quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat is deze? Ajacied422 geen TS?!?!?!?!
Dan was er een anti-PSV TT geweestquote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Uhm... Ik heb m gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan was er een anti-PSV TT geweest
Ajacied422 is de problemen van Ajax aan het analyseren en aan het oplossen in de Ajaxreeks.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 is de problemen van Ajax aan het analyseren en aan het oplossen in de Ajaxreeks.
Toch knap voor een 13-jarig kereltje.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacied422 is de problemen van Ajax aan het analyseren en aan het oplossen in de Ajaxreeks.
Dit iddquote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Hehequote:Op zondag 5 februari 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch knap voor een 13-jarig kereltje.
En het eindigt in 1-1quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat niemamd het gezien heeft, mano zijn voorzet kwam aan
Wat een wedstrijd
?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doorzetten, afmaken, 10 punten loskomen
liever die van de jongquote:
Alsof Ajax nog meedoet om de titelquote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
10 punten boven Ajax als PSV wint.
Omdat het nog zomaar zou kunnenquote:
Ok anders lukt dat volgende week wel als ajax weleer verliestquote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus die zien we voorlopig niet meerquote:Op zondag 5 februari 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rutten is Wenger van dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat het nog zomaar zou kunnen
Engelaar straks voor Toivonen, Bouma voor Willems
okequote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week een 3puntenavondje nac![]()
Neuh, maar het blijft leuk om X punten boven die knakenclub te staanquote:
3 puntenavondje voor NAC jaquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
en 31 punten boven VVV. Wat is je puntquote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weer verlies Ajax ja?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo klopt 'ie.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week een 3puntenavondje voor nac![]()
Neehoor, Voor Ajax.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week een 3puntenavondje voor nac![]()
Wat een visie van Sanders en Brands om op de winterse omstandigheden in NL in te kopenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
Het is door de kou letterlijk een zaalvoetbal veld.
Daarom zijn de straat voetballers van PSV nu zo goed.
Schalk zal jullie verdediging te kijk zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor, Voor Ajax.![]()
Vertonghen, alderweireld en Boilesen weer terug, sulejmani weer wat fitter. En dan winnen van Faalnac
gmtaquote:
Wijnaldumquote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
Het is door de kou letterlijk een zaalvoetbal veld.
Daarom zijn de straat voetballers van PSV nu zo goed.
Schalkquote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schalk zal jullie verdediging te kijk zetten
Dat is ook de enige reden.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Wat een visie van Sanders en Brands om op de winterse omstandigheden in NL in te kopen
Ik mis hem nu al.quote:
De Stroot aanvoerderquote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis hem nu al.
Ik wil Toiboy weg.
Hater.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mis hem nu al.
Ik wil Toiboy weg.
Ga je nou eens niet als een 14 jarige blackberry ajacieden puber gedragen en hou je arrogantie bij je want je hebt niks om over op te scheppen atm.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor, Voor Ajax.![]()
Vertonghen, alderweireld en Boilesen weer terug, sulejmani weer wat fitter. En dan winnen van Faalnac
Ik wil Lens gewoon in basis. Labyad en Wijnaldum moeten dus naar het middenveld. Ik vind dat Toiboy dus plaats moet maken.quote:
Hij is een 13 jarige blackberry ajacieden puberquote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je nou eens niet als een 14 jarige blackberry ajacieden puber gedragen en hou je arrogantie bij je want je hebt niks om over op te scheppen atm.
Ach laat dat jochie toch, wij zijn degenen die lachen met de 1e en 2e plekquote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je nou eens niet als een 14 jarige blackberry ajacieden puber gedragen en hou je arrogantie bij je want je hebt niks om over op te scheppen atm.
Letterlijk een geboren aanvoerder.quote:
Ik heb geen blackberry. Da's alleen voor kneuzenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet gaan zeiken tegen een scheids. Levert kaarten op. Tenzij je wil kwartetten natuurlijkquote:
Spreek in ieder geval jezelf niet tegen manquote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen blackberry. Da's alleen voor kneuzen
Steek die maar in je zak Geo met Blackberry.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ebecilio heeft er 3.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tja maar jij bent geen managerquote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wil Lens gewoon in basis. Labyad en Wijnaldum moeten dus naar het middenveld. Ik vind dat Toiboy dus plaats moet maken.
VdWIel ook.quote:
Als blackberries voor ajacieden zijn waar heb je er dan geen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet gaan zeiken tegen een scheids. Levert kaarten op. Tenzij je wil kwartetten natuurlijk
Neuh, wel 3 blueberry's en een gold cardquote:
Waar Barca elke dag onze trainingen analyseert om zo dan ook daar te kunnen spelen.quote:
Blackberries zijn voor kneuzenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als blackberries voor ajacieden zijn waar heb je er dan geen?
Ik heb niet gehoord wat hij zei, misschien deed hij wel de scheids uitschelden of zo. Maar als speler weet je dat de scheids de Führer is in het veld en die heb je te gehoorzamen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Befehl ist befehl? Gewoon een onzinnige kaart. Vlaar deed helemaal niet overdreven en een scheids moet dat dan ook normaal kunnen oplossen zonder kaarten.
Die octocopter is ook niet van PSVquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar Barca elke dag onze trainingen analyseert om zo dan ook daar te kunnen spelen.
Messi en Ronaldo hebben nu Eredivisie Live opstaan om bij te lerenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar Barca elke dag onze trainingen analyseert om zo dan ook daar te kunnen spelen.
Och och, de boertjes worden weer arrogantquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
InternetExplorer1quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Och och, de boertjes worden weer arrogant
Waarom heb jij 3 sterren in je sig? Jij was toch geen supporter meer?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neuh, wel 3 blueberry's en een gold card
Gini is geblesseerd vriendquote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Het is wachten op een no-lookpass
Alleen als ze winnenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb jij 3 sterren in je sig? Jij was toch geen supporter meer?
Alleen PSV heeft "echte supporters"quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals 80% van de "ajacieden".
Ik hoop voor PSV dat Fred blijft als hij toch kampioen wordtquote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie PSV wel de CL winnen als ze Marwijk halen.
In het buitenland heet het niet EL maar bloopers tvquote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messi en Ronaldo hebben nu Eredivisie Live opstaan om bij te leren
Hoe ligt dat onder zo'n steen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Ik hoop voor PSV dat Fred blijft als hij toch kampioen wordt
Elke grote club heeft successupporters.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoals 80% van de "ajacieden".
Heb je mij niet horen zeggenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft "echte supporters"
Nee, da's Feyenoordquote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft "echte supporters"
Ok, dat is waar. Die stonden achter hun club terwijl ze iedere week verloren.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ok, dat is waar. Die stonden achter hun club terwijl ze iedere week verloren.
Werd daar ook steeds leger hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een hype.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net zoals de Rutten bashquote:
In Belgďen misschien, maar in Nederland gaan we iets losser met elkaar om.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord wat hij zei, misschien deed hij wel de scheids uitschelden of zo. Maar als speler weet je dat de scheids de Führer is in het veld en die heb je te gehoorzamen.
quote:
Volgend jaar gaat 't vast weer goed met 'mquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh fuck. Mertens hebben ze wel nodig in de CL finale!
Tegen hun leerling Barcelona natuurlijk!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Oh fuck. Mertens hebben ze wel nodig in de CL finale!
Real.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tegen hun leerling Barcelona natuurlijk!
Ik hoop het man.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat 't vast weer goed met 'm
8.quote:
Niersteen.quote:
Twente is vandaag Heracles.quote:
Barca kreeg al hun spelers gratis.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat koopvoorbeeld is van Real Madrid.
Waarom ga je zitten trollen, omdat je eigen club te slecht is?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je Ajax erbij?
We hebben het over Mertens.
Hutch is baas!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef leolinedance het volgende:
HUTCH HUTCH HUTCH!!![]()
The Hutch is on fire!
Gewoon rapporteren en laten voor wat het is, de mods bannen hem vast welquote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom ga je zitten trollen, omdat je eigen club te slecht is?
Mertens is slecht. De waarheid. Ik troll niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom ga je zitten trollen, omdat je eigen club te slecht is?
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stond hij helemaal niet xD xD xP
Geen idee. Maar een baas is het wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hutch is baas!
Zijn laatste goal was ook tegen heracles toch?
Ik kan geen ajacied noemen die net beter was.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Mertens is slecht. De waarheid. Ik troll niet.
Wat is Ebicilio dan wel niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Klopt. Anita daarentegen....quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
Ja man wees niet bang. TT 4life!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Snuf als ik buiten de deur moet om bij een ander (uit) Psv vanaf de bank te kijken, dan ben ik toc een beetje fan he?
Mertens alleen kan van de 11 van vandaag van ajax nog winnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
M
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mertens alleen kan van de 11 van vandaag van ajax nog winnen.
Dat denk ik weer niet. Hij heeft wel een keeper nodig.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mertens alleen kan van de 11 van vandaag van ajax nog winnen.
En zo wordt het dan alsnog 1-1quote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat ze net uitlopen naar minimaal 0-3.
2de helft komt Heracles terug
En dan natuurlijk de reactie van Rutten: ''Lesje in effectiviteit''quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En zo wordt het dan alsnog 1-1
Heracles gaat op zijn twents/Duits winnen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat ze net uitlopen naar minimaal 0-3.
2de helft komt Heracles terug
Hoop doet levenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heracles gaat op zijn twents/Duits winnen.
quote:
Ja de afronding laat te wensen over.quote:
Denk het niet, alles gaat toch naastquote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik weer niet. Hij heeft wel een keeper nodig.
Nee hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heracles gaat op zijn twents/Duits winnen.
Hebben ze al kaartjes dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:19 schreef Guidetti het volgende:
Het moet gek lopen als Nelom en BMI deze zomer niet mee naar het EK gaan.
Wauw.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:19 schreef Guidetti het volgende:
quote:
twitter:MarcLammers twitterde op zondag 05-02-2012 om 14:54:10PSV speelt super tegen Heracles. Snel over de grond en technisch hoogstaand. Ik zou heel snel kunstgras gaan leggen in het Philips stadion. reageer retweet
Hier ook... Klote ELquote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Dat was wel heel abrupt reclame, of lag dat aan mij.
Dat gaan ze zeker. Alleen zou het gek zijn als ze geen basisspeler wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:19 schreef Guidetti het volgende:
Als ten cate 40miljoen geeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:MarcLammers twitterde op zondag 05-02-2012 om 14:54:10PSV speelt super tegen Heracles. Snel over de grond en technisch hoogstaand. Ik zou heel snel kunstgras gaan leggen in het Philips stadion. reageer retweet
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Guitarist werkt bij ten cate. Die kan zo ff een lappenpop in de rugtas doen
Dat bedoelte ik niet hoor.quote:
Stomme autocorrect.quote:
Dan krijg ik zere nek van voetbal kijken.quote:
Whehequote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan krijg ik zere nek van voetbal kijken.
Ajacied achter de knoppen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Cara het volgende:
wtf, eredivisie live kapte gewoon Feyenoord halverwege de blessuretijd af met reclame o.O
Ik moest ook lachen.quote:
Tegen de graafschap? Nee alleen uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef mrstylo het volgende:
Wedden we spelen volgende week een kapot slecht wedstrijd.
Is altijd zo.
Inderdaad vuile Twente (Twente en Heracles dus) supporters!quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef HetBrabandertje het volgende:
Leuk bij EL: Bruggink en de Mos prijzen PSV en van Gangelen moet maar steeds benadrukken dat de marge slechts 1 is. Geeft wel weer de clubvoorkeur van EL aan.
Ja maar heel seizoen gaat het zo. :Squote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tegen de graafschap? Nee alleen uit.
Elke week weer die damage control van je, waarom wees je niet gewoon eens een vent en ga uit van een overwinning van je club.quote:
Volgende week komt goedquote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar heel seizoen gaat het zo. :S
Deed ik ook donderdagquote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Elke week weer die damage control van je, waarom wees je niet gewoon eens een vent en ga uit van een overwinning van je club.
Als laat al zien dat je gewoon twijfel blijft houden. Is er een reden om te geloven dat Heracles terugkomt? Ook al is PSV zwaar superieur en staan we voor?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deed ik ook donderdagEn vandaag ook als ze 0-3 voor stonden.
PSV wint welquote:Op zondag 5 februari 2012 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deed ik ook donderdagEn vandaag ook als ze 0-3 voor stonden.
Is gewoon Rutten effect.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als laat al zien dat je gewoon twijfel blijft houden. Is er een reden om te geloven dat Heracles terugkomt? Ook al is PSV zwaar superieur en staan we voor?
1 goede bal en hij zit erin hoor. Daar kijk ik altijd voor uitquote:Op zondag 5 februari 2012 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als laat al zien dat je gewoon twijfel blijft houden. Is er een reden om te geloven dat Heracles terugkomt? Ook al is PSV zwaar superieur en staan we voor?
Zelfde voor PSV, waarom ga je er vanuit dat Heracles nog wel scoort en PSV niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 goede bal en hij zit erin hoor. Daar kijk ik altijd voor uit
Klopt, maar die bal kwam en komt er nietquote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 goede bal en hij zit erin hoor. Daar kijk ik altijd voor uit
Weet je nooit. Ik ben gewoon een bangerdquote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zelfde voor PSV, waarom ga je er vanuit dat Heracles nog wel scoort en PSV niet?
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad vuile Twente (Twente en Heracles dus) supporters!
Flesje bier erbijquote:Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef leolinedance het volgende:
zo hapje eten erbij en we zijn er weer klaar voor![]()
BOERUH!
6 bier?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net wakker gisteren halve krat leeggezopen
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net wakker gisteren halve krat leeggezopen
Alcoholistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |