SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haten op ajacied4lfquote:
Sterker nog de waarheden uit zijn mond beginnen steeds grote vormen aan te nemen. Guidetti het orakelquote:
Zorgen dat wie wel beschikbaar is een beetje realistisch gerangschikt en juist gemotiveerd op het veld staat. Volgens mij eist hij van Koppers hetzelfde als van v/d Wiel en van v Rijn hetzelfde als van Vertonghen. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
We miste vandaag een complete achter en voorhoedeWtf moet de Boer daar aan doen?
Hij heeft altijd gelijk, dus ik zal wel een blaag zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben jij een blaag dan? Ik had net gedouched man.
oh. Hij vindt mij ook zeker een blaagquote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft altijd gelijk, dus ik zal wel een blaag zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, alleen Enoh vandaag. Al zegt dat volgens velen zoveel dat degradatie er nog inzit.
De jonkies zijn niet gewend om de ballen naar voren te trappen, zo spelen ze in de A1 namelijk ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zorgen dat wie wel beschikbaar is een beetje realistisch gerangschikt en juist gemotiveerd op het veld staat. Volgens mij eist hij van Koppers hetzelfde als van v/d Wiel en van v Rijn hetzelfde als van Vertonghen. Zo werkt het natuurlijk niet.
Zo was het bijvoorbeeld nog steeds niet toegestaan om lange ballen naar voren te trappen, nee, de jonkies achterin moesten ook tot vervelens die bal van back naar keeper en weer terug spelen. Hij had beter wat opportunistischer gespeeld met Bulykin en flink wat hoge voorzetten van de zijkanten. Of gewoon eens 4-4-2 spelen met De Jong naar Bulykin. Zomaar wat suggesties, maar dat soort dingen zijn blijkbaar uit den boze...
Denenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:51 schreef ValHallen het volgende:
Beter kopen we nog 10 Denen, hebben we wel een goed georganiseerd team.
Echt hequote:Op zondag 5 februari 2012 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samsunspor... nee laat maar. Slechte TT trouwens stelletje opgevers.
Europa League eigen huis. CL winnen volgend jaar zou een deceptie zijn. Dat moet pas het jaar daarna zodat het Nederlands elftal bestaande uit 10 Ajacieden met een geweldig gevoel het WK beginnen en winnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt heWe gaan gewoon kampioen 2011 / 2012 worden en de CL '11/'12 winnen.
Wat is dit nou?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Europa League eigen huis. CL winnen volgend jaar zou een deceptie zijn. Dat moet pas het jaar daarna zodat het Nederlands elftal bestaande uit 10 Ajacieden met een geweldig gevoel het WK beginnen en winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |