kon pas over een week en ik had haast ofzo
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef laucas het volgende:
[..]
17-jarig knulletje met leren bontkraag dit dat.
Er zouden toch geen 80+ spelers meer een up krijgen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
Nou, het trade-project is geslaagd, de verliezen weer goedgemaakt. Dus evenveel coins als voorheen en een goedkopere marktNu even afwachten wat de prijs van Aguero gaat doen, en of Silva en Bale geen UP krijgen, dan gaan we weer bouwen
Kan iedereen gebeuren. De persoon die jou scammed is achterlijk. Ik snap ook niet dat je nadat je iemand hebt gescammed nog trots bent erop ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef laucas het volgende:
Gelukkig is het niet mijn totale bezit maar toch voel ik me nu bijzonder achterlijk
Als je zijn Hyves hebt en mail dan moet je hem gewoon pakken! Tyfus homo. Echt zo triest!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef laucas het volgende:
Gelukkig is het niet mijn totale bezit maar toch voel ik me nu bijzonder achterlijk
Nou, zei ik al in het vorige topic, het twitterbericht was no more upgrades for 80+ players. Of iets dergelijks. Je kunt het op meerdere manieren uitleggen. Bijvoorbeeld: voor niet meer dan 80 spelers komt er nog een upgrade.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Er zouden toch geen 80+ spelers meer een up krijgen?
Open bid?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef stoereboii het volgende:
IF ospina opgepikt voor 10k500? WTF dacht ik zo 41212 nog wel
Er is een SIF Ospina he..die IF is niets waard..discard value van een kleine 10Kquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef stoereboii het volgende:
IF ospina opgepikt voor 10k500? WTF dacht ik zo 41212 nog wel
Jup hij had nog 20 seconden toen ik em zag en heb maar geboden :p moet ik em een paar weken bijhouden of wat zzou ik doen?quote:
Het is de SIF, hij is vandaag ingediend zie ik op het kaartjequote:Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is een SIF Ospina he..die IF is niets waard..discard value van een kleine 10K
En Piatti dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, dat is inderdaad de enige. Staat totaal niet in verhouding tot de up's voor de BPL
Als het de SIF is (82 rating), is het best een goede dealquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Het is de SIF, hij is vandaag ingediend zie ik op het kaartje
Homoquote:
Bedoel de categorie: Nani/aguero/van Persie/ Silvaquote:
Nee!quote:
Het zal me verbazen als ze hun geen UP geven inderdaad, maar die tweet... Ik wacht iig nog even met dure spelers aanschaffenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedoel de categorie: Nani/aguero/van Persie/ Silva
Als jij EA bent, en je kunt heel veel geld verdienen door Messi, Ibrahimovic en Silva een UP te geven, gewoon, een simpele handeling. Wat zou jij doen?
Wat een haters hierquote:
Du hast recht!quote:
Wat ik al zei: die tweet kun je op 2 manieren uitleggenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het zal me verbazen als ze hun geen UP geven inderdaad, maar die tweet... Ik wacht iig nog even met dure spelers aanschaffen
Terry is een baas, waarom mongool?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:23 schreef vandermar het volgende:
Chelsea was een leuke club toen Gullit en Zico er nog zaten. Sinds AbramovicCity vind ik daarentegen wel leuk, zitten niet van mongolen als Terry bij
Omdat hij vrouwen van team genoten neuktquote:Op zondag 5 februari 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Terry is een baas, waarom mongool?
Behalve clown zijn is het toch een baas!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij vrouwen van team genoten neukt
Omdat hij racistisch is naar andere spelers
Omdat hij een clown is
Ik vind clowns eng
Maar hem wel kopen in FUTquote:Op zondag 5 februari 2012 20:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat hij vrouwen van team genoten neukt
Omdat hij racistisch is naar andere spelers
Omdat hij een clown is
Ik vind clowns eng
ja vrouwen neuken van andere mensen, wat een baasquote:Op zondag 5 februari 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Behalve clown zijn is het toch een baas!
Welke vrouwen heeft ie allemaal gedaan dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja vrouwen neuken van andere mensen, wat een baas
racisme is nooit leuk.
van Wayne Bridgequote:Op zondag 5 februari 2012 20:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke vrouwen heeft ie allemaal gedaan dan?
Gerrie van new kidsquote:
Ze is niet lelijk, maar ook niet heel lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
Daar heb ik nog een leuk plaatje van
[ afbeelding ]
je zou dr niet geven zeker? Puntige knieën enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ook niet heel lekker
lolquote:Op zondag 5 februari 2012 20:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar ook niet heel lekker
Zou dr wel geven, maar er zijn lekkerdere voetbalvrouwenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zou dr niet geven zeker? Puntige knieën enzo
Je kent Chuck Norris niet?quote:
Heb het over Wayne Bridge, Chuck ken ik wel mi mang, wat denk jijquote:
Chuck norris can kill a stone with two birdsquote:
Weet ik veel, jij bent net de foetus status voorbij en hij is van ver voor jouw tijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb het over Wayne Bridge, Chuck ken ik wel mi mang, wat denk jij
Nou nou.. Foetus?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij bent net de foetus status voorbij en hij is van ver voor jouw tijd.
Ja, met die filosofie zouden ze Rooney en David Luiz en Richards en noem zo nog maar 40 goede spelers op ook moeten upgraden omdat meer mensen pakjes gaan kopen en zouden ze ook niet elke week een paar van die waardeloze IF's maken zoals Spaanse centrale verdedigers met 52 pace en 77 rating die niemand wilt hebben, of een SIF Ospina creëren die niet 10% zo populair is als een IF Buffon of IF Diego Lopez zou zijn geweest.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik al zei: die tweet kun je op 2 manieren uitleggenNatuurlijk tweeten ze zoiets, nu duikt iedereen op die pakjes om de ultieme UP's te krijgen. Als ze zeggen dat er nog meer komt, of zich niet uitlaten, zal iedereen zich terughoudend opstellen en geen pakjes kopen, hetgeen geen geld oplevert voor EA.
hihiquote:
ja weet ik ook niet, waarschijnlijk omdat Lindgren en consorten heel ONZ en KLB hebben volgespamd met dat dingquote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
hihi [ afbeelding ]
Waarom doen ze deze emoticon niet in de standaard lijst?Ik vind [ afbeelding ] wel geinig
Je hebt het gemaakt Rasmusquote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Komt ie weer.
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Creatief met de waarheid omgaan heet dat. Geen enkele top speler uit de serie A, het TOTW werd ook vakkundig uitgesmeerd. Maar goed, ergens volgende week zullen we het wel weten..quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, met die filosofie zouden ze Rooney en David Luiz en Richards en noem zo nog maar 40 goede spelers op ook moeten upgraden omdat meer mensen pakjes gaan kopen en zouden ze ook niet elke week een paar van die waardeloze IF's maken zoals Spaanse centrale verdedigers met 52 pace en 77 rating die niemand wilt hebben, of een SIF Ospina creëren die niet 10% zo populair is als een IF Buffon of IF Diego Lopez zou zijn geweest.
Op twitter zeiden ze niet alleen dat er geen 80+ spelers meer komen, maar ook dat er geen topspelers meer komen, maar dat top silvers ook leuk zijn.
Dat valt voor mij maar op 1 manier uit te leggen, namelijk dat ze met hun tengels van Thiago Silva en Higuain en de rest af blijven.
Ze kunnen natuurlijk liegen of "van gedachte veranderen", maar zich verbergen achter dat twitter bericht dat ze met 80+ het aantal bedoelden en niet de rating zou uitermate zwak zijn.
Op ps3 nietquote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Er staan mega veel SIF Ospina's voor 11K BIN of lager overigens, oa 4-1-2-1-2 (op xbox)
niet verkopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ging net even mijn club doorspitten, wat een zooi zit daar in zegalles maar even op de tradepile gedumpt. Ik had blijkbaar nog een Lindgren erin zitten ook
Mooi. +15 pace erop en gaan. Maak 'm ook een ST.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zet hem in de spits bij al mijn teams.
dat hoeft niet eens, chem is onbelangrijkquote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mooi. +15 pace erop en gaan. Maak 'm ook een ST.
Volgens de ultimatedb is hij 10.737 waard, je hebt m dus voor 237 coins onder de waarde gekochtquote:
Is alleen leuk voor de show eromheen, de rest is vet saaiquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die de superbowl gaan kijken?
Hèhè, maar dan houd ik m wel voor trade offers op dure spelers ofzo, zelfs als dat niet lukt discard ik hem wel, dan maak ik niet veel verliesquote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens de ultimatedb is hij 10.737 waard, je hebt m dus voor 237 coins onder de waarde gekocht
Daar stond ik op te wachtenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Komt ie weer.
Het begon allemaal met een smiley. [ afbeelding ] <- die dus.
Daar heb ik een vis van gemaakt. Een Garper.
[ afbeelding ]
Hij sloeg aan, werd een hit en toen maakte ik de ekte garper zoals iedereen 'm kent:
[ afbeelding ]
Toen werd hij verboden door murp, door middel van het
Garpje verbodstopic
Little_Miss_naughty maakte er nog een schets van, samen met z'n garpfamilie.
[ afbeelding ]
En ze leefden nog lang en garpig.
Welke zender?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die de superbowl gaan kijken?
jupquote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef stoereboii het volgende:
Is het ook op ESPN America? Ik zit nu maar naar Valencia-atletico te kijken
zwaar leven jij manquote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
Ja godver morgen college van kwart over 12 tot kwart voor 2dinsdag van kwart over 9 tot 4
Ja man, moet nog een beschouwing maken voor dinsdag en nog allemaal zooi verbeteren van projectquote:
Kwart na vier?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
Ik elke dag van half negen tot kwart na 4...
Correctie, Vlaams.quote:
Correctie, i don'tquote:
D'alessandro IFquote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Higuain is echt de beste spits met wie ik tot nu toe gespeeld heb. Elke kans = goal.
Klopt. Had de NIF en was na 5 wedstrijden verkocht, de IF is geweldig.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
D'alessandro IFtoppertje is hij.
Daar was Toefjes niet zo over te spreken toch? Ik heb er geen geld voor, maar de NIF rockt 'm.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
Wil IF Higuain ook proberen. Maar qua stats is hij wel minder dan Pazzini
komt omdat de rest niet eens bij een club speeltquote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Wisten jullie dat er maar 1 speler uit San Marino in FUT zit?
Bronze GK die bij Cesena speelt in de Serie A
Laat ik me naturaliserenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt omdat de rest niet eens bij een club speeltallemaal bakkers en fietsenmakers.
dan word je waarschijnlijk direct opgenomen in de selectiequote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laat ik me naturaliserenKan ik ook eens tegen Sneijder, van Persie etc etc spelen
Internationals die gewoon blijven, posten in fora enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef jepperdeprep het volgende:
Geniaal
Ze zijn allemaal zo lekker gewoon gebleven.
Zie je ineens Leen van Steensel hier postten dat Vertongen een smerige kanker rat isquote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Internationals die gewoon blijven, posten in fora enzo
De laatste 2. Wallyson ben ik geen fan van maar hij is wel verrekte goedkoop.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wallyson , Welliton of Nilmar. Wat zijn de beste 2?
Koningskoppel Fucito en Kandjiquote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb (SIF) Higuain ook in 4-2-3-1, als CF wel te verstaan.. heerlijk die afstandschoten van hem (zowel finesse als hard) en hij loopt zich bij crosses vaak helemaal vrij om ongedekt binnen te koppen of te volleyen. Maar ook als hij wel gedekt is scoort hij regelmatig met het hoofd.
Net keihard geraped door Toefjes met zijn bronzen MLS paceyanks, 3-0 voor hem na 20 minuten ofzo![]()
Uiteindelijk wel tot 4-3 terug gekomen, maar het mocht niet baten.
Gaat niet veel waard worden lijkt me, alleen mensen die een Colombia team bouwen willen hem. Nice is geen superpopulaire club en je hebt voor minder geld betere Ligue 1 keepers zoals Lloris, of als je perse IF spelres wilt dan is zo'n Sirigu ook niet duur en toch beter dan Ospina.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het handig om die Ospina voor 10k nu te kopen en te wachten of zal hij niet veel meer waard worden?
of Danny Holla dat Fernandez een zwarte paceneger isquote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zie je ineens Leen van Steensel hier postten dat Vertongen een smerige kanker rat is
Your right, thanks.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat niet veel waard worden lijkt me, alleen mensen die een Colombia team bouwen willen hem. Nice is geen superpopulaire club en je hebt voor minder geld betere Ligue 1 keepers zoals Lloris, of als je perse IF spelres wilt dan is zo'n Sirigu ook niet duur en toch beter dan Ospina.
Als je het geld makkelijk kan missen zeker! Kijk ik heb nu bijna 300K dus dan kan ik makkelijk 50K missen!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Is het handig om die Ospina voor 10k nu te kopen en te wachten of zal hij niet veel meer waard worden?
Minder zal hij niet waard worden in elk geval, je kunt er op gokken dat hij iets meer rare gaat worden en daarom 13 of 14 K waard gaat worden, als je de coins wilt missen... Tja, ik vind investeringen van weken persoonlijk niks.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja of dat ajax de homo club van Nederland is (is ook zo)quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of Danny Holla dat Fernandez een zwarte paceneger isof dat Mulder de reflexen van een dode rat heeft
Wallyson en Wellitonquote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wallyson , Welliton of Nilmar. Wat zijn de beste 2?
Wat is dat contain nou?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef laucas het volgende:
Leuk al die contain only noobjes, wat denken ze daarmee te bereiken? Net een wedstrijd tegen een uber BPL: 78% balbezit
Het is sowiezo beter de ultimatedb te raadplegenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef stoereboii het volgende:
Sowieso maak ik max 500c verlies, maar denk toch dat ik m voor 20k wegkrijg :p
Boeiend, hij raakt echt wel verkochtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is sowiezo beter de ultimatedb te raadplegen
De ultimatedb kan vragen beantwoorden die je hier stelt bijvoorbeeld. En een stuk beter dan wij.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Boeiend, hij raakt echt wel verkocht
Fijn om te wetenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
Eerste pot met IF Donk en SIF Guidetti.
4-3 gewonnen na verlenging, hij was het grootste deel beter. 2 x Guidetti 1 x Donk![]()
Lijkt erop dat Sigi op de bank belandtGuidetti is echt sterk.
Klinkt goed misschien ook maar ff proberen!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
Eerste pot met IF Donk en SIF Guidetti.
4-3 gewonnen na verlenging, hij was het grootste deel beter. 2 x Guidetti 1 x Donk![]()
Lijkt erop dat Sigi op de bank belandtGuidetti is echt sterk.
87 kracht als ik het me goed herinnerquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klinkt goed misschien ook maar ff proberen!
In 20 seconden moest ik naar de pc rennen en naar die site gaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De ultimatedb kan vragen beantwoorden die je hier stelt bijvoorbeeld. En een stuk beter dan wij.
Ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In 20 seconden moest ik naar de pc rennen en naar die site gaan?
Jepquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jupquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:
quote:
dus...quote:
Yesquote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Net alsof we dat hier normaal doenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
FOK! was even downkon ik zeker tien minuten niet over FUT praten
echt! De stressquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Gelukkig heb je het overleefd!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha kk sukkelquote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Of je raakt 3 x de paal/lat in 3 verschillende acties in de eerste 25 minuten en staat bij rust 4-1 achterIn de finale.
Kut man! Maar gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Of je raakt 3 x de paal/lat in 3 verschillende acties in de eerste 25 minuten en staat bij rust 4-1 achterIn de finale.
FC Duckstad?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef Rijst het volgende:
Van welke club komt die badge die je aan het begin krijgt? Met die eend erop.
And we got another Vela lover!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
whehe eerste actie met Vela, passeeractie langs 2 man en van buiten de 16 de kruising in
Je hebt hem verkocht voor 1000 min wat rentequote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
Er klopt iets niet!! Ik had intotaal 8600 coins. daarme een Vela gekocht. en erop gezet voor 10k. Hij is net verkocht. maar ik heb maar9500
5% naar EA! Weet je dat niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Rijst het volgende:
Er klopt iets niet!! Ik had intotaal 8600 coins. daarme een Vela gekocht. en erop gezet voor 10k. Hij is net verkocht. maar ik heb maar9500
Nee het valt me nu pas op.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
5% naar EA! Weet je dat niet?
Dan heb je een volledig IF team zit je al ziek lang in dit topic en toch is het je nog nooit opgevallen.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
5% naar EA! Weet je dat niet?
Dat komt omdat ik nog nooit zo weinig coins heb gehadquote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan heb je een volledig IF team zit je al ziek lang in dit topic en toch is het je nog nooit opgevallen.![]()
Ivory Coast!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Verdomme, ik wil een nationaal team maken maar ik weet niet welk land ik moet kiezen
budget?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Verdomme, ik wil een nationaal team maken maar ik weet niet welk land ik moet kiezen
San Marino, Luxemburg, Montenegro, Equatoriaal Guinea, Roemenië, Oekraïne, Polen, Slovenie, Slowakije, Tunesïe, Egyptequote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Koreaquote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Jamaica, schijnt goedkoop te zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Ja maar ook als je iemand van 100K verkoopt gaat er gewoon 5K naar EA.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nog nooit zo weinig coins heb gehad
Daar zat ik toevallig naar te kijkenquote:
België, Serbia, Colombia..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Met dat budget kan je beter een andere team bouwenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig naar te kijken
Genoeg spelers iig.
Mijn budget ligt rond de 500.000 coins. Dus het mag niet al te duur zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Frankrijk? IF/UP Benzema in de spits, Ribery en dat soort beestenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig naar te kijken
Genoeg spelers iig.
Ja ik dacht al dat dat de enige zwakke schakel was. 26 snelheid ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Tim86 het volgende:
Holy shit wat is die Portugese silver GK slecht zeg
Misschien kan je de volgende keer is goed nadenken voordat je wat schrijft...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
Ik zit dus even een boek te lezen over wetenschap. Het zijn dus die pedofiele katholieken die beweerden dat de aarde plat was om de mensen dom te houden. Ze zeiden dat Columbus en alle andere mensen dachten dat de aarde plat was terwijl alle wetenschappers in de 15e eeuw en daarvoor ook al wisten dat de aarde bol was.
Eigenlijk zouden we die katholieke clowns moeten tikken.
Frankrijk had ik vorig jaar, ik wil nu een ander land proberenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Frankrijk? IF/UP Benzema in de spits, Ribery en dat soort beesten
Ja, hij is ook zo sloom met duiken. Iedere plaatsbal zit er in..nu al 3 simpele houdbare ballen die hij zo verneukt.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ik dacht al dat dat de enige zwakke schakel was. 26 snelheid ook.
Het staat er misschien wat warrig inderdaad maar simpelweg komt het erop neer, Katholieke kerkquote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien kan je de volgende keer is goed nadenken voordat je wat schrijft...
De mensen die idd misbruik van het geloof maakte om vervolgens misbruik van de rest te maken wel... Het is schandalig maar sommige priesters, imam's etc. doen het voor hun eigenbelang en beschadigen daarmee het imago van het geheel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het staat er misschien wat warrig inderdaad maar simpelweg komt het erop neer, Katholieke kerk
Die onderste ga ik nog een keer maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Kameroen, om eto'o heen bouwen.
Of Senegal. Kandji en SIF/UP Ba
Senegal zat ik ook aan te denken. Alleen al vanwege Baquote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef Toefjes het volgende:
Kameroen, om eto'o heen bouwen.
Of Senegal. Kandji en SIF/UP Ba
UP Ba heeft toch zelfde stats als SIF Ba?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Senegal zat ik ook aan te denken. Alleen al vanwege Ba
Ja, maar een zwart kaartje.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
UP Ba heeft toch zelfde stats als SIF Ba?
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 23:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
UP Ba heeft toch zelfde stats als SIF Ba?
Snelle pacemegers aan de zijkant! Sow heb je ook nog. Alleen achterin is wat karig. En Diop is kutttt!quote:
Walkut.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef zerokil het volgende:
Cisse, Ba, Kandji etc.
Wie vinden jullie de beste rw van bpl?
Maak een team afrika, dat lijkt me pas vetquote:Op zondag 5 februari 2012 23:35 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Senegal zat ik ook aan te denken. Alleen al vanwege Ba
Marc Gonzalesquote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
Haalde laatst ook een Chileen uit een pakje, een LM uit de Russische competitie, Gonzales ofzo. Pace 92. Heb je Sanchez en Vidal. Leuke basis voor een Chileens team
Suazo heeft ook een UP gekregen is 80 gold: 80 pace;81/82 dribbel; 84 shot als STquote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef Toefjes het volgende:
Haalde laatst ook een Chileen uit een pakje, een LM uit de Russische competitie, Gonzales ofzo. Pace 92. Heb je Sanchez en Vidal. Leuke basis voor een Chileens team
Ik vond IF Noncerino een baas als CM waarom wisselen met Seedorf ?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik Nocerino ga vervangen voor Seedorf.
Heb geen vrijetrappenspecialist in mijn teamquote:Op zondag 5 februari 2012 23:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond IF Noncerino een baas als CM waarom wisselen met Seedorf ?
Doe maar silver imo, bronze eredivisie is kut. 70 silver.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Cisse (die van Newcastle) Wat een goal
IF Schenkeveld zou bronze moeten zijn, dan heb je eindelijk een goede bronze Eredivisie CB.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maak een team afrika, dat lijkt me pas vet
Lekker veelzijdig, wel leuk om even de tijd mee te doden voordat alle UPs er doorheen zijn. Morgen lekker vrij, dus kan me eens verdiepen wat me het leukste landenteam lijktquote:Op zondag 5 februari 2012 23:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Suazo heeft ook een UP gekregen is 80 gold: 80 pace;81/82 dribbel; 84 shot als ST
Don't blame me, his stats look amazing!quote:
Haha, heel happy een video hoe hij een team met 18 chem inmaakt met maar liefst 4-1 met Eto'o in zn teamquote:
Kloptquote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heel happy een video hoe hij een team met 18 chem inmaakt met maar liefst 4-1 met Eto'o in zn team
Ook alleen maar zn shooting + strength eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Don't blame me, his stats look amazing!
Silver heb ik een argentijnse elftal ( sinds begin FUT ) en die spelen lekker ( 4-5-1). Goud kan je veel kanten op een Portugees elftal lijkt me wel vetquote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker veelzijdig, wel leuk om even de tijd mee te doden voordat alle UPs er doorheen zijn. Morgen lekker vrij, dus kan me eens verdiepen wat me het leukste landenteam lijkt
Wel nog 8K winst op behaald.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ook alleen maar zn shooting + strength eigenlijk.
Ja, een chaos team met brons silver en goud lijkt me wel vet. Daarom is Senegal een uitstekende kandidaat omdat Kandji een held isquote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Silver heb ik een argentijnse elftal ( sinds begin FUT ) en die spelen lekker ( 4-5-1). Goud kan je veel kanten op een Portugees elftal lijkt me wel vet( 4-1-2-1-2) Rui Costa- IF Jiao Pereira, IF Pepe- IF Rolando/ Bruno Alves- IF Eliseu of Coentrao- IF Adrien Silva- C.Ronaldo - UP Nani- IF Danny - IF Vaz Te en IF Helder Postiga
Senegal ga ik mij is nader in verdiepen. Je hebt daar geloof ik ook een zieke chille CB uit de pro league.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een chaos team met brons silver en goud lijkt me wel vet. Daarom is Senegal een uitstekende kandidaat omdat Kandji een held is
Ja, die heet ook Ba. Volgens mij heten ze allemaal Ba daar? Behalve Diouf.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Senegal ga ik mij is nader in verdiepen. Je hebt daar geloof ik ook een zieke chille CB uit de pro league.
Dat lijkt mij ook vet om te beginnen met zon starter team en dan coins maken om je team te verbeterenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik een team maken met Ribery
Ik start dus gewoon met Random bronzen spelers + Ribery en dan eens per 5 wedstrijden nieuwe speler kopen of eens per 3 wedstrijden.
Ik ook niet dus moet een paar regels opstellen. Om de 3 wedstrijden speler kopen maar dan niet gelijk RObben erbij ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook vet om te beginnen met zon starter team en dan coins maken om je team te verbeterenMaar geen zin om nieuwe account aan te maken.
Ze hebben zelfs 2 goede LB's. Traore van QPR en nog 1 in de Ligue 1. Ik speelde 4-1-2-1-2 met Senegal, alleen een fatsoenlijke CAM hadden ze niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef laucas het volgende:
Senegal kun je echt een bazenteam van bouwen alleen 1 positie vond ik niet echt een aardige speler, LB was dat volgens mij weet ik zo even niet.
Je kan toch gewoon al je coins in IF's stoppen en die in je club gooien. Dan heb je 0 coins en kun je aan de slag!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook niet dus moet een paar regels opstellen. Om de 3 wedstrijden speler kopen maar dan niet gelijk RObben erbij ofzoals ik nieuw account moet maken dan moet ik eerst alles verkopen en die coins weer oversturen
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs 2 goede LB's. Traore van QPR en nog 1 in de Ligue 1. Ik speelde 4-1-2-1-2 met Senegal, alleen een fatsoenlijke CAM hadden ze niet.
IF Ba Sow Kandji Cisse Dioufquote:
UP Ba is goedkoperquote:Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF Ba Sow Kandji Cisse Diouf
Diop Couyate ?
IF Diawara Traoue Ba ?
?
Dit is wat mij zo te binnen schiet.
Zwart kaartje is vetter.quote:
haaha kk schooiertjequote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel een leuk idee zo'n senegal squad, morgen maar ns kijken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Wel een leuk idee zo'n senegal squad, morgen maar ns kijken![]()
4222 dus?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef Toefjes het volgende:
Denk dat ik bij gebrek aan CAM's en RW/LW spelers gewoon met 4 spitsen ga spelen, 2 spitsen omscholen naar CAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |