Speltechnisch had je een punt gehad, maar wat maakt de positie nou uit. De achterstand is en blijft 8 punten. AJAAAAX KAMPIOEEEENEN 2011-2012quote:
quote:
Hij mag niet zonder begeleiding.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Je blijft echt een kneus hè, misschien zou je eens een wedstrijd van je eigen club moeten gaan kijken in het stadion. Dan heb je genoeg om je eigen druk over te maken
Raarquote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Onnoman het volgende:
als feyenoord kampioen wordt ga ik echt janken! ook al ben ik voor utrecht
Mag je niet even blij zijn omdat PSV gelijk speelt?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Je blijft echt een kneus hè, misschien zou je eens een wedstrijd van je eigen club moeten gaan kijken in het stadion. Dan heb je genoeg om je eigen druk over te maken
Ik mag niet blij zijn om een puntverlies van de koploper? Oh je kruipt in de frustirol. Dat is het. Ga lekker huilen in een hoekjequote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Idd even vergeten dat meneer nog maar 14 jaar oud isquote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij mag niet zonder begeleiding.
Oh wat zijn de PSV'ers toch lief als ze puntverlies lijdenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Idd even vergeten dat meneer nog maar 14 jaar oud is
Maar hoe moet hij dan zijn dagelijkse 300+ posts halen?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zegt alles
Ten Voorde
Sno
Castillion
Nogal ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef StijnDa het volgende:
Volgens mij is het een onterechte penalty...
Whaha zou lachen zijn 6 team over Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Hopen dat RKC wint, anders komt grunn op 2 punten achter Ajaxeng.
Nec, PSV, Ajax huurlingen hebben de toekomst? Tja wat zegt het eigenlijk?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zegt alles
Ten Voorde
Zoet
Castillion
Hup Grunnquote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Hopen dat RKC wint, anders komt grunn op 2 punten achter Ajaxeng.
quote:
Nope, terechtquote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik schakelde wat te laat in, maar onterechte penalty dus?
Frustirolquote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag niet blij zijn om een puntverlies van de koploper? Oh je kruipt in de frustirol. Dat is het. Ga lekker huilen in een hoekje
quote:
Werd wel lichtjes geraakt, maar mi. lang niet genoeg voor een penaltyquote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik schakelde wat te laat in, maar onterechte penalty dus?
Dit soort posts en dan andere beschuldigen van frustratiesquote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Frustirol. Weer iets nieuws op school meegekregen?! Nah, maar ga niet als een klein jong overal liggen posten hihi PSV faalt, PSV hihi gelijk. Terwijl je eigen club gewoon met 0-2 verliest. En het voorlopig daar ook niet goed gaat komen.
Maak je niet zo druk joh.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Frustirol. Weer iets nieuws op school meegekregen?! Nah, maar ga niet als een klein jong overal liggen posten hihi PSV faalt, PSV hihi gelijk. Terwijl je eigen club gewoon met 0-2 verliest. En het voorlopig daar ook niet goed gaat komen.
Je ziet frustraties in mijn post?! Ah oké, knap van jequote:Op zondag 5 februari 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort posts en dan andere beschuldigen van frustraties
okquote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Na 5 minuten 0-2.
Na 10 minuten 0-4.
Na 20 0-8.
Na 80 0-32
Totaal: Groningen 0 RKC 36
Inzet: 1 euroquote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Na 5 minuten 0-2.
Na 10 minuten 0-4.
Na 20 0-8.
Na 80 0-32
Het zal mij eigenlijk weinig boeienquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Na 5 minuten 0-2.
Na 10 minuten 0-4.
Na 20 0-8.
Na 80 0-32
Dat getoll heb je altijd, en niet alleen van hemquote:Op zondag 5 februari 2012 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het zal mij eigenlijk weinig boeien. Maar door dat kinderachtig gedrag van hem krijg je dat getroll dus in de club topics, alleen dat meneer alsof er niks aan de hand is
True, maar die nemen het ook als een man opquote:Op zondag 5 februari 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat getoll heb je altijd, en niet alleen van hem
Jij ja, je pest in je eentje bijna de enige kwaliteits user van dit forum wegquote:Op zondag 5 februari 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat getoll heb je altijd, en niet alleen van hem
Ik pest helemaal nietquote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ja, je pest in je eentje bijna de enige kwaliteits user van dit forum weg(Guidetti)
Emanuelson is een beest, die zou Ajax in zijn eentje kunnen redden.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik pest helemaal niet
Ik zeg gewoon dat hij altijd gelijk heeft. Dan komt hij ineens met:' Kanker op'
Gewoon de hele linkerkant voor Emanuelson ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Emanuelson is een beest, die zou Ajax in zijn eentje kunnen redden.
Mooi toch je kon met 9 man spelen. Al had je wel een probleem als hij geen zin meer had terug te zakkenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon de hele linkerkant voor Emanuelson ja.
Godzijdank is Sparta afgelast, ik moet er niet aan denken dat ik net in het stadion moest zittenquote:
Achja, meestal maakte hij een goal.. dus dan zak je automatisch weer terug.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi toch je kon met 9 man spelen. Al had je wel een probleem als hij geen zin meer had terug te zakken
Kijk. Deze man houdt zijn oog op de prijs. Ben je van de party?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:59 schreef RvLaak het volgende:
BTW mensen; er zijn in de sportwereld veel belangrijkere dingen gaande dan voetbal: Rayonhoofden bijeen vanwege Elfstedentocht
Kijk wel link uit. Kan niet schaatsen en vind kou niet leukquote:Op zondag 5 februari 2012 17:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk. Deze man houdt zijn oog op de prijs. Ben je van de party?
Hihihihihi gothicquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef RvLaak het volgende:
Lol: "32 minuten ploeteren van FC Groningen heeft geleid tot excact 0 kansen"... Lijkt Ajax wel
Tja, Ajax ook al nietquote:Op zondag 5 februari 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hihihihihi gothic![]()
![]()
![]()
sorry je hebt gelijk dus kan op niks beters komen.
Dat zegt niks, dat had Heracles in de eerste helft ookquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef RvLaak het volgende:
Lol: "32 minuten ploeteren van FC Groningen heeft geleid tot excact 0 kansen"... Lijkt Ajax wel
Geen Unox op je hoofd of ín je hoofd he?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk wel link uit. Kan niet schaatsen en vind kou niet leuk. TV daarentegen
No fucking way, tenzij mijn vrouw zo lief is om stamppot boerenkool te makenquote:Op zondag 5 februari 2012 17:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Geen Unox op je hoofd of ín je hoofd he?
Jummie.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
No fucking way, tenzij mijn vrouw zo lief is om stamppot boerenkool te maken
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Want die kan machtig stampen...
Boerenkoolquote:Op zondag 5 februari 2012 17:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
No fucking way, tenzij mijn vrouw zo lief is om stamppot boerenkool te maken
En spekjesquote:Op zondag 5 februari 2012 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boerenkool
Met verse worst en rookworst![]()
Jaquote:
Zeg maar gerust Duitser.quote:
lolquote:Op zondag 5 februari 2012 17:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zeg maar gerust Duitser.![]()
Spekjes zijn slecht voor mijn kunstgebit.
Mag ik? Mag ik? Mag ik?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Groningen moet zich wel schamen hoor. Gewoon totaal geen inzet getoont of kansen gecreeerd waar zie je dat nog in de Eredivisie.
Zolang je maar geen Ajax zegt. Dat was hun schuld niet met die rare beslissingen, blessures en 12:30 als aanvangstijd.quote:
quote:
OK, omdat jij hebt bent:quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Ajax zegt. Dat was hun schuld niet met die rare beslissingen, blessures en 12:30 als aanvangstijd.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Ajax zegt. Dat was hun schuld niet met die rare beslissingen, blessures en 12:30 als aanvangstijd.
En 30 keer geel voor Groningenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die commentator heeft de 0-4 al 10x gezien
Daar moeten ze écht eens iets aan doen hoor! Als Ajax elk seizoen tien keer om 12:30 moet spelen, worden ze natuurlijk nóóit kampioen..quote:Op zondag 5 februari 2012 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een scheutje azijnquote:
Wilde het net zeggen, mijn God wat een drama.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is ditDie Johansson kan er echt helemaal niks van
![]()
Slechter dan Blind
Verschil is dat PSV titelkandidaat is maar het niet waarmaakt, Twente of Heerenveen dus kampioen.quote:
Mmm, waar dat Heerenveen opeens (bij meerdere mensen) vandaan komt.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV titelkandidaat is maar het niet waarmaakt, Twente of Heerenveen dus kampioen.
Alsof Ajax geen titelkandidaat is, Ajax is elk jaar titelkandidaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Verschil is dat PSV titelkandidaat is maar het niet waarmaakt, Twente of Heerenveen dus kampioen.
Simpel, zijn (veelal) gedesillusioneerde Ajacieden die niet toe durven te geven dat Feyenoord betere kansen heeft dan Heerenveenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mmm, waar dat Heerenveen opeens (bij meerdere mensen) vandaan komt.![]()
Ik zou er geld op zetten.
De nieuwe Uri Geller dient zich aanquote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zijn voorspelling met deze weer teniet doet:quote:Op zondag 5 februari 2012 18:25 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
De nieuwe Uri Geller dient zich aan![]()
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
Hoezo kampioen in 2012-13? Ze worden dit jaar al kampioen, met 66 punten.
Klopt, die kan er ook niks vanquote:Op zondag 5 februari 2012 18:25 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]
De nieuwe Uri Geller dient zich aan![]()
Ja even een hart onder de riem steken natuurlijk, realistisch gezien gok ik op Twente.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zijn voorspelling met deze weer teniet doet:
[..]
Ligt er imo aan hoe Twente verder gaat met McClaren. Als ze de lijn doortrekken van de laatste wedstrijd, worden ze zonder problemen weer kampioen. Lukt dat niet, dan kunnen de huidige 1 t/m 5 allemaal nog kampioen worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja even een hart onder de riem steken natuurlijk, realistisch gezien gok ik op Twente.
Onzin.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Simpel, zijn (veelal) gedesillusioneerde Ajacieden die niet toe durven te geven dat Feyenoord betere kansen heeft dan Heerenveen
Zolang Rutten trainer is bij PSV wordt PSV geen kampioen, hebben ze dus geluk dat 'ie ermee stopt na dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onzin.
Feyenoord en Heerenveen komen allebei echt te kort voor de titel.
Heerenveen heeft leuk elftal, die eindigen wel hoog. Maar Feyenoord heeft bagger elftal.
Twente, Psv of Az wordt kampioen. Mijn gok gaat naar Psv.
Zal me allemaal worst zijn eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang Rutten trainer is bij PSV wordt PSV geen kampioen, hebben ze dus geluk dat 'ie ermee stopt na dit seizoen.
PSV staat dit seizoen voor de 2e week bovenaanquote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zal me allemaal worst zijn eigenlijk.
Maar Psv heeft gewoon het beste elftal, spelen het beste voetbal en staan bovenaan.
Twente en Az hebben gewoon een te matig elftal en Ajax VEEEEEEEEEEL te matig(ook zonder blessures).
Stomme mickey mouse competitie![]()
Dus?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PSV staat dit seizoen voor de 2e week bovenaan.
Lijkt me nou niet echt getuigen van het team met:quote:
Als dat zou was, stonden ze het hele seizoen wel bovenaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
het beste elftal, spelen het beste voetbal
Wat een gelul. Het gaat er toch om wie de meeste punten heeft. Volgens deze redenatie is er geen team met het beste voetbal?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt getuigen van het team met:
[..]
Als dat zou was, stonden ze het hele seizoen wel bovenaan.
Dit seizoen niet nee. Niet consequent iig.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een gelul. Het gaat er toch om wie de meeste punten heeft. Volgens deze redenatie is er geen team met het beste voetbal?
Wtf man. Jij wil liever zoveel mogelijk speelrondes op nummer 1 staan en dat de laaste dag tweede worden dan vice versa of zo.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit seizoen niet nee. Niet consequent iig.
Net 90 minuten verspilt aan Milan-Napoli, wat een kut competitie is dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zal me allemaal worst zijn eigenlijk.
Maar Psv heeft gewoon het beste elftal, spelen het beste voetbal en staan bovenaan.
Twente en Az hebben gewoon een te matig elftal en Ajax VEEEEEEEEEEL te matig(ook zonder blessures).
Stomme mickey mouse competitie![]()
Zoals vorig seizoen met Twente...quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wtf man. Jij wil liever zoveel mogelijk speelrondes op nummer 1 staan en dat de laaste dag tweede worden dan vice versa of zo.
Lol jij faalt echt hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:37 schreef RvLaak het volgende:
Lijkt me nou niet echt getuigen van het team met:
Als dat zou was, stonden ze het hele seizoen wel bovenaan.
Nou koop een taart en vier het.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef Nober het volgende:
Net 90 minuten verspilt aan Milan-Napoli, wat een kut competitie is dat.
Afgezien van het afzakken naar #2, ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wtf man. Jij wil liever zoveel mogelijk speelrondes op nummer 1 staan en dat de laaste dag tweede worden dan vice versa of zo.
Het beste team van de competitie is idd het team dat aan het einde kampioen wordt. Echter is er op dit moment geen team aan te wijzen welke "het beste" zou zijn, gezien de prestaties van de top-6.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol jij faalt echt hoor.
Zoals Gramulanion ook zegt is geen enkel team het beste team, beetje onlogisch aangezien er altijd wel 1 team het beste is. Kwalitatief is dat zonder twijfel Psv.
Point made
Ps: Lul maar over Psv wat je wilt hoor, heb totaal niets met die club
Was aan het etenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
Zul je nu zien dat die kerel gewoon niet meer reageert.
Mooi kut idd. waar moet je heen?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Nu terug in de bus van fcg.. Zo slecht heb ik het nog nooit gezien..
Stadskanaal, duurt een uurtje.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mooi kut idd. waar moet je heen?
Ja hehe.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afgezien van het afzakken naar #2, ja.
Jawel, PSV. Die staan bovenaan en zijn dus blijkbaar ook het meest constant.quote:[..]
Het beste team van de competitie is idd het team dat aan het einde kampioen wordt. Echter is er op dit moment geen team aan te wijzen welke "het beste" zou zijn, gezien de prestaties van de top-6.
Oh ok, zo gaan discussies op FOK! vrij vaak.quote:[..]
Was aan het eten
Het beste team is wat vaag, maar ik had het duidelijk over kwalitatief het beste team.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef RvLaak het volgende:
Het beste team van de competitie is idd het team dat aan het einde kampioen wordt. Echter is er op dit moment geen team aan te wijzen welke "het beste" zou zijn, gezien de prestaties van de top-6.
Ah Stadskanaal! Fantastisch dorpquote:
quote:
Geen idee of PSV het meest constante speelt eigenlijk. Daarvoor let ik te weinig op in de eredivisie. Maar om nou te zeggen dat PSV het beste team heeft... Het kan er bij mij niet in. Zal we te maken hebben met mijn vooringenomenheid mbt PSV.quote:[..]
Jawel, PSV. Die staan bovenaan en zijn dus blijkbaar ook het meest constant.
Kan er niets aan doen, maar het klopte wel.quote:[..]
Oh ok, zo gaan discussies op FOK! vrij vaak.
Op papier misschien, maar dat had Ajax vorige week ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het beste team is wat vaag, maar ik had het duidelijk over kwalitatief het beste team.
Dat is Psv zonder twijfel.
Heerenveenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet er niets aan onder dat Psv in de Eredivisie gewoon verreweg het beste elftal heeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar dat had Ajax vorige week ook.
Da's ook weer waar jaquote:Op zondag 5 februari 2012 18:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet er niets aan onder dat Psv in de Eredivisie gewoon verreweg het beste elftal heeft.
Wat de resultaten dan opleveren hoeft daar niet mee in overeenstemming te zijn.
Anders was voetbal geen bal meer aan.
Ik vind Twente ook best goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doet er niets aan onder dat Psv in de Eredivisie gewoon verreweg het beste elftal heeft.
Wat de resultaten dan opleveren hoeft daar niet mee in overeenstemming te zijn.
Anders was voetbal geen bal meer aan(niet dat het kijken nog interessant is tegenwoordig maar ja).
Sinds McClaren terug is spelen ze weer mooi en leuk ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind Twente ook best weer goed.
Nee, het is dat ik van mijn reclasseringsambtenaar niet mag wedden.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen of Feijenoord kan ook zomaar de titel pakken.
Wees eens realistisch... Hoe schat jij de kansen van Ajax in?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarschijnlijk 4 verschillende kampioenen achterelkaar
Na vandaag toch wel van 60% naar een schamele 40% gezaktquote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eens realistisch... Hoe schat jij de kansen van Ajax in?
Steve haalt het maximale eruit. En misschien wel iets meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sinds McClaren terug is spelen ze weer mooi en leuk ja.
Daar geloof ik niet in. Het zal tussen PSV en Twente gaan. Ik sluit ook een opleving van AZ niet uit. De rest is (nog) niet goed genoeg.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen of Feijenoord kan ook zomaar de titel pakken.
0,0%.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
40%????quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na vandaag toch wel van 60% naar een schamele 40% gezakt
Ja, er staat toch echt "realistisch"....quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
16.7 %quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij dan?quote:
Hoe bedoel je? Door het resultaat van 1 wedstrijd zak ik met 20% dat is toch best veel?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
40%????
[..]
Ja, er staat toch echt "realistisch"....
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een berekening van
15% bagger
1% meesterlijkheid
0.7 % Inzet
NAC staat hoger dan Utrecht, dus kleine kans dat ze daar van winnenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, als ajax zo speelt winnen we niet eens het koopavondje nac.
maak er 40 en 20 van.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na vandaag toch wel van 60% naar een schamele 40% gezakt
Kijk, da's dus duidelijk het beste team van de eredivisie atmquote:Op zondag 5 februari 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Twente met een wedstrijd minder een beter doelsaldo dan PSV heeft trouwens![]()
(Al schijnt een gelijk spel weinig te veranderen aan een doelsaldo)
qftquote:Op zondag 5 februari 2012 19:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk, da's dus duidelijk het beste team van de eredivisie atm![]()
Liever zoquote:Op zondag 5 februari 2012 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente heeft wel goede back-ups in de aanval
De Jong 1
Plet 2
Verhoek 1
Joshua John 2
Bajrami 3
John 1
Chadli 2
Bajrami 3
Voorspelde ik. En na de 9e speelronde was ie daadwerkelijk wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Erwin zit al op straat na speelronde 9
jawel EL1.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
Wordt het niet op EL uitgezonden dan?
quote:
Ook HD?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn eredivisie live ook. Nu maar hopen op een leuke wedstrijd.
2 diamantjes in de oor en een G-chain?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die Chery kreeg altijd 5 gulden als hij vroeger in E-tje en D-tjes scoorde. Kun je zien waar dat tot leidt.
Mijn broer speelde mid-mid achter hem en hij kreeg nergens niks voor. Hij is nu dus ook geen profvoetballer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
2 diamantjes in de oor en een G-chain?
Heb er al 1 ondertussen. Ze waren wat later met opstarten blijkbaar.quote:
Zit die niet ondertussen in de basis van Barcelona of Real Madrid?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
Doet wereldtoppert Toornstra eigenlijk mee
Die speelt me een partij slecht manquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef Caland het volgende:
Doet wereldtoppert Toornstra eigenlijk mee
Je moet haast wel in de war zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die speelt me een partij slecht man
Ja, maar die heeft zich ook al-lang bewezen in de eredivisie. Speelt ver onder zijn niveau. Ook dit seizoen zorgt hij er weer in zijn ééntje voor dat Den Haag bovenaan staat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die speelt me een partij slecht man
Hij doet niet eens mee in 't veld: die eredivisie is me toch een portie onder zijn stand zeg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft zich ook al-lang bewezen in de eredivisie. Speelt ver onder zijn niveau. Ook dit seizoen zorgt hij er weer in zijn ééntje voor dat Den Haag bovenaan staat.
Wacht maar jongen, die extra ring, dan gaat het gebeuren!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
Niet om aan te zien zeg dat spel van Den Haag.
Hoe deed hij dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel knap dat De_Kromme in zijn eentje alle Feyenoorders Ado hebben doen haten
Heeft lang geduurd ja. Al had het ook wel met vertrouwen te maken want ook vorig seizoen was hij al niet van de bal te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Caland het volgende:
Benschop breekt dit seizoen eindelijk door. Goede speler.
Het heeft even geduurd, maar toen ik hem een jaar geleden steeds rechtsbuiten zag staan dacht ik al: "Die man moet in de spits!" Hij heeft van alles wat. Zijn aanname is niet best, maar zijn anticipatie op zijn eigen "stuiterballen" is subliem. Krijg je een soort Suarez-effect van. Geen idee waar Benschop óf de bal vandaan komt of naartoe gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:29 schreef Caland het volgende:
Benschop breekt dit seizoen eindelijk door. Goede speler.
Dus jij zegt dat Feyenoord straks ook 4-0 verliest van AZ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Paul-89 het volgende:
Geweldige ploeg dat Ado, middenveld doet idd helemaal niets onder voor dat van ons.
Je hebt waarschijnlijk niet veel meegelezen in het Feyenoord-topic afgelopen week.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Feyenoord straks ook 4-0 verliest van AZ?
Hij citeert wel moeiteloos Shakespeare onder de douche. Schudt ie zo uit z'n... euh...quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef Oidipous het volgende:
Ali Boekenbon stelt tegenwoordig ook niets meer voor...
Nope, kloptquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk niet veel meegelezen in het Feyenoord-topic afgelopen week.
Wordt gewoon nog 5-4 hoor, mark my wordsquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
0-4 achter en nog dat Haags Kwartiertje inzetten.
Ze hebben er toch wel eens 3 gemaakt in dat kwartiertje?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
0-4 achter en nog dat Haags Kwartiertje inzetten.
Klopt. Konden we niet betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
Benschop overigens heerlijke spelert. Vond 'm bij RKC toen al leuk om te zien. Geloof dat Feyenoord hem zelfs nog even als optie zag? Vond Anthony Obodai overigens ook een goede speler toen bij RKC, had die ook wel willen zien spelen bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |