Speltechnisch had je een punt gehad, maar wat maakt de positie nou uit. De achterstand is en blijft 8 punten. AJAAAAX KAMPIOEEEENEN 2011-2012quote:
quote:
Hij mag niet zonder begeleiding.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Je blijft echt een kneus hè, misschien zou je eens een wedstrijd van je eigen club moeten gaan kijken in het stadion. Dan heb je genoeg om je eigen druk over te maken
Raarquote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Onnoman het volgende:
als feyenoord kampioen wordt ga ik echt janken! ook al ben ik voor utrecht
Mag je niet even blij zijn omdat PSV gelijk speelt?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]. Je blijft echt een kneus hè, misschien zou je eens een wedstrijd van je eigen club moeten gaan kijken in het stadion. Dan heb je genoeg om je eigen druk over te maken
Ik mag niet blij zijn om een puntverlies van de koploper? Oh je kruipt in de frustirol. Dat is het. Ga lekker huilen in een hoekjequote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Idd even vergeten dat meneer nog maar 14 jaar oud isquote:Op zondag 5 februari 2012 16:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij mag niet zonder begeleiding.
Oh wat zijn de PSV'ers toch lief als ze puntverlies lijdenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Idd even vergeten dat meneer nog maar 14 jaar oud is
Maar hoe moet hij dan zijn dagelijkse 300+ posts halen?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |