De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar daar twijfel ik niet aan.quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben getraumatiseerd door de laatste keer.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bescherm jequote:Op zondag 5 februari 2012 16:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mike Posner legt het uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef kutkloon7 het volgende:
Waarom gaat het altijd over seks als mfn langskomt?
Gaat het hier ooit niet over seks dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef kutkloon7 het volgende:
Het gaat ook vaak genoeg over seks wanneer ze er niet isquote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef kutkloon7 het volgende:
Ja, als jij er niet bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaat het hier ooit niet over seks dan?
teveelquote:Op zondag 5 februari 2012 16:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gaat het hier ooit niet over seks dan?
Nein. Mfn is mine.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is dit nu een 2 voor de prijs van 1 aanbieding?
Ik vind udowu niks meer aan manquote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh deze sc is gaar man kom udowu
Que?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pinda is er nu niet. Die trekt piemels aan.
tfoee ga niet hatenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind udowu niks meer aan man
This makes me sad.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
teveel
hahaha,
nou ik pak effen bakje, vrijgezelle meiden kunnen zich ondertussen melden via PM
Nog meer van die mini's?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Piemels op de tc waren wel leuk ja.
Mag wel vaker gebeuren wat mij betreft.
Tevens bedenk ik me net dat ik mijn ex haar mail niet geantwoord heb. Al een week. Laat ik dat eens gaan doen.
Watquote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Piemels op de tc waren wel leuk ja.
Mag wel vaker gebeuren wat mij betreft.
Tevens bedenk ik me net dat ik mijn ex haar mail niet geantwoord heb. Al een week. Laat ik dat eens gaan doen.
[Drommeldaris]quote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Damn, mis ik dan nog wat interessants?
Met Pinda op de tc kwamen er constant naakte mannen. Die dingen ook prive tegen haar zeggen dat ze zo leuk was.quote:
Jij?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met Pinda op de tc kwamen er constant naakte mannen. Die dingen ook prive tegen haar zeggen dat ze zo leuk was.
Aandoenlijk ding ben je toch ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Mijn vorige account was niks voor niks minibeer
Praat je nu tegen zn pener?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aandoenlijk ding ben je toch ook.
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lol,
Nou ik zie je berichtje wel heee
Ja. Neuken?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Aandoenlijk ding ben je toch ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn er allemaal nu?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
drommel a boeler ik bos je lip als je niet chillings komt zetten in udowu
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Neuken?Je vergeet deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faler.
Of borstenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Niks mis met sizequeens. Ik wil ook geen vrouw zonder kont
je vergeet jezelf eiquote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
monkyyy boterbartje nectar zweetteef
Zeg dat dan meteen boelerquote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
monkyyy boterbartje nectar zweetteef
Smooth +1.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als wij er zo uit zagen als jij konden wij t ook wel hoor.cheater.
Jij mag mee doenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als wij er zo uit zagen als jij konden wij t ook wel hoor.cheater.
Ondanks dat MFN goede looks heeft is ze bezet en happy verliefd en zo dus een no-go area.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Neuken?Waar, wanneer, hoelang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Survival van het leukste topicquote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
gvd deze sc steelt al mn udowu matties
nee ik lurk af en toe meequote:
DROMMELLLquote:
haha inderdaadquote:
Zo eng zijn ze niet hier hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee ik lurk af en toe meeDurf niet te posten hier maja jij zette posts dus ik ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben het hier wel over MFN he.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
10 seconden neuken, laat dan maar zitten
Hmm, tegelijk of om de beurt?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu, met murdera en mij, 1510 seconden?
Snap ik, ik vind het alleen lastig om met de juiste post een topic te joinen buiten onz/klbquote:
Het kan beter, met jou?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef xFriendx het volgende:
Dan ken ik nu eindelijk iemand in het echt van deze reeks, hoewel 'kennen' wel een groot woord is. Ontmoet laten we maar zeggen.
Alles goed Flippiee?
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
flippiee is autist met een kraterkopgodverdomme ik moest echt fucking hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kreeg ik nog terug ja
Minstens 15, je weet zelluf.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
10 seconden neuken, laat dan maar zitten
Nouja gelukt nu dus.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Flippiee het volgende:
Snap ik, ik vind het alleen lastig om met de juiste post een topic te joinen buiten onz/klb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |