De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar daar twijfel ik niet aan.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben getraumatiseerd door de laatste keer.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bescherm jequote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mike Posner legt het uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef kutkloon7 het volgende:
Waarom gaat het altijd over seks als mfn langskomt?
Gaat het hier ooit niet over seks dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef kutkloon7 het volgende:
Het gaat ook vaak genoeg over seks wanneer ze er niet isquote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef kutkloon7 het volgende:
Ja, als jij er niet bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaat het hier ooit niet over seks dan?
teveelquote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaat het hier ooit niet over seks dan?
Nein. Mfn is mine.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dit nu een 2 voor de prijs van 1 aanbieding?
Ik vind udowu niks meer aan manquote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh deze sc is gaar man kom udowu
Que?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pinda is er nu niet. Die trekt piemels aan.
tfoee ga niet hatenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind udowu niks meer aan man
This makes me sad.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
teveel
hahaha,
nou ik pak effen bakje, vrijgezelle meiden kunnen zich ondertussen melden via PM
Nog meer van die mini's?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Piemels op de tc waren wel leuk ja.
Mag wel vaker gebeuren wat mij betreft.
Tevens bedenk ik me net dat ik mijn ex haar mail niet geantwoord heb. Al een week. Laat ik dat eens gaan doen.
Watquote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Piemels op de tc waren wel leuk ja.
Mag wel vaker gebeuren wat mij betreft.
Tevens bedenk ik me net dat ik mijn ex haar mail niet geantwoord heb. Al een week. Laat ik dat eens gaan doen.
[Drommeldaris]quote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Damn, mis ik dan nog wat interessants?
Met Pinda op de tc kwamen er constant naakte mannen. Die dingen ook prive tegen haar zeggen dat ze zo leuk was.quote:
Jij?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Pinda op de tc kwamen er constant naakte mannen. Die dingen ook prive tegen haar zeggen dat ze zo leuk was.
Aandoenlijk ding ben je toch ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Mijn vorige account was niks voor niks minibeer
Praat je nu tegen zn pener?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aandoenlijk ding ben je toch ook.
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lol,
Nou ik zie je berichtje wel heee
Ja. Neuken?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aandoenlijk ding ben je toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn er allemaal nu?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
drommel a boeler ik bos je lip als je niet chillings komt zetten in udowu
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Neuken?Je vergeet deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faler.
Of borstenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Niks mis met sizequeens. Ik wil ook geen vrouw zonder kont
je vergeet jezelf eiquote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
monkyyy boterbartje nectar zweetteef
Zeg dat dan meteen boelerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
monkyyy boterbartje nectar zweetteef
Smooth +1.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als wij er zo uit zagen als jij konden wij t ook wel hoor.cheater.
Jij mag mee doenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als wij er zo uit zagen als jij konden wij t ook wel hoor.cheater.
Ondanks dat MFN goede looks heeft is ze bezet en happy verliefd en zo dus een no-go area.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Neuken?Waar, wanneer, hoelang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Survival van het leukste topicquote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
gvd deze sc steelt al mn udowu matties
nee ik lurk af en toe meequote:
DROMMELLLquote:
haha inderdaadquote:
Zo eng zijn ze niet hier hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee ik lurk af en toe meeDurf niet te posten hier maja jij zette posts dus ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het hier wel over MFN he.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
10 seconden neuken, laat dan maar zitten
Hmm, tegelijk of om de beurt?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu, met murdera en mij, 1510 seconden?
Snap ik, ik vind het alleen lastig om met de juiste post een topic te joinen buiten onz/klbquote:
Het kan beter, met jou?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef xFriendx het volgende:
Dan ken ik nu eindelijk iemand in het echt van deze reeks, hoewel 'kennen' wel een groot woord is. Ontmoet laten we maar zeggen.
Alles goed Flippiee?
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
flippiee is autist met een kraterkopgodverdomme ik moest echt fucking hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kreeg ik nog terug ja
Minstens 15, je weet zelluf.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
10 seconden neuken, laat dan maar zitten
Nouja gelukt nu dus.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
Snap ik, ik vind het alleen lastig om met de juiste post een topic te joinen buiten onz/klb
Wat murdera wil.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, tegelijk of om de beurt?
Ik mis je puntquote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over MFN he.
Hoe snel?quote:
Ai, niet alles op orde dus?quote:
Denken dat jij na 10 seconden wil stoppen als ik eenmaal ben begonnenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je 10 seconden met me krijgt.
Tsja, als je jezelf al uitkleedt in je slaap, misschien lukt verhuizen dan ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister nog op marktplaats ingelogd. Ik wist mijn wachtwoord niet meer, dus had ik het veranderd. Ga ik vandaag inloggen, is er ineens geen account op dit adres. Wat is deze?
waarom?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef kree het volgende:
Blijf toch zo lachen om dit topic.
En nou ga ik weer effe huilen hoor.
Gemengde gevoelens :S
Mfn is te goddelijk om voor jezelf te houden.quote:
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat jij na 10 seconden wil stoppen als ik eenmaal ben begonnen
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 16:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
17 seconden
Moet ik nu bijbetalen?
Email adres lief.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als je jezelf al uitkleedt in je slaap, misschien lukt verhuizen dan ook.
Dat was ik, en het was haar idee. Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mfn is te goddelijk om voor jezelf te houden.
Mensen die MFN zouden proberen in te nemen.
Er was er een die mfn weg probeerde te houden.
Iets met vliegtuigmotor ongeluk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mfn is te goddelijk om voor jezelf te houden.
Mensen die MFN zouden proberen in te nemen.
Er was er een die mfn weg probeerde te houden.
Iets met vliegtuigmotor ongeluk.
Gehacked?quote:
Hoho, ik deed enkel een suggestie die kant op, niets meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was ik, en het was haar idee. Wie wil me aanraken?
Maar mijn pener welquote:Op zondag 5 februari 2012 16:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes.
Wie? Wat?quote:
Mag ik 10 seconden, je merkt er niks van zo snel ben ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je 10 seconden met me krijgt.
Nahh, first time discount, dus ik zie het door de vingers.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:56 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij bent mfn's pooier? Hoeveel krijg je nog van me?
Ik ben verdrietig.quote:
Sterfgeval binnen de familie, hart gebroken, half jaar studievertraging buiten mijn schuld om dusja er zijn wel eens betere tijden geweestquote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ai, niet alles op orde dus?
Hier wel goed eigenlijk. Dit weekend niet helemaal lekker, hoewel wat biertjes drinken ging en vandaag sporten ook gewoon goed ging. Dus zal wel meevallen dan
Voor de rest niets te klagen eigenlijk.
Als je daar niet mee begint kan je ze er toch ook niet later vanaf trappen?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef dawg het volgende:
mannen die vrouwen zo op een voetstuk zetten.
Dat zou vrij zinloos zijn. Ik zie ook geen biedingen die gedaan zijn nadat ik gister weg ging. Ach, het lijkt er op dat ik een goede deal maak, dus het maakt me niet uit.quote:
Suggesie, idee, tomeeto, tomaato.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoho, ik deed enkel een suggestie die kant op, niets meer.
Ben jij mij?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterfgeval binnen de familie, hart gebroken, half jaar studievertraging buiten mijn schuld om dusja er zijn wel eens betere tijden geweest
Sporten gaat bij mij ook goed, heerlijk conditie opbouwen en longen uit mijn lichaam rennen en dan die heerlijke spierpijn(geen sarcasme dit
) Vandaag dan ook schaatsen op natuurijs
Okequote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou vrij zinloos zijn. Ik zie ook geen biedingen die gedaan zijn nadat ik gister weg ging. Ach, het lijkt er op dat ik een goede deal maak, dus het maakt me niet uit.
Omdat je een neger bent, maybe.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik 10 seconden, je merkt er niks van zo snel ben ik.
daar heb je dat voetstuk toch niet voor nodig? je weet vantevoren al dat zo'n moment komt, het gaat immers om een vrouw.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je daar niet mee begint kan je ze er toch ook niet later vanaf trappen?
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterfgeval binnen de familie, hart gebroken, half jaar studievertraging buiten mijn schuld om dusja er zijn wel eens betere tijden geweest
Sporten gaat bij mij ook goed, heerlijk conditie opbouwen en longen uit mijn lichaam rennen en dan die heerlijke spierpijn(geen sarcasme dit
omg hoeveel Singles lopen er hier rondquote:
Nou dan zou ik onbewust toch een tweede persoonlijkheid hebben, lijkt mij niet fijn voor mijn omgevingquote:
Tuurlijk wel, van een voetstuk vallen ze harder en met wat geluk klappen ze met hun nek op de rand.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
daar heb je dat voetstuk toch niet voor nodig? je weet vantevoren al dat zo'n moment komt, het gaat immers om een vrouw.
Leuk tochquote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg hoeveel Singles lopen er hier rond
Inderdaad tijd terug
[..]
Nou dan zou ik onbewust toch een tweede persoonlijkheid hebben, lijkt mij niet fijn voor mijn omgeving
Zie het als een kind verdrietig maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef dawg het volgende:
[..]
daar heb je dat voetstuk toch niet voor nodig? je weet vantevoren al dat zo'n moment komt, het gaat immers om een vrouw.
Yes!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat je een neger bent, maybe.
Dat verbaasd je hequote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, van een voetstuk vallen ze harder en met wat geluk klappen ze met hun nek op de rand.
Ik moet je toch blussen na de seks omdat je bijna in vuur en vlam staatquote:Op zondag 5 februari 2012 16:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien. Als 10 seconden je al te min zijn.
teveel moeite, moet je nml eerst weer op dat ding klimmen enzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, van een voetstuk vallen ze harder en met wat geluk klappen ze met hun nek op de rand.
O, je bent een vrouw. Dan is dat in ieder geval opgelost.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad tijd terug
[..]
Nou dan zou ik onbewust toch een tweede persoonlijkheid hebben, lijkt mij niet fijn voor mijn omgeving
10 februari weerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad tijd terug
[..]
ik post daar al vrij lang niet meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad tijd terug
Je bent toch wel wat vindingrijker dan dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
teveel moeite, moet je nml eerst weer op dat ding klimmen enzo.
een lollie ja, geen sokkel.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie het als een kind verdrietig maken.
Je zal ze eerst een lollie moeten geven om ze gelukkig te maken.
Want als ze geen lollie hebben, kan je ook geen lollie afpakken, en hoe kom je dan aan die heerlijke bitterzoete tranen?
Slecht plan met deze economie.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga alle mooie vrouwen in dit topic bezwangeren
Als jij dat geloofdquote:Op zondag 5 februari 2012 17:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, het was enkel een uiting van pure opluchting.
"teveel moeite".quote:Op zondag 5 februari 2012 17:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent toch wel wat vindingrijker dan dat?
Succes die zijn hier nietquote:Op zondag 5 februari 2012 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga alle mooie vrouwen in dit topic bezwangeren
Ik ben trots op jequote:Op zondag 5 februari 2012 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo en dat voor een vrouwquote:Op zondag 5 februari 2012 17:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet wat ik wil, dus ik weet ook wat ik niet wil.
way ahead of you. ik kom namelijk niet met een voetstuk aankakken.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oftewel, zorg dat het niet teveel moeite kost. Simpel(e).
Ik bestel altijd appelsap in clubs en als mensen vragen wat ik drink zeg ik whiskeyquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef Plastic_zak het volgende:
even mijn kuttopic van gister promoten
Mensen die stoer doen met appelsap
Vertel, wat is jouw tactiek.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
way ahead of you. ik kom namelijk niet met een voetstuk aankakken.
waarom zou ik haar mentaal kapot willen maken als ik haar ook gewoon buiten kan schoppen, de deur dicht doen, en er geen last meer van heb?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vergelijkbaar.
Je moet wat moeite doen om ze mentaal kapot te kunnen maken.
die heb ik geen. ik verzin alles wat ik doe ter plekke.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vertel, wat is jouw tactiek.
Ach, een mens heeft zijn pleziertjes nodig toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:04 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom zou ik haar mentaal kapot willen maken als ik haar ook gewoon buiten kan schoppen, de deur dicht doe, en er geen last meer van heb?
Waar komt ze vandaan?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vertel, wat is jouw tactiek.
Tss, saai hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
die heb ik geen. ik verzin alles wat ik doe ter plekke.
moeilijk doen met sokkels en voetstukken horen daar voor mij niet bij.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een mens heeft zijn pleziertjes nodig toch?
Jezus, jouw fobo.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik ben nooit in de omgevingAnders had ik het wel geweten hoor
Hmm, kutzooi.quote:
Zo ver wegquote:
ik kon het niet over mijn hart krijgen om die posts weg te doen. Anders was ie helemaal kaal geweest hoorquote:
tsja ach hey niets aan te doenquote:
Snap ik. Het is een heel romantisch fobo geworden zo.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik kon het niet over mijn hart krijgen om die posts weg te doen. Anders was ie helemaal kaal geweest hoor
Wat eet je?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:09 schreef twi het volgende:
Gezakt tot een nieuw dieptepunt. Eten met een lepel, omdat ik te lui ben mes en vork te gebruiken.
Waarom moet ik je kennen om genoeg te weten?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef dawg het volgende:
[..]
je kent me niet dus kun je niet genoeg weten. easy as cake.
Ik vond dat altijd heel slim van mijzelfquote:Op zondag 5 februari 2012 17:09 schreef twi het volgende:
Gezakt tot een nieuw dieptepunt. Eten met een lepel, omdat ik te lui ben mes en vork te gebruiken.
Eten met een lepel is voor paupers.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd heel slim van mijzelf
Zie je, je meende het wel een beetje, die suggestie van sabotage.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Van mij mag dat met een lepel gegeten worden hoor.
oke oke ik moet ergens de lay out van mn fobo hebben opgeslagen, dus zal wel wat pics (niet van mij uitercourse) er in zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik. Het is een heel romantisch fobo geworden zo.
Ligt eraan, heb je de paella zelfgemaakt?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Eten met een lepel is voor paupers.
[..]
Zie je, je meende het wel een beetje, die suggestie van sabotage.
Ikquote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet flipsel op tc hebben gezien?
Ik heb haar in het echt gezien, in m'n swimshortquote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Met een beetje hulp van Knorrquote:Op zondag 5 februari 2012 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je de paella zelfgemaakt?
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet ik je kennen om genoeg te weten?
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Billy Talentquote:Op zondag 5 februari 2012 17:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Deze titel draag ik op aan alle geefbare dames in dit topic, "surrender"
blijkbaarquote:
Aha. Heeft zelfs nog zojuist in dit topic gepost zie ik... hehquote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef twi het volgende:
[..]
Rood vogeltje, mintgroen vogeltje + "Moet ik deze op Facebook plaatsen?"
Is er niet beter op geworden.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oke oke ik moet ergens de lay out van mn fobo hebben opgeslagen, dus zal wel wat pics (niet van mij uitercourse) er in zetten
Ik kom al tijden niet meer op de TC. Dus nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef Drommeldaris het volgende:
ik had een met allemaal tumblr plaatjes maar die heb ik niet opgeslagen en te veel moeite om dat nu te gaan doenquote:
Je bent een single vrouw in dit topic. Zit je pm/dm al volgespamd?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik had een met allemaal tumblr plaatjes maar die heb ik niet opgeslagen en te veel moeite om dat nu te gaan doen
Moeite doen is voor sukkels.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik had een met allemaal tumblr plaatjes maar die heb ik niet opgeslagen en te veel moeite om dat nu te gaan doen
Dat is niet wat wij willen zienquote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh, goed idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een single vrouw in dit topic. Zit je pm/dm al volgespamd?
Ik ben al aan het spammen jwz.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al opgegevenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over deze tcquote:Op zondag 5 februari 2012 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik kom al tijden niet meer op de TC. Dus nee.
WAT FLIPPIE IS VROUW? ÉN SINGLE?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie zijn al voor elkaar uit de kleren gegaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over deze tc
nope.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mensen die geen moeite doen erg lui zijnquote:
Maar dat maakt mij niet uit. Ik bedoel ik wil ook wel eens dingen zien maar hó maar dat men daar rekening mee houdtquote:Op zondag 5 februari 2012 17:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is niet wat wij willen zien.
vertel.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, en je antwoord zegt me genoeg.
Wat wil je zien flippie?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nope.
[..]
En ik maar denken dat mensen die geen moeite doen erg lui zijn
[..]
Maar dat maakt mij niet uit. Ik bedoel ik wil ook wel eens dingen zien maar hó maar dat men daar rekening mee houdt
Beginnersfout.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef Flippiee het volgende:
En ik maar denken dat mensen die geen moeite doen erg lui zijn
Heh, ik vind je humor leuk.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef Flippiee het volgende:
Maar dat maakt mij niet uit. Ik bedoel ik wil ook wel eens dingen zien maar hó maar dat men daar rekening mee houdt
Dat moet je in 'r DM zeggen joh! Leer het nou eensquote:Op zondag 5 februari 2012 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ik vind je humor leuk.
Jongens, hebben we geen ereprijs voor de nieuwkomer met de beste humor?
Dat is trouwens wel waar, het werkt.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dat moet je in 'r DM zeggen joh! Leer het nou eens
Zoals ik al zei, ik heb dat opgegevenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
overkomt de bestequote:
ik oefen hier mijn versiertrucs he, moet wel beetje OT blijvenquote:
yesquote:Op zondag 5 februari 2012 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ik vind je humor leuk.
Jongens, hebben we geen ereprijs voor de nieuwkomer met de beste humor?
op een koelkast? wie weet!quote:
omgggquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel waar, het werkt.
We zullen zien.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel waar, het werkt.
Wat?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemen jullie dat zo tegenwoordig?
Okee misschien niet bij jou, bij anderen lukte het aardig.quote:
Ik heb de situatie onder controle hoor!quote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Is er weer een nieuw meisje bij jongens
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee misschien niet bij jou, bij anderen lukte het aardig.
quote:
Weet je dat echt wel zeker?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb de situatie onder controle hoor!
Zo nieuw is ze nietquote:Op zondag 5 februari 2012 17:25 schreef Newbie114 het volgende:
Is er weer een nieuw meisje bij jongens
Door jou?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips is al gehosseld, alleen weet ze het nog niet.
quote:
Uhuquote:Op zondag 5 februari 2012 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet je dat echt wel zeker?Al die jongens zijn best opdringerig hoor
![]()
Tegen betaling kan je mij inhuren als bodyguard om je tegen zoveel aandacht te beschermen![]()
Mijn demente oma vroeg laatst ook al hoe het ging met mijn vriend, blijkbaar wist zij ook al meerquote:Op zondag 5 februari 2012 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips is al gehosseld, alleen weet ze het nog niet.
Daar doe ik geen uitspraak over.quote:
Baaaawwww.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
Mijn demente oma vroeg laatst ook al hoe het ging met mijn vriend, blijkbaar wist zij ook al meer
Alleen als je me inhuurt dan moeten we wel werken aan je muzieksmaakquote:
quote:Your musical compatibility with Flipsje is VERY LOW
Hossel haarquote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraak over.
[..]
Baaaawwww.
Wat mis ik hier allemaal?quote:
Mannen die na één zucht al opgeven met hosselen. Minimaal twee heren!quote:Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef xFriendx het volgende:
Flips is wel een lieverd maar niet te hosselen in één zucht.
Een hele zucht?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:44 schreef xFriendx het volgende:
Flips is wel een lieverd maar niet te hosselen in één zucht.
Verklaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef Capstan het volgende:
En nu gaat het ineens weer een stuk trager.
Waarvan ik overigens ook de oorzaak wel denk te weten
Opvallend inderdaad. Ik vermoed veel witte vlekken op bureau's.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:50 schreef twi het volgende:
[..]
mfn op TC natuurlijk. Het hele bandbreedteverbruik van 't internet wordt scheefgetrokken.
Pics van MFNquote:Op zondag 5 februari 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad. Ik vermoed veel witte vlekken op bureau's.
Wat voor jack>?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieuwe broeken, trui, shirt, joggingbroek en een jack
Wel met een bontkraagje he?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leer-like, met een katoenen kapuchon die eruit kan
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel met een bontkraagje he?Da's voor echte bazen
Leer like? Waarom geen echt leer?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leer-like, met een katoenen kapuchon die eruit kan
Het is Viscose, ik ging eerst voor een leren, maar die zat echt niet lekker, net een vuilniszakquote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leer like? Waarom geen echt leer?
Hmm, niet slecht. Zeker niet voor die prijs.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is Viscose, ik ging eerst voor een leren, maar die zat echt niet lekker, net een vuilniszak![]()
Nu deze: http://www.wehkamp.nl/kin(...),2,19,4,17&PI=3&SM=0
Het is ook maar voor de weekenden, door de weeks loop ik toch met mn werkjas rond..quote:Op zondag 5 februari 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
Ik houd niet van dat soort jassen voor mannen.
Mijn neefjes van 6 lopen in zulke jasjes want dan is ruig en stoer enzo, dus eigenlijk kei schattig.
Voor een volwassenen heb ik liever iets netters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |