Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Hij gaat IF Richards niet inleveren gok ikquote:Op zondag 5 februari 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
Je zou Maggio RB kunnen doen en SIF Marchisio op CDM @confetti wel 7 chem met Maggio
Heb hem toch maar op de markt gezetquote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij gaat IF Richards niet inleveren gok ik
Ohja, dat is nog wel een aardige inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb hem toch maar op de markt gezet![]()
TOTY Xavi voor Toure en TOTY Ramos voor Richards.
Daarna wordt het weer coins sparen.
Sparen? Ik heb een 83 rated kutteam en 10k coins, jij hebt verdomme 90 rated en 1,5 miljoenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb hem toch maar op de markt gezet![]()
TOTY Xavi voor Toure en TOTY Ramos voor Richards.
Daarna wordt het weer coins sparen.
Die heeft van die gare work-rates..high/low. Hij kan alles behalve meeverdedigen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohja, dat is nog wel een aardige inderdaadWaarom niet TOTY Alves
Gabon FTWquote:
True. TOTY Alonso? Is wat verdedigender op CDM...quote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die heeft van die gare work-rates..high/low. Hij kan alles behalve meeverdedigen.
Ik zat laatst wedstrijd Barca te kijken en hij was overal te vinden behalve achterin inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 19:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die heeft van die gare work-rates..high/low. Hij kan alles behalve meeverdedigen.
Ik heb hem ook gehaaldquote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Guidetti SIF maar gekocht, ik heb zo'n idee dat de prijs wat stabiel is en wat aan het stijgen is.
Ja, tegenwoordig vaak op zondag laatste prijs en daarna stijgt hij alleen nog maar iets..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
Guidetti SIF maar gekocht, ik heb zo'n idee dat de prijs wat stabiel is en wat aan het stijgen is.
53K gehaald in goede formatiequote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gehaaldWat heb je betaald?
Whut?quote:
Ah okequote:Op zondag 5 februari 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
53K gehaald in goede formatieGoedkoopste wat ik heb gezien was 46K ofzo eergister maar lijkt wel alsof de prijs aan het stijgen is
Was je ook zo dom om een Aguero zonder contracten en met een attribute kaartje eroverheen voor 200k+ te kopen?quote:
Post hier danquote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Coin swap naar de 360 maar die eikel wisselt niet terug. Gelukkig is het maar 100K maar ik heb zijn Hyves, e-mail en complete log en JP moet er nog naar kijken.
Hm, het is dat er een ban staat op het delen van prive gegevens..quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Coin swap naar de 360 maar die eikel wisselt niet terug. Gelukkig is het maar 100K maar ik heb zijn Hyves, e-mail en complete log en JP moet er nog naar kijken.
Jammer dat dat soort mensen bestaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn we laucas ook kwijt net als Rijst toen
Wie is JP?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef laucas het volgende:
Coin swap naar de 360 maar die eikel wisselt niet terug. Gelukkig is het maar 100K maar ik heb zijn Hyves, e-mail en complete log en JP moet er nog naar kijken. Ik had een betrouwbaar persoon maar die kon pas over een week en ik had haast ofzo
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:48 schreef laucas het volgende:
[..]
17-jarig knulletje met leren bontkraag dit dat.
Er zouden toch geen 80+ spelers meer een up krijgen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:56 schreef Toefjes het volgende:
Nou, het trade-project is geslaagd, de verliezen weer goedgemaakt. Dus evenveel coins als voorheen en een goedkopere marktNu even afwachten wat de prijs van Aguero gaat doen, en of Silva en Bale geen UP krijgen, dan gaan we weer bouwen
Kan iedereen gebeuren. De persoon die jou scammed is achterlijk. Ik snap ook niet dat je nadat je iemand hebt gescammed nog trots bent erop ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef laucas het volgende:
Gelukkig is het niet mijn totale bezit maar toch voel ik me nu bijzonder achterlijk
Als je zijn Hyves hebt en mail dan moet je hem gewoon pakken! Tyfus homo. Echt zo triest!quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef laucas het volgende:
Gelukkig is het niet mijn totale bezit maar toch voel ik me nu bijzonder achterlijk
Nou, zei ik al in het vorige topic, het twitterbericht was no more upgrades for 80+ players. Of iets dergelijks. Je kunt het op meerdere manieren uitleggen. Bijvoorbeeld: voor niet meer dan 80 spelers komt er nog een upgrade.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Er zouden toch geen 80+ spelers meer een up krijgen?
Open bid?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef stoereboii het volgende:
IF ospina opgepikt voor 10k500? WTF dacht ik zo 41212 nog wel
Er is een SIF Ospina he..die IF is niets waard..discard value van een kleine 10Kquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef stoereboii het volgende:
IF ospina opgepikt voor 10k500? WTF dacht ik zo 41212 nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |