Hier is er in 12 uur 2,5cm bijgekomen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef Borizzz het volgende:
Daar gaan nog wel een zootje nachten overheen dan.
En waar is hier?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hier is er in 12 uur 2,5cm bijgekomen.
Tjatwitter:elfstedentweets twitterde op maandag 06-02-2012 om 12:04:15Veegmachine (100 kilo) door de Luts gezakt in Balk. #elfstedentocht reageer retweet
Dat je dat niet weet!quote:
Idd achterlijk dat ik niet weet waar 'ie woont.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet!![]()
Echt debiel ja, mensen die "hier" roepen![]()
Daar zijn ze dus nu toe overgegaan ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef Borizzz het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat ze een veegmachine laten vegen op ijs waarvan ze weten dat het eigenlijk te dun is.
Hadden ze niet beter een paar Friezen dit werk kunnen laten doen op de luts?
Gaat dat zo snel??quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hier is er in 12 uur 2,5cm bijgekomen.
In Adamquote:Op zondag 5 februari 2012 16:27 schreef roos94 het volgende:
waarom is elfstedentocht altijd in friesland en niet in adam ofzo
Heb ik nou nog gelijk gekregen?quote:
Donderdag zullen we het zienquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Heb ik nou nog gelijk gekregen?
quote:
http://www.endandit.nl/br(...)tedentocht-gaat-doorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Anyway, dooi lijkt nu al zondag te komen.
Dag Elfstedentocht
De vereniging Friesche Elfsteden is totaal niet commercieel ingesteld.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Chooselife het volgende:
Maakt niet uit, ik denk dat hij zaterdag gereden wordt.
Puur omdat zaterdag commercieel veel interessanter is dan een maandag.
Onzinquote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
http://www.endandit.nl/br(...)tedentocht-gaat-door
Allemaal van marginale betekenis. Ik ken de route en de betreffende zwakke punten.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef superworm het volgende:
elfstedentweets Elfstedentocht 2012
Vandaag zijn er ijstransplantaties geweest bij Franeker. Bij Ried en Dongjum (noordelijke #elfstedentocht route) nog grote wakken.
1 minute ago
Maar die zullen er heus vatbaar voor zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De vereniging Friesche Elfsteden is totaal niet commercieel ingesteld.
Het zal hun wat dat betreft echt jeuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |