Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Ik vind het uitshirt wel mooi.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Vette shirts als dit ze echt worden.
Ik vind het thuisshirt wel mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het uitshirt ook wel vet! Thuisshirt niet zo! Zijn al langer bekend though.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat uitshirt echt is ga ik die sowieso kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
OP Chick![]()
Shirts van Oranje
Feyenoord
Ajax
Heerlijk dagje
Al sinds woensdag ofzoquote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/6062
Prijzen staan er zelfs bij.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/6062
Prijzen staan er zelfs bij.
Nee hoor tot nu niet bij de statcreator! De site was net ook heel even offline. Toen is dat aangepast!quote:
Wel bij spelers in ieder gevalquote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee hoor tot nu niet bij de statcreator! De site was net ook heel even offline. Toen is dat aangepast!
Oh nu is het indd weer weg.quote:
Wel ziek eigenlijk dat er gewoon bijna 100K verschil tussen zit.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh nu is het indd weer weg.Xbox: 227K PS3: 324K
227K..dat gaat hoger uitvallen vrees ik. Ben benieuwdquote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
227K..dat gaat hoger uitvallen vrees ik. Ben benieuwd
jammer dat ultimatedb altijd down isquote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef DutchSL het volgende:
Die prijzen op futhead heb je weinig aan, wat voor prijs is dat? Een gemiddelde ? Gemiddelde van wat, vandaag, laatste x dagen, aller tijden?
Die grafiekjes bij ultimatedb geven een beter inzicht
Het gaat veeeel hoger uitvallen! 41212 is natuurlijk al duurder. Maar die IF's kosten echt veel geld! Op de PS3 zijn Fabian en Adrien Silva ongeveer 70K. Insua 25K. Die Manuel da Costa kost zeker 150/200K. En dan heb je nog Arreleno, Mangala en Vela als dure NIF's. Alleen Pereirinha, Alvarez, Tiago en Nelson zijn niet echt duur.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
227K..dat gaat hoger uitvallen vrees ik. Ben benieuwd
Zelfs zonder mij?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het clubsteam van PS3 is gewoon echt slecht
Hij speelt CM vandaag hequote:Op zondag 5 februari 2012 15:40 schreef StijnDa het volgende:
Als Labyad nog nog even 2 keer scoortDie IF wil ik wel hebben
Xbox team is beter, dat is wat vanaf het begin af aan al zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het clubsteam van PS3 is gewoon echt slecht
Weet niet of het een bad day is of we gewoon niet op elkaar ingespeeld zijnquote:
Of anderen zijn gewoon beter. Een collega van me doet elke avond clubs met een vast vriendenclubje, tja, op een gegeven moment weet je blind wat je moet doen en wat de anderen doen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of het een bad day is of we gewoon niet op elkaar ingespeeld zijn
klopt, Rijst loopt buitenspel en niemand houdt zich aan zijn positiequote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of anderen zijn gewoon beter. Een collega van me doet elke avond clubs met een vast vriendenclubje, tja, op een gegeven moment weet je blind wat je moet doen en wat de anderen doen.
Ja, deze gasten waar we net tegen speelden waren volgens mij wel goed ingespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of anderen zijn gewoon beter. Een collega van me doet elke avond clubs met een vast vriendenclubje, tja, op een gegeven moment weet je blind wat je moet doen en wat de anderen doen.
Daarom, en ik vind het suf dat die collega dat avond in, avond uit doet. En hij vind mij suf met mn fut plaatjesquote:Op zondag 5 februari 2012 15:44 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, deze gasten waar we net tegen speelden waren volgens mij wel goed ingespeeld.
ben ff lekker aan het traden en zo naar Groningen - RKC kijken. Groningen moet winnen voor mn combiquote:Op zondag 5 februari 2012 15:46 schreef jepperdeprep het volgende:
Komen jullie anders ook even clubben dan
Kan wel irritant zijn als hij slecht staat opgesteldquote:Op zondag 5 februari 2012 15:54 schreef Reemi het volgende:
Hoe belangrijk is de positioning van een keeper?Mignolet (NIF) heeft echt bazenstats, maar zijn positioning
In een silver team zeker? Dit is voor de rest wel allemaal goudquote:
Vind Gillet en Jovanovic ook heel sterk spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef stoereboii het volgende:
Hopelijk sif voor suarez, wat speelt die weer super!
Nee, in een team met alleen maar Belgenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
In een silver team zeker? Dit is voor de rest wel allemaal goud
Altijd hè :p jammer dat ik er niet kon raken vanwege de sneeuw enzo, maar ben toch geabonneerd op sporting Telenet :pquote:Op zondag 5 februari 2012 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vind Gillet en Jovanovic ook heel sterk spelen
Is er geen kans dat ik misschien bij die collega van je in het team kan? Ik vind clubs wel leuk als we goed ingespeeld zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ben ff lekker aan het traden en zo naar Groningen - RKC kijken. Groningen moet winnen voor mn combi
Een aanvoerder hoort zijn team op sleeptouw te nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is er geen kans dat ik misschien bij die collega van je in het team kan? Ik vind clubs wel leuk als we goed ingespeeld zijn
Too bad, maar ik word soms gewoon moe van hoe ons team speelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een aanvoerder hoort zijn team op sleeptouw te nemen![]()
(collega speelt op xbox trouwens)
Help je zelf ook wel eens aan meequote:Op zondag 5 februari 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Too bad, maar ik word soms gewoon moe van hoe ons team speelt.
Snap jij ook wel denk ik
Het vorige FC Leverworst van Toefjes deed het helemaal niet slecht hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Too bad, maar ik word soms gewoon moe van hoe ons team speelt.
Snap jij ook wel denk ik
Heb ik nooit in gezeten, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat we te weinig spelen om elkaar aan te voelenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het vorige FC Leverworst van Toefjes deed het helemaal niet slecht hoor
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/113069255
trololololo
Klopt. Vind t wel jammer want clubs is best leuk, vooral je een beetje bent ingespeeld.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik nooit in gezeten, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat we te weinig spelen om elkaar aan te voelen
Heb precies dezelfde mening als jouquote:Op zondag 5 februari 2012 16:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Klopt. Vind t wel jammer want clubs is best leuk, vooral je een beetje bent ingespeeld.
Ik zou Silva en Lucio omdraaien..meer pace aan de buitenkant. Verder een fijn team..ik kan echt niet tegen die 3-4-3's (of 3-4-1-2) spelen hahaquote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef n0ir het volgende:
Zo m'n nieuwe team is af, kijken hoe deze bazen gaan presteren en nadenken over verbeteringen![]()
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hu2hDAgDbcL17
Oke bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 februari 2012 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou Silva en Lucio omdraaien..meer pace aan de buitenkant. Verder een fijn team..ik kan echt niet tegen die 3-4-3's (of 3-4-1-2) spelen haha
Speel je PS3? Ik speelde vandaag voor mijn gevoel tegen precies hetzelfde team!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:08 schreef n0ir het volgende:
Zo m'n nieuwe team is af, kijken hoe deze bazen gaan presteren en nadenken over verbeteringen![]()
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#hu2hDAgDbcL17
Op zich met jouw pop van 92, die van Jep met 89 en Quel 91 zal het aan de kwaliteit niet liggen, is dus inderdaad een kwestie van op elkaar ingespeeld raken denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 16:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb precies dezelfde mening als jou
Wie is het? Gumienny is idd een infantiele debielquote:Op zondag 5 februari 2012 16:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die scheids bij NEC-Feyenoord fluit alles doodOok voor alles geel, kut belg
Nee ik speel xbox, en zelfs dan was ik het nog niet want ik ga nu m'n eerste potje ermee spelen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Speel je PS3? Ik speelde vandaag voor mijn gevoel tegen precies hetzelfde team!
Is Quel al 91 ja?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich met jouw pop van 92, die van Jep met 89 en Quel 91 zal het aan de kwaliteit niet liggen, is dus inderdaad een kwestie van op elkaar ingespeeld raken denk ik
Ik had gister 6.41 !quote:Op zondag 5 februari 2012 16:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuw record, ragequit op de 7:06
quote:
Maar zijn de FIFA-spelers zelf ook goed? Dat spelen met je pro is toch weer compleet anders dan een compleet team besturen vind ik..quote:Op zondag 5 februari 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich met jouw pop van 92, die van Jep met 89 en Quel 91 zal het aan de kwaliteit niet liggen, is dus inderdaad een kwestie van op elkaar ingespeeld raken denk ik
hehe ik heb altijd dat als ik 2-0 achterkom dat ik terugvecht tot 2-2 en dan alsnog 3-2 verlies in de 90ste minuutquote:Op zondag 5 februari 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stomme mensen heb je ook, kan je makkelijk bovenop komen met een beetje goed spel
De spelers zijn best slecht behalve onze pro'squote:Op zondag 5 februari 2012 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar zijn de FIFA-spelers zelf ook goed? Dat spelen met je pro is toch weer compleet anders dan een compleet team besturen vind ik..
Zonde van je DNFquote:Op zondag 5 februari 2012 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehe ik heb altijd dat als ik 2-0 achterkom dat ik terugvecht tot 2-2 en dan alsnog 3-2 verlies in de 90ste minuutmaar ragequitten doe ik niet aan
daarom doe ik het ook nietquote:
Ja, je moet Fifa zelf ook onder de knie hebben, anders heb je nog niks aan een pop van 99quote:Op zondag 5 februari 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De spelers zijn best slecht behalve onze pro's
Is dat die mongool met z'n gebroken neus? Heeft Kortrijk-alecht ook kapitgeflotenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ene A. Boucaut. Erg zielige vertoning die gast.
Ik ken m'n pro binnenstebuiten, alleen hebben degene die ANY spelen wel eens moeite omdat de spelers zo slecht zijn zegmaarquote:Op zondag 5 februari 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je moet Fifa zelf ook onder de knie hebben, anders heb je nog niks aan een pop van 99
Geen idee kan het door mijn wazige stream allemaal niet zo scherp zienquote:Op zondag 5 februari 2012 16:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is dat die mongool met z'n gebroken neus? Heeft Kortrijk-alecht ook kapitgefloten
Hoe kun je dan betere spelers krijgen bij die niet door ons ingevulde posities?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ken m'n pro binnenstebuiten, alleen hebben degene die ANY spelen wel eens moeite omdat de spelers zo slecht zijn zegmaar
Meer puntenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe kun je dan betere spelers krijgen bij die niet door ons ingevulde posities?
Nope, per niveau dat je team omhoog gaat gaan je spelers ook een klasse beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar die spelers die er nu staan, is dat gewoon random ?
Ik spreek uit ervaring, een team met 300 punten speelt veel slechter dan met 4kquote:
Oh maar dat is gewoon je gevoel?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, een team met 300 punten speelt veel slechter dan met 4k
Ja, de spelers van 4k kunnen skillen bijvoorbeeld, die van 300 punten nietquote:
Je begrijpt me niet, je krijgt een vast team.. maar heb je daarin zelf helemaal geen keuze?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, per niveau dat je team omhoog gaat gaan je spelers ook een klasse beter.
Je heb per level zegmaar een vast team. Niet per wedstrijd random spelers
Ligt er aan per speler. Je kan tijdens de wedstrijd de punten niveaus kijken van die spelers, kijk maar eensquote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, de spelers van 4k kunnen skillen bijvoorbeeld, die van 300 punten niet
Godverdomme jammer ditquote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
Ongelofelijk zeg, dat puntverlies. PSV domineert 70 minuten lang en de grootste kansen gaan er net niet in, en dan 1-1 spelen. Jammer.
Dit is een beetje in de categorie: fresh spelers zijn duurder dan afgeragde spelersquote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, de spelers van 4k kunnen skillen bijvoorbeeld, die van 300 punten niet
Dikke handicapquote:Op zondag 5 februari 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
Ongelofelijk zeg, dat puntverlies. PSV domineert 70 minuten lang en de grootste kansen gaan er net niet in, en dan 1-1 spelen. Jammer.
Die wedstrijd van PSV net laat zien dat de FIFA hcp realistisch is idd, dit was echt een vintage FIFA wedstrijdquote:
quote:
Ajax ook, geen pass kwam aanquote:Op zondag 5 februari 2012 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die wedstrijd van PSV net laat zien dat de FIFA hcp realistisch is idd, dit was echt een vintage FIFA wedstrijd
Ajax had een veel lagere rating dan Utrecht vandaag..4 golds waarvan 1 out of position en de rest crappy silversquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat plaatje van: wedden is iets voor intelligente mensen, die was ook geweldig
FYPquote:
Dat is lang geleden. Maak zelden mooie goals, maar wel erg leukquote:Op zondag 5 februari 2012 16:44 schreef laucas het volgende:
Doelpuntje van de maand organiseren, wie zegt doen?
Snelle CB's en verdedigend ingestelde CM's (De Rossi, Cambiasso, Essien achtige types)quote:Op zondag 5 februari 2012 16:47 schreef Reemi het volgende:
Ik wil eigenlijk eens een team met 3-at-the-back maken, omdat het weer eens wat anders is en tevens een stuk goedkoper. Ik durf het alleen niet zo aan, omdat ik nogal bang ben voor veel tegengoalsWat voor type spelers moet je in zo'n opstelling gebruiken?
Als achterhoede dacht ik sowieso al aan iets van Silva - Luiz - Chielliniquote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Snelle CB's en verdedigend ingestelde CM's (De Rossi, Cambiasso, Essien achtige types)
En LM/RM's met minimaal medium defensive workrate en geen high attacking workratequote:Op zondag 5 februari 2012 16:49 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Snelle CB's en verdedigend ingestelde CM's (De Rossi, Cambiasso, Essien achtige types)
Klopt, je hebt geen keuze. Je krijgt geen basis van een bepaald team. Ik heb alleen Nederland als embleem gekozenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet, je krijgt een vast team.. maar heb je daarin zelf helemaal geen keuze?
Volgens mij heeft onze club namelijk het Nederlands elftal als basis? Als je pakweg Colombia als basis had gekozen krijg je dan andere spelers ? Of hebben die spelers die wij krijgen niets met Nederland te maken en zijn het gewoon random gegenereerde spelertjes.
Zoals? Bastos heeft wel medium defense maar ook high attackingquote:Op zondag 5 februari 2012 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En LM/RM's met minimaal medium defensive workrate en geen high attacking workrate
Dan is na een helft z'n conditie opquote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zoals? Bastos heeft wel medium defense maar ook high attacking
Ik had Bale en Maicon (donkergroen schoentje) neergezet als RM en LM. Maar vond het hele systeem kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Belangrijkste is die medium defense ivm zijn positioning (anders blijft hij alleen maar voorin hangen). High attacking is wel te doen, maar zijn fitness level raakt dan echt snel leeg..quote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oude doos, half jaar geledenquote:
Toen GJE nog een wup wasquote:Op zondag 5 februari 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oude doos, half jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop goals?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
Llorente IF is echt een baas. Dacht dat ik met ibra alles gezien had maar tot nu toe is deze man echt ziek. 120 minuten mee gespeeld (1 tegenstander quitte na 30 minuten) en 6 goals. Toppertje.
Waarom speel je dan met hemquote:Op zondag 5 februari 2012 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen een van de goals was met het hoofd
99 kracht+ goed schot. Daarnaast is zijn lengte natuurlijk wel een wapen maar tot nu toe nog geen goal uit gescoord.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom speel je dan met hemDat is juist goed.
Haha is goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
99 kracht+ goed schot. Daarnaast is zijn lengte natuurlijk wel een wapen maar tot nu toe nog geen goal uit gescoord.
Ik hoor het nog wel als we een keertje een potje hebben gespeeld
Ja, Donk troeft de Torresjes af alsof ze er niet staan..hij is zo sterkquote:Op zondag 5 februari 2012 17:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha is goed.
Iemand IF Donk en SIF Guidetti al geprobeerd?
Nicequote:Op zondag 5 februari 2012 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, Donk troeft de Torresjes af alsof ze er niet staan..hij is zo sterk
Wel raar. NIF Donk duwde iedereen al aan de kant bij cornersquote:Op zondag 5 februari 2012 17:13 schreef Tim86 het volgende:
Enige teleurstellende is dat ik pas 1 keer heb gescoord met Donk en dat was niet eens een kopbal..mijn corners liepen ineens niet meer
Ja, ligt ook aan mij. Heb avonden dan scoor ik er minimaal 1 keer per wedstrijd uit en avonden dat het ff niet loopt..zo'n dag had ik nu 2 keer op rij. 1 keer uit gescoord met Castaignos en dat was het volgens mij. Scheelde ook wel dat ik alleen tegen goud speelde en volgens mij de hele tijd tegen Chiellini/Lucio/Silva heb gespeeldquote:Op zondag 5 februari 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel raar. NIF Donk duwde iedereen al aan de kant bij corners5 uit 29 sinds nieuwe account.
Daar hoop ik ook op ja..IF Vlaar trekt het echt niet bij mij. Alle ballen in de ruimte zijn dodelijk en ik heb ook geen 85+ RB die hem kan assisteren.quote:
Ja dat zij wel pittige tegenstanders.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ligt ook aan mij. Heb avonden dan scoor ik er minimaal 1 keer per wedstrijd uit en avonden dat het ff niet loopt..zo'n dag had ik nu 2 keer op rij. 1 keer uit gescoord met Castaignos en dat was het volgens mij. Scheelde ook wel dat ik alleen tegen goud speelde en volgens mij de hele tijd tegen Chiellini/Lucio/Silva heb gespeeld
Silver..mijn NL team. Anders speel ik iedere wedstrijd tegen Brasilvers..dat wordt zo saai. Nu alleen wat teveel tegen Serie A, maar meestal is het wel wat meer divers voor mijn gevoel.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat zij wel pittige tegenstanders.
Speel je met hem in een mixed team of silver?
Ah okéquote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Silver..mijn NL team. Anders speel ik iedere wedstrijd tegen Brasilvers..dat wordt zo saai. Nu alleen wat teveel tegen Serie A, maar meestal is het wel wat meer divers voor mijn gevoel.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Toen GJE nog een wup wasHalf jaar geleden was ik kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
lolwut skinheads alles?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Half jaar geleden was ik kaal
Want toen was je nog een baby?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Half jaar geleden was ik kaal
Ja, echt waarquote:
zet hem dan op Engels commentaarquote:Op zondag 5 februari 2012 17:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik vind die Wim Kieft maar vervelend commentaar geven
Zwaar aan de pillen alleszquote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, echt waar
Heb nog een aussi, bomberjack, cavello petje en alles
Mooi elftalquote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga het hier eens mee proberen![]()
[ afbeelding ]
Ja wat bronze upgrade kaartjes waar ik van af moest.
Guidetti moet het wel nog eerst bewijzenquote:
Overtoom zou ik er echt in zetten, verder een fijn team denk ik. Overtoom RCM is ook goed voor de chem van Badunkadonk. En ik had Manolevje RB verwachtquote:Op zondag 5 februari 2012 17:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga het hier eens mee proberen![]()
[ afbeelding ]
Ja wat bronze upgrade kaartjes waar ik van af moest.
Heb wel een Overtoom CM maar verkeerde formatie. Gooi hem er wel in als ik meer aanvallende impuls nodig hebquote:Op zondag 5 februari 2012 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overtoom zou ik er echt in zetten, verder een fijn team denk ik. Overtoom RCM is ook goed voor de chem van Badunkadonk. En ik had Manolevje RB verwacht
Geen donkergroene formatie? Dan zit je ook op 9 chemquote:Op zondag 5 februari 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb wel een Overtoom CM maar verkeerde formatie. Gooi hem er wel in als ik meer aanvallende impuls nodig heb![]()
Manolevje is wel een baas jaMaar Rosales is gewoon wat beter.
pics, link?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:52 schreef stoereboii het volgende:
Is iemand geïnteresseerd in 11 Jamaicanen? 7 silvers en 4 brons, mag in z'n geheel weg voor 15/20k
Bob Marleyquote:Op zondag 5 februari 2012 17:52 schreef stoereboii het volgende:
Is iemand geïnteresseerd in 11 Jamaicanen? 7 silvers en 4 brons, mag in z'n geheel weg voor 15/20k
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
KAn nu ff niet op pc maar ze staan allemaal op de trade al (ps3)
Als iemand ze wil kan ik ze daarna verkopen aan jullie, als ze ni verkopen post ik wel linkje en mag iemand het team + manager kopen voor 15 à 20kquote:Op zondag 5 februari 2012 17:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Waarom dan de vraag of iemand je elftal wilt kopen?
Waarschijnlijk verkopen er wel 1 of 2 spelers, daarom incompleet teamquote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als iemand ze wil kan ik ze daarna verkopen aan jullie, als ze ni verkopen post ik wel linkje en mag iemand het team + manager kopen voor 15 à 20k
Leuk om op de ultimatedb te kijken en te zien dat de 11 duurste Jamaicanen hooguit 12 K bij elkaar waard zijn. Je hebt het beste voor met onsquote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Als iemand ze wil kan ik ze daarna verkopen aan jullie, als ze ni verkopen post ik wel linkje en mag iemand het team + manager kopen voor 15 à 20k
zijn Richards en Cummings maar 1k per stuk op de PS3?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk om op de ultimatedb te kijken en te zien dat de 11 duurste Jamaicanen hooguit 12 K bij elkaar waard zijn. Je hebt het beste voor met ons
Nopequote:Op zondag 5 februari 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen donkergroene formatie? Dan zit je ook op 9 chem
misschien zijn het wel niet de 11 duurstequote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk om op de ultimatedb te kijken en te zien dat de 11 duurste Jamaicanen hooguit 12 K bij elkaar waard zijn. Je hebt het beste voor met ons
Oh wist ik niet, ik deed gewoon en schatting, goh ja DAn mogen ze weg voor 11k ofzo whateverquote:Op zondag 5 februari 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Richards : 3144, cummings 2524. Dan 4 spelers in categorie 1200-1500, en de rest is waardeloos.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn Richards en Cummings maar 1k per stuk op de PS3?
Heb ik 2k voor betaaldquote:Op zondag 5 februari 2012 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn Richards en Cummings maar 1k per stuk op de PS3?
14kquote:Op zondag 5 februari 2012 18:09 schreef laucas het volgende:
IF Ben Arfa 4321 mag weg voor een zacht prijsje op de PS3 want ik heb haast, stuur maar een PM.
Kijk eens hoeveel curve aan die bal zit en hoe hard hij schoot.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:08 schreef stoereboii het volgende:
Viel wel mee vind ik, wa absoluut niet mis maar ook niet legendarisch ofzo
geojen garp hoorquote:
Haha ik stuur soms 3 gouden spelers die niks waard zijn naar een modric ofzo, is gwn hopen dat ze (per ongeluk) aanvaarden ;Pquote:Op zondag 5 februari 2012 18:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Pff allemaal mensen sturen mij trade offers voor mijn IF Ozil met daarin een bronze speler. Kansloos.
Dan ben jij ook kansloosquote:Op zondag 5 februari 2012 18:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Haha ik stuur soms 3 gouden spelers die niks waard zijn naar een modric ofzo, is gwn hopen dat ze (per ongeluk) aanvaarden ;P
Team is klaar, 227.4K heeft het uiteindelijk gekost (inclusief prijs van wat 4-1-2-1-2 kaartjes) exclusief Mangala want die had ik alquote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ziet er goed uitquote:Op zondag 5 februari 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team is klaar, 227.4K heeft het uiteindelijk gekost (inclusief prijs van wat 4-1-2-1-2 kaartjes) exclusief Mangala want die had ik al
Nu nog een bank
[ afbeelding ]
Webb schiet hem desnoods zelf binnenquote:
Zolang die pauper club uit Londen maar niet wint. United is ook gay maar Chelsea is aids.quote:
Newcastlequote:Op zondag 5 februari 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang die pauper club uit Londen maar niet wint. United is ook gay maar Chelsea is aids.
Aston Villaquote:
Had je geld op moeten inzettenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:44 schreef vandermar het volgende:
Ik zei met 3-0 tegen mijn pa, het zal mij niets verbazen dat United ook nog wel eens langszij kan komen
Meh, ik houd niet zo van gokken meer en pokerenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had je geld op moeten inzetten
Ik ga eten![]()
poker ftwquote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meh, ik houd niet zo van gokken meer en pokerendie tijd heb ik wel gehad.
quote:
haha nee, iets Pools ofzo geloof ikquote:
lols zonde ja. iig goed dat je nu beseft dat je er beter niet meer aan moet beginnen dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]In het casino 2x gedaan en in totaal 600 winst
ik kan het wel maar ik verveel me zo snel
Online heb ik eens een kapitaal opgebouwd van meer dan 1k (minderjarig toen nog
) kwam ik op een avond thuis uit de kroeg, straalbezopen en had echt een top dag gehad dus dacht nog even pokeren op 400nl binnen een paar handen alles er doorheen
ik heb er nog vreselijk spij van.
Komt meer omdat ik het geld er niet voor heb ;p ik moet weer werk hebben dan zal ik nog wel eens naar casino gaan maar tot die tijd niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lols zonde ja. iig goed dat je nu beseft dat je er beter niet meer aan moet beginnen dan.
maar een manier om erachter te komen he.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:56 schreef Reemi het volgende:
Ik heb best een leuk team in gedachten maar ik vertrouw mezelf niet met maar 3 verdedigers achterin
Inderdaad, proberen in H2Hquote:Op zondag 5 februari 2012 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar een manier om erachter te komen he.
Geen angst voor upgrades die de waardes van je spelers halveren?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
Ik had eerst zo'n leuk brazil budget team maar nu voeg ik alweer thiago Neves IF toe en heb ik Hulk, Neymarzo maar eens Thiago Silva en nog wat tanks halen
Ik wacht eerst even maar ik denk niet dat Neves een UP gaat krijgen en Neymar had ik voor 6K en Hulk 14K dus dat valt wel mee, het verlies is te verwaarlozen. Ik laat het hier ook denk ik bij, NIF Santana en Dede centraal is ook prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen angst voor upgrades die de waardes van je spelers halveren?
Ik zit nog met die tweet in mn maag. No more upgrades of 80+ players of iets dergelijks. Kan ook zijn dat er niet meer dan 80 spelers geupgradet worden. En dat kan best pijnlijk zijn als ik IF Bale en IF Silva terughaal.. Misschien maar een gewone Silva halen dan maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even maar ik denk niet dat Neves een UP gaat krijgen en Neymar had ik voor 6K en Hulk 14K dus dat valt wel mee, het verlies is te verwaarlozen. Ik laat het hier ook denk ik bij, NIF Santana en Dede centraal is ook prima.
wtf hoe zo goedkoopquote:Op zondag 5 februari 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wacht eerst even maar ik denk niet dat Neves een UP gaat krijgen en Neymar had ik voor 6K en Hulk 14K dus dat valt wel mee, het verlies is te verwaarlozen. Ik laat het hier ook denk ik bij, NIF Santana en Dede centraal is ook prima.
Ik handel nu wat in Hulk, oppikken als RW in 4-3-3 en 4-3-2-1 voor minder dan 15K en verkopen voor 19Kquote:Op zondag 5 februari 2012 19:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf hoe zo goedkoopik moet hulk ook hebben, heb nu die faal rafinha.
Op PS3 is hij nog wel >20kquote:Op zondag 5 februari 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik handel nu wat in Hulk, oppikken als RW in 4-3-3 en 4-3-2-1 voor minder dan 15K en verkopen voor 19K
ooh ke nice dan. moet hem zelf als rm hebben, dat zal 'm wel duurder maken danquote:Op zondag 5 februari 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik handel nu wat in Hulk, oppikken als RW in 4-3-3 en 4-3-2-1 voor minder dan 15K en verkopen voor 19K
Kloptquote:Op zondag 5 februari 2012 19:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ooh ke nice dan. moet hem zelf als rm hebben, dat zal 'm wel duurder maken dan
Wie vind jij dan wel goede RM's? Zou niet echt een echte topper kunnen bedenken die ook goed verdedigt op die positiequote:Op zondag 5 februari 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kloptals RM vind ik hem alleen niet zo goed, verdedigend laat hij heel veel steken vallen maar aanvallend is hij geweldig, ziek schot en vreselijk sterk.
Proberenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:56 schreef Reemi het volgende:
Ik heb best een leuk team in gedachten maar ik vertrouw mezelf niet met maar 3 verdedigers achterin
Kloptquote:Op zondag 5 februari 2012 19:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wie vind jij dan wel goede RM's? Zou niet echt een echte topper kunnen bedenken die ook goed verdedigt op die positie
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:21 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips? Begin me nu erg te vervelen met dit team![]()
Heb nog 1,5 miljoen coins..met wat pijn en moeite kan ik wel een TOTY Messi halen maar vind het zonde zoveel coins in 1 speler te investeren..
Het hele EA forum vindt die Cesar maar niks dus nog nooit geprobeerdquote:Op zondag 5 februari 2012 19:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maak er een silver team bij![]()
IF J. Cesar al geprobeerd?
Morgen potje?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team is klaar, 227.4K heeft het uiteindelijk gekost (inclusief prijs van wat 4-1-2-1-2 kaartjes) exclusief Mangala want die had ik al
Nu nog een bank
[ afbeelding ]
Klopt, Cesar is absoluut een prutser. Maar de IF stats zijn aardig geboost, dus ik zou hem proberenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het hele EA forum vindt die Cesar maar niks dus nog nooit geprobeerdOok lastig om Chiellini dan nog op 9 chem te krijgen.
Wow! Hoe heb je dit ooit kunnen betalen?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:21 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips? Begin me nu erg te vervelen met dit team![]()
Heb nog 1,5 miljoen coins..met wat pijn en moeite kan ik wel een TOTY Messi halen maar vind het zonde zoveel coins in 1 speler te investeren..
Je kan me altijd een invite sturen als ik online ben.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen potje?ik wil wel eens tegen dat team spelen
Ik wil het ook wel weer eens proberen, lang geledenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je kan me altijd een invite sturen als ik online ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |