Inderdaad. Bij ons in de snackbar en bij de kapper ligt ook nooit een krant. Wel de Telegraaf.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah
Dan doe ik net alsof het er niet is.
inderdaad, en dat zonder sneeuwval...quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel opvallend, die -15/-12 voor aanstaande zaterdag...
Doe eens schudden ?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:53 schreef SiGNe het volgende:
flesje water op m'n balkon is nog steeds niet bevroren en staat er al vanaf begin van de middag.
Volgend weekend zal het sleutelmoment worden...als de winter zich dan doorzet, dan is de kans op de Elstedentocht zeer groot. Als de winter deze week doodbloedt, dan wordt 't hem niet...quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel opvallend, die -15/-12 voor aanstaande zaterdag...
Schudden helpt ook niet, gister overigens wel 2 keer gelukt, erg tof om te zienquote:Op zondag 5 februari 2012 18:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Doe eens schudden ?
Of hoe zat dat ook alweer, was toch dat je er mee schud en dat het dan opeens bevriest ?
Hier gooide manlief vanmiddag een koud geworden soppie over het balkon, ijsplaatquote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schudden helpt ook niet, gister overigens wel 2 keer gelukt, erg tof om te zien![]()
Koelkastthermometer op m'n balkon geeft ook 0 graden aan.
Ik kan ook niet wachtenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:11 schreef nodisch18 het volgende:
kunnen jullie ook niet wachten op de 2200-pluim....
vroor die wildwaterbaan niet aan buiten?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef MaLo het volgende:
Wij zijn lekker opgewarmd in Centerparcs dit weekend. Alleen de wildwaterbaan was eigenlijk onverantwoord, zo koud met je hoofd boven het water uit
.
Ik hoorde dat er vrijdag zoveel file had gestaan, ik ben blij dat wij lekker vroeg van huis konden. Eens kijken hoe koud het vannacht weer gaat worden en of mijn autootje morgenochtend nog start
.
Waarschijnlijk niet, aangezien het water zo wild isquote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
vroor die wildwaterbaan niet aan buiten?
Nee, dat niet, had ik eigenlijk wel verwacht. Maar het water vroor wel aan je hoofd en haar aanquote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
vroor die wildwaterbaan niet aan buiten?
de LWD-pluim? en waar haal je die vandaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachtenmaar rond die tijd heb ik de LWD pluim voor me en de 15daagse van LWD, die is voor mij interessanter dan die van De Bilt
Die is niet voor openbaar publiek beschikbaarquote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
de LWD-pluim? en waar haal je die vandaan?
Logisch... toen eindigde de laatste grote ijstijd.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:17 schreef -CRASH- het volgende:
Maar mijn schaatskunsten was wat van 10.000 jaar geleden
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die is niet voor openbaar publiek beschikbaar
Ik kan de pluim vanavond wel laten zien natuurlijk
Oja LWD = Leeuwarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |